Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=академічна успішність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко, Георгій (доктор медичних наук; професор; директор), Щербакова, Олена
Назва : Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків
Місце публікування : Рідна школа. - Київ: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2017. - № 11/12. - С. 22-26: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 373
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): основна школа--основная школа--медико-соціальні чинники--медико-социальные аспекты--академічна успішність--академическая успешность--академічно здібні діти--академично способные дети--обдаровані учні--одаренные дети--гендерні особливості--гендерные особенности--соціально-психологічна адаптація--социально-психологическая адаптация--старші підлітки--старшие подростки--анонімне анкетування--анонимное анкетирование
Анотація: Присвячено дослідженню медико-соціальних аспектів проблеми академічної успішності старших підлітків. Визначено позитивний зв'язок між ефективною стратегією соціально-психологічної адаптації учнів основної школи в певному соціумі й підтримкою батьків. З'ясовано суттєві гендерні особливості стратегій соціально-психологічної адаптації учнів основної школи.
Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/4.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4(5ПАК)/А 95
Автор(и) : Ахмед, Ішфак (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан), Казі, Теміна Фіаз, Джабін, Шаіста
Назва : Зв'язок між стилем лідерства та успішністю : (за даними вищої освіти)
Серія: Новини зарубіжної науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 2. - С. 323-331: табл. рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 88.4(5ПАК)
Предметні рубрики: Психология
Психологія
Психология отдельных видов деятельности
Психологія окремих видів діяльності
Географіч. рубрики: Пакистан
Анотація: Продемонстровано вплив стилю лідерства викладача на академічну успішність студентів, при цьому самоефективність розглядається як стримуючий фактор. Анкети було роздано 250 студентам, 212 з них погодились їх заповнити. Всі опитані студенти навчались у одного й того ж викладача Комерційного коледжу Університита Пенджаба (Лахор, Пакистан). Студентів поділено на групи за тривалістю навчання у викладача: 111 студентів - 1 семестр; 70 - 2 семестр; 31 - більше року. Анкета складається з 3 блоків: оцінювання стилю лідерства викладача; визначення рівня самоефективності та сприйняття власної успішності. Зроблено висновки, що стиль лідерства викладача та самоефективність студентів суттєво впливають на їхню успішність, а очікуваний стримуючий ефект самоефективності не було доведено.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)