Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=адаптированный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.011в
Автор(и) : Барабаш, Ольга Василівна (інспектор деканату Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського; здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна)
Назва : Теорія і практика впливу культурних чиннків на економічну діяльність
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 12. - С. 113-121
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.011в
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Общие основы экономического развития
Загальні основи економічного розвитку
Анотація: Проведено теоретично-практичний аналіз проблеми взаємозв'язку економічних і культурних чинників у ситуації сучасного соціально-економічного простору й обгрунтовано необхідність врахування впливу культурних чинників на економічну діяльність.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)