Пошуковий запит: <.>K=автомобильный рынок<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Божко В. П. Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат/В. П. Божко, О. В. Дегтярьова // Економіка, фінанси, право:Київ, 2008,N № 10.-С.18-20
|
>2.
| Мартиненко В. Підтвердження відповідності автомобілів, не призначених для європейського ринку/В. Мартиненко // Стандартизація. Сертифікація. Якість. -Харьков, 2010,N N 3.-С.33-35
|
>3.
| Чикусова М. Аналіз автомобільного ринку України/М. Чикусова // Маркетинг в Україні. -К, 2012,N № 1.-С.38-45
|
>4.
| Омельницкий О. Українці витрачають на автомобілі величезні гроші/Омельницкий О. // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 1.-С.46
|
>5.
| Курси УАМ // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 3.-С.50-52
|
>6.
| Глущенко О. М. Дослідження кон'юнктури ринку автомобілебудування в Україні/О. М. Глущенко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 7/8.-С.131-137
|
>7.
| Дідковська Б.В. Моделювання обсягів продажу комерційних автомобілів/Б. В. Дідковська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 4.-С.118-122
|
>8.
| Сокол М. Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов/М. Сокол // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 5.-С.4-12
|
>9.
| Груздев А. Сравнение ситуации и тенденций на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европы/А. Груздев // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 5.-С.13-16
|
>10.
| Овсянников Г. Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013 г./Г. Овсянников // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 5.-С.17-20
|
|
|