Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=автоматизоване обслуговування читачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 027.7
Автор(и) : Самохвалова, Ольга (завідувач відділу ЦНБ Харьківського національного університету імені В. Н. Каразіна)
Назва : Упровадження АБІС Absotheque Unicode в університетській бібліотеці
Місце публікування : Бібліотечний вісник: наук.-теорет. та практ. журн./ НАН України. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013. - № 3. - С.22-26. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б31/2013/3). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
УДК : 027.7
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Аналізується процес упровадження АБІС у бібліотеці Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, де склалися власні традиції ведення електронного каталога і автоматизованого обслуговування читачів. Розглядаються етапи поступового переходу на нове бібліотечне програмне забезпечення Absotheque Unicode.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 027.7
Автор(и) : Бабічева, Олена (заступник директора ЦНБ Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна)
Назва : Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу
Місце публікування : Бібліотечний вісник: наук.-теорет. та практ. журн./ НАН України. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013. - № 3. - С.13-15. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б31/2013/3). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
УДК : 027.7
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Показано, як застосування інформаційних технологій, а саме, автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталога, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби "Бібліотечний форум" дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)