Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=автоматизация маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу)
Назва
: На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання
Серія:
Інтернет маркетинг
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 4-11: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): пошуковий маркетинг--мобільний маркетинг--конкурентоспроможність підприємств--в2в маркетинг--маркетинг в2в--маркетинг в соціальних мережах--консалтинговий ринок--автоматизація маркетингу--поисковый маркетинг--мобильный маркетинг--конкурентоспособность предприятий--маркетинг в социальных сетях--консалтинговый маркетинг--
автоматизация маркетинга
Анотація:
Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)