Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СТЕЙКХОЛДЕРИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290в7-2/Є 40
Автор(и) : Загорняк, Наталія Борисівна (доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного інституту бізнесу; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук)
Назва : Споживацька цінність у системі управління організацією : компас для нової реальності у боротьбі за ринкові можливості
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 164-171
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.290в7-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація: Розглянуто теоретичні основи спрямованості на споживальну цінність при формуванні стратегії організації відповідно до принципу дотримання інтересів стейкхолдерів, що пов'язано зі здійсненням заходів у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Сформульовано висновки щодо доцільності переміщення фокусу у стратегічному мисленні з підвищення цінності для акціонерів на дотримання інтересів максимального широкого кола стейкхолдеров, що дозволить забезпечити стійкість добробуту власників організації в умовах посткризового дефіциту довіри суспільства до бізнесу; на пріоритетність підвищення організацією цінності товарів, що відчувається споживачами. Запропоновано напрями практичного застосування в Україні інструментів корпоративної соціальної відповідальності для підвищення цінності товарів організації у сприйнятті споживачів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.37-2/А 62
Автор(и) : Аммарі, Анжеліка Олесандрівна (аспірант Інституту економіки та менеджменту Національного авіаційного университету; м.Київ; Україна)
Назва : Класифікація стекхолдерів на основі взаємних очікувань
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 150-155: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.37-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Анотація: Проаналізовані зацікавлені особи - стейкхолдери, надано їх класифікацію по групах за певними ознаками, зокрема, виділено авіаційних стейкхолдерів. Досліджено взаємні очікування стейкхолдерів. Визначаються нові проблеми менеджменту в залежності від його бізнес-функції.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.262.1(4ІСП)-2
Автор(и) : Сегі-Алькарас, Антоні (доцент кафедри прикладної економіки Університету Валенсії; доцент кафедри управління та маркетингу Університету Жауме І у м.Кастельон; Іспанія; PhD)
Назва : Розробка таксономії для кредитних організацій Іспанії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 9. - С. 472-482: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.1(4ІСП)-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Банковская система
Банківська система
Географіч. рубрики: Испания
Іспанія
Анотація: Подано класифікацію стейкхолдерів, розглянуто профілі різних кредитних організацій залежно від їх становлення до корпоративної соціальної відповідальності. Проведено опитування співробітників 57 кредитних організація. Результати аналізу показують, що зацікавленість у корпоративній соціальній відповідальності є показовою для всієї фінансової галузі. Залежно від підходу до корпоративної соціальної відповідальності кредитні організації поділено на 3 групи: з акцентом на персоналі, на інтересах суспільства і на законодавстві.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Свіжевська, Світлана (начальник відділу ліцензування та акредитації Національного гірничого університету)
Назва : Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2013. - № 11. - С. 80-88: табл. (Шифр В17/2013/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Анотація: Розкриваються окремі аспекти проблеми оптимізації проведення таких процедур, як ліцензування, акредитація та ранжування у вишах України. Як скоротити економічні, часові, фізичні та моральні витрати? Як зробити корисними результати акредитації не тільки для самого університету, але й для інших зацікавлених сторін? Як уніфікувати показники, спільні для акредитації та рейтингу? На ці питання з урахуванням сучасних методичних підходів і європейських технологій відповідає стаття.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.050.2(4ПОЛ)в
Автор(и) : Глінська, Ева (ад''кт відділу управління Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща), Флорек, Магдалена
Назва : Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст : на прикладі Підляського регіону Польщі
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 10. - С. 274-282: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.050.2(4ПОЛ)в
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Организация управления региональной экономикой
Організація управління регіональною економікою
Географіч. рубрики: Польша
Польща
Подляшское воеводство
Підляське воєводство
Анотація: Подано результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 658
Автор(и) : Строкович Г. В. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри економіки підприємства)
Назва : Принципи взаємодії підприємства з постачальниками та покупцями
Місце публікування : Економічний часопис-XXI: науковий журнал/ головний редактор А. М. Матвійчук. - К., 2013. - № 9/10 (1). - С. 64-66: мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - ISSN 1728-6220. - ISSN 1728-6220
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ : 06.81
УДК : 658
Предметні рубрики: Економіка підприємства
Экономика предприятия
Анотація: Визначено принципи якісного функціонування підприємств. Автором розроблено схему процесу функціонування підприємства, яка враховує систему цінностей соціуму. Запропоновано матрицю принципів взаємодії підприємства з головними стейкхолдерами - постачальниками та покупцями.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 658:659.4:659.3
Автор(и) : Дерев'янко О. Г. (кандидат економічних наук; доцент; докторант)
Назва : Формування довіри стейкхолдерів крізь призму ключових напрямів репутаційного менеджменту підприємства
Місце публікування : Економічний часопис-XXI: науковий журнал/ головний редактор А. М. Матвійчук. - К., 2013. - № 9/10 (1). - С. 50-52: мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - ISSN 1728-6220. - ISSN 1728-6220
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст., 14 назв. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ : 06.81
УДК : 658:659.4:659.3
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Экономика предприятий
Зв'язки з громадськістю
Связи с общественностью
Анотація: Обгрунтовано ключові напрями формування довіри до підприємства в рамках управління його репутацією та визначено їх особливості. Запропоновано розглядати процес формування довіри до підприємства як системну взаємодію репутаційного менеджменту інформаційних комунікацій (формування довіри як наслідок інформаційної інтерференції), репутаційного менеджменту бізнес-процесів (формування довіри як результат ефективних бізнес-процесів) та впливу підприємства на цінності стейкхолдерів (формування довіри як свідчення спорідненості/ тотожності цінностей компанії і її цільових аудиторій).
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.292(4УКР)в-2
Автор(и) : Міних, Ольга Богданівна (професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор економічних наук; професор), Далик, Володимир Петрович
Назва : Актуальні проблеми впровадження концепції соціальної відповідальності корпоративних структур
Серія: Новини світової науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 12. - С. 168-175: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ).В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.292(4УКР)в-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Объединения предприятий
Обєднання підприємств
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Доведено необхідність розширення економічного простору дії концепції соціальної відповідальності корпоративних структур, які повинні відігравати стратегічну роль у підвищенні темпів соціально-економічного розвитку і якості життя суспільства. Надано характеристику актуальних проблем, пов'язаних із впровадженням моделі соціальної відповідальності бізнесу в Україні в умовах кризи.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\23.pdf
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42в7-5
Автор(и) : Мікушова, Марія (викладач економічного факультету Технічного університету у м.Острава; Чехія)
Назва : Стійке споживання : "наведення мостів" та перехрещення інтересів стейкхолдерів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 2. - С. 516-523: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методология маркетинга--методологія маркетингу--наведение мостов--наведення мостів--потребители--споживачі--потребление--споживання--стейкхолдери--стейкхолдеры--устойчивость--стійкість
Анотація: Представлено модель під назвою "наведення мостів". На прикладі даної моделі продемонстровано взаємовідносини різних стейкхолдерів середовища споживання та крок за кроком показано, як саме вони можуть досягти взаємопорозуміння. Авторська модель знаходиться на першій стадії розробки та потребує подальшого розвитку та доопрацювання. У другій частині надано короткий огляд інформації, за допомогою якої стейкхолдери можуть досягти взаємопорозуміння у межах моделі наведення мостів.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.012.1г
Автор(и) : Давидов, Олександр Іванович (доцент кафедри фінансів та кредиту Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна; кандидат економічних наук)
Назва : Вартість підприємства як економічна категорія
Серія: Економічна теорія та історія економічної думки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 5. - С. 8-19: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.012.1г
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Финансы фирмы
Фінанси фірми
Анотація: Розглянуто вартість підприємства з позицій ціннісного підходу. Досліджено економічну категорію вартості підприємства у контексті відображення його товарних особливостей. Проаналізовано механізм реалізації інтересів стейкхолдерів у вартості підприємства. Розкрито сутність економічної категорії «вартість підприємства» з урахуванням його товарної специфіки в умовах ринкових трансформацій.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)