Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Акімов Дмитро Соціальний маркетинг: предмет і основні типи/Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.186-203
2.

Агарков О. А. Концепція соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 2.-С.70-74
3.

Акимов Д. И. Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 4.-С.102-105
4.

Хамідова А. Азиза Стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу підприємств галузі мінеральних добрив у контексті державного регулювання/Азиза Хамідова А. // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.64-68
5.

Акимов Д. И. Социальное проектирование как маркетинговая технология/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 3.-С.96-98
6.

Агарков О. А. Соціальне обслуговування як один із напрямків реалізації соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 4.-С.102-105
7.

Окландер М. Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України/М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст. -К., 2010,N № 11.-С.23-25
8.

Акимов Д. И. Маркетинг личности и человеческого капитала/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 1.-С.109-113
9.

Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.26-28
10.

Холод Б.И. Социально-территориальный маркетинг в управлении социальным развитием города/Б. И. Холод // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 1.-С.82-84
 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)