Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
23
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-23
>
1.
Акімов Дмитро Соціальний маркетинг: предмет і основні типи/Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.186-203
>
2.
Агарков О. А. Концепція соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 2.-С.70-74
>
3.
Акимов Д. И. Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 4.-С.102-105
>
4.
Хамідова А. Азиза Стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу підприємств галузі мінеральних добрив у контексті державного регулювання/Азиза Хамідова А. // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.64-68
>
5.
Акимов Д. И. Социальное проектирование как маркетинговая технология/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 3.-С.96-98
>
6.
Агарков О. А. Соціальне обслуговування як один із напрямків реалізації соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 4.-С.102-105
>
7.
Окландер М. Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України/М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст. -К., 2010,N № 11.-С.23-25
>
8.
Акимов Д. И. Маркетинг личности и человеческого капитала/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 1.-С.109-113
>
9.
Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.26-28
>
10.
Холод Б.И. Социально-территориальный маркетинг в управлении социальным развитием города/Б. И. Холод // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 1.-С.82-84
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-23
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)