Пошуковий запит: <.>K=СКРІПЛЕННЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 115
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мойсеєнко К. В. Вплив вантажонапруженості колії на працездатність рейкового скріплення типу КПП-5 за даними лабораторних досліджень/К. В. Мойсеєнко, В. М. Суслов // Залізничний транспорт України, 2020,N № 3.-С.26-32
|
>2.
| Залізничний транспорт України - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Сарич А. Відмінності залізниць США і 1520/А. Сарич // Українська залізниця. -Харків:Центр інформації транспорту України, 2020,N № 12 (90).-С.24-32
|
>4.
| Демченко С. М. Покращення конструкцій елементів верхньої будови колії на вузькоколійних залізницях з рейками типу Р43/С. М. Демченко, А. М. Курган // Залізничний транспорт України, 2018,N № 4.-С.11-19
|
>5.
| Даніленко Е. І. Поздовжня стійкість рейкових плітей Р-65 при скріпленнях безпідкладкового (КПП 5, КПП 1) та підкладкового типу (КБ)/Е. І. Даніленко, С. Л. Карпінський, В. М. Молчанов // Залізничний транспорт України, 2018,N № 1.-С.12-19
|
>6.
| Розробка технічного рішення вузла кореневого скріплення стрілочного переводу/В. С. Сидоренко, Є. М. Федоренко, О. В. Губар, М. А. Арбузов, В. С. Андрєєв // Збірник наукових праць. -Дніпропетровськ, 2017. т.Вип. 12 :Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика.-С.87-96
|
>7.
| Залізничний транспорт України - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Перспективи використання проміжних рейкових скріплень на залізобетонних шпалах у кривих ділянках колії радіусом 350:200 м із використанням скріплення типу КПП-5/М. П. Настечик [и др.] // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. -Днепр, 2017.-С.221-223
|
>9.
| Мойсеєнко К. В. Обгрунтування необхідності скасування обмеження застосування скріплення типу КПП-5 за критерієм вантажонапруженості/К. В. Мойсеєнко, В. М. Суслов, А. А. Татуревич // Залізничний транспорт України, 2017,N № 2.-С.55-64
|
>10.
| Малішевська А. С. Експериментальне визначення характеристик жорсткості підрейкових прокладок для проміжних рейкових скріплень типу "МЕТРО"/А. С. Малішевська // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного тарснпорту. -Харків, 2016. т.Вип. 161.-С.55-60
|
>11.
| Тулей Ю. Л. Аналіз формування жорсткостей проміжних скріплень типів Д-2, Д-4, КППД-2 та СКД-65/Ю. Л. Тулей // Збірник наукових праць. -Харків:УкрДУЗТ, 2016. т.Вип. 159.-С.109-116
|
>12.
| Жорсткість прикріплювачів проміжних скріплень дерев’яних шпал при дії горизонтальних поперечних сил/О. М. Даренський [и др.] // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Дніпропетровськ:Вид-во Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016,N № 6(66).-С.96-104
|
>13.
| Nastechik M. P. Prospects for laying the fastening of the type СКД65 – Б in the curvesd track sections with small radius/M. P. Nastechik, R. V. Marcul // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Дніпропетровськ:Вид-во Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016,N № 4(64).-С.71-80
|
>14.
| Трикоз Л. В. Розробка методу підвищення надійності баластної призми шляхом збільшення терміну її служби/Л. В. Трикоз, Є. В. Романович, І. В. Багіянц // Залізничний транспорт України, 2016,N № № 5/6.-С.16-22
|
>15.
| Маркуль Р. В. Розробка технології контролю та утримання залізничної колії зі скріпленням типу КПП-5/Р. В. Маркуль // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія: Транспортні системи і технології. -Київ, 2015. т.Вип. 26-27.-С.58-68
|
>16.
| Настечик М. П. Дослідження силової роботи рейкового скріплення типу КПП-5/М. П. Настечик, Р. В. Маркуль // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. -Днепропетровск, 2015.-С.250-251
|
>17.
| Велінець В. П. Огляд робіт по дослідженню горизонтального вигину і кручення рейкової нит ки/В. П. Велінець // Залізничний транспорт України, 2015,N № 6.-С.7-13
|
>18.
| Настечик М. П. Дослідження напруженого стану в елементах вузла скріплення типу КПП-5 під дією рухомого складу/М. П. Настечик, І. О. Бондаренко, Р. В. Маркуль // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д.:Вид-во Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015,N № 2(56).-С.146-156
|
>19.
| Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна - 2015г.,N 2(56) (Введено оглавление)
|
>20.
| Настечик М. П. Вплив пружних деформацій в елементах скріплення КПП-5 на велечину сили притискання рейки до підрейкової основи/М. П. Настечик, Р. В. Маркуль, В. В. Савицький // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д.:Вид-во Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015,N № 4(58).-С.110-120
|
|
|