Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РИНКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Длігач, Андрій
Назва : Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємстві
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 43-47. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - 2 рис.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Кравченко О. (аспірант)
Назва : Міжнародне стратегічне економічне партнерство в сучасних умовах глобалізації
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 4. - С. 61-65: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розкривається суть поняття "стратегічне економічне партнерство", актуалізація його ролі в сучасних умовах глобалізації.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Аронова В. В., Харченко А. С.
Назва : Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку
Колективи : Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Місце публікування : Зб. наук. праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25 (Шифр 06/С 92-148769)
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 378.095
Автор(и) : Матюх С. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародних економічних відносин Хмельницького національного університету; Україна )
Назва : Формування концептуальних засад ефективності діяльності вищих навчальних закладів
Місце публікування : Економічний часопис-XXI: науковий журнал/ головний редактор А. М. Матвійчук. - К., 2013. - № 5/6. - С.82-84: мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - ISSN 1728-6220. - ISSN 1728-6220
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.095
Предметні рубрики: Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Досліджено теоретичні та практичні аспекти ефективності діяльності вищих навчальних закладів в умовах формування ринкових відносин. Визначено структуру ефективності діяльності університету з урахуванням особливостей її функціонування. Обгрунтовано, що ефективність діяльності вищого учбового закладу повинна розглядатися з позиції задоволення державних потреб у кадрах вищої кваліфікації та кадрового забезпечення національної економіки. Для здійснення загальної оцінки діяльності вищих навчальних закладів запропоновано використання інтегрального показника, що містить індивідуальну, ринкову, макроекономічну і національну ефективність .
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.012.2
Автор(и) : Петруня Ю.Є. (доктор економічних наук; завідувач кафедри менеджменту ЗЕД)
Назва : Формування конкурентного середовища й особливості антимонопольного регулювання у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами
Місце публікування : Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління": науковий збірник. - Дніпропетровськ: АМСУ, 2014. - № 1. - С. 46-50
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.012.2
Предметні рубрики: Макроекономіка
Макроэкономика
Анотація: Розкрито теоретичні аспекти еволюції конкурентного ринкового середовища у світі та в Україні. Висвітлено основні підходи до формування антимонопольної політики та шляхи її реалізації в різні періоди розвитку ринкової економіки. Визначено особливості та основні проблеми антимонопольного регулювання у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами та надано пропозиції щодо їх усунення.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.052г
Автор(и) : Папакулич М.Ю. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород)
Назва : Комунікативна та інформаційно-аналітична функції бухгалтерської звітності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 3. - С. 67-69
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.052г
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Теория бухгалтерского учета
Теорія обліку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бухгалтерская отчетность--бухгалтерська звітність--видовое классифицирование--видове класифікування--внутренние функции--внутрішні функції--внешние функции--зовнішні функції--информационно-аналитические функции--інформаціно-аналітичні функции--информационное обеспечение--інформаційне забезпечення--коммуникационные функции отчетности--комуніаційні функції звітності--контроль--использователи отчетности--користувачі звітності--рыночная среда--ринкове середовище--терминология--термінологія
Анотація: Дано трактування поняття «функція» у підходах різних науковців у сучасній науковій літературі, розглянуто внутрішні та зовнішні функції бухгалтерського обліку. Обґрунтовано введення в науковий обіг і визначено сутність поняття «комунікативна функція звітності», яка знаходиться у тісному взаємозв'язку та взаємообумовленості з інформаційно-аналітичною функцією, пов'язаною з наданням інформаційних ресурсів про підприємство в розпорядження певного об'єкта чи суб'єкта. Відзначено важливість інформаційної функції звітності в умовах ринкового середовища та визначено суть інформаційного забезпечення. Окреслено підходи науковців до класифікації користувачів бухгалтерської звітності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 658
Автор(и) : Манцуров, Ігор Германович (доктор економічних наук; професор; член-кореспондент НАН України; заслужений економіст України; директор), Дрига, Сергій Георгійович
Назва : Конкуренція і підприємництво - невід'ємний атрибут ринку
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Міністерство економічного розвитку і торгівлі України; Міністерство фінансів України; Національна академія наук України. - К, 2016. - № 9. - С. 99-101 (Шифр E2/2016/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 658
ББК : 65.291
Предметні рубрики: Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція--ринкове середовище--конкурентні переваги--економічна політика україни--глобальний світ--конкурентоспроможність економіки--добробут населення--інноваційна політика--наукоміські галузі--високі технології--соціальна політика--конкуренция--рыночная среда--конкурентные преимущества--экономическая политика украины--глобальный мир--конкурентоспособность экономики--благосостояние населения--инновационная политика--наукоемкие отрасли--высокие технологии--социальная политика
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник, Наталя Анатоліївна (старший викладач), Скалозуб, Марія Ігорівна
Назва : Диверсифікація як елемент управління підприємством
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2017. - № 6. - С. 48-50: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 658.114
ББК : 65.292
Предметні рубрики: Экономика
Экономика отдельных типов и видов организаций (предприятий, фирм)
Економіка
Економіка окремих типів та видів організації (підприємств, фірм)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диверсифікація діяльності підприємства--диверсификация деятельности предприятия--ринкове середовище--рыночная среда--концентрична диверсифікація--концентрическая диверсикация--горизонтальна диверсифікація--горизорнтальная диверсификация--конгломератна диверсифікація--конгломеративная диверсификация--управління підприємством--управление предприятием--види диверсифікацій--виды диврсификаций
Анотація: Визначено сутність диверсифікації діяльності підприємства як елемента управління підприємством, що є основою розвитку підприємства в мінливих умовах ринкового середовища. Розкрито поняття диверсифікації та наведено необхідні заходи для успішної диверсифікації.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 06/Д 54
Автор(и) : Байгушев В. В. (докторант)
Назва : Стан і напрямок розвитку українських виробників автотранспортних засобів в умовах національного ринку
Колективи : Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Місце публікування : Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Збірник наукових праць/ Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро: Вид-во Днiпров. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2019. - Вип. 2 (18): Review of transport economics and management. - С. 49-57 (Шифр 06/Д 54-489140)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/190697/191552Повний текстРежим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/viewIssue/11430/5915Зміст
УДК : 338.3:629.33/.36
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Транспортні засоби
Транспортные средства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): господарська діяльність--хозяйственная деятельность--невизначеність--неопределенность--автотранспортні засоби--автотранспортные средства--конкурентоспроможність--конкурентоспособность--ринкове середовище--рыночная среда--праці дііту--труды диита
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградова О. В., Куценко О. В.
Назва : Методологічні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств сфери послуг
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2015. - N 2 (12). - С. 112-116: табл. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е634638/2015/2 (12)). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/452/420Повний текстРежим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/25Зміст
УДК : 339.137.2-047.44:640.4
Предметні рубрики: Торгівля
Торговля
Комунально-побутове господарство
Коммунально-бытовое хозяйство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність підприємств--конкурентоспособность предприятий--сфера послуг--сфера услуг--оцінка конкурентоспроможності--оценка конкурентоспособности--ринкове середовище--рыночная среда--конкурентна боротьба--конкурентная борьба
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)