Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=РИНКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Длігач, Андрій
Назва
: Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємстві
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 43-47. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - 2 рис.
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Кравченко О. (аспірант)
Назва
: Міжнародне стратегічне економічне партнерство в сучасних умовах глобалізації
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 4. - С. 61-65: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/4). - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Розкривається суть поняття "стратегічне економічне партнерство", актуалізація його ролі в сучасних умовах глобалізації.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
:
Автор(и)
: Аронова В. В., Харченко А. С.
Назва
: Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку
Колективи
: Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Місце публікування
: Зб. наук. праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25 (Шифр 06/С 92-148769)
УДК
: 658.8
Предметні рубрики:
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 378.095
Автор(и)
: Матюх С. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародних економічних відносин Хмельницького національного університету; Україна )
Назва
: Формування концептуальних засад ефективності діяльності вищих навчальних закладів
Місце публікування
: Економічний часопис-XXI: науковий журнал/ головний редактор А. М. Матвійчук. - К., 2013. - № 5/6. - С.82-84: мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - ISSN 1728-6220. - ISSN 1728-6220
Примітки
: Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
: 14.35
УДК
: 378.095
Предметні рубрики:
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Досліджено теоретичні та практичні аспекти ефективності діяльності вищих навчальних закладів в умовах формування ринкових відносин. Визначено структуру ефективності діяльності університету з урахуванням особливостей її функціонування. Обгрунтовано, що ефективність діяльності вищого учбового закладу повинна розглядатися з позиції задоволення державних потреб у кадрах вищої кваліфікації та кадрового забезпечення національної економіки. Для здійснення загальної оцінки діяльності вищих навчальних закладів запропоновано використання інтегрального показника, що містить індивідуальну, ринкову, макроекономічну і національну ефективність .
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.012.2
Автор(и)
: Петруня Ю.Є. (доктор економічних наук; завідувач кафедри менеджменту ЗЕД)
Назва
: Формування конкурентного середовища й особливості антимонопольного регулювання у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами
Місце публікування
: Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління": науковий збірник. - Дніпропетровськ: АМСУ, 2014. - № 1. - С. 46-50
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.012.2
Предметні рубрики:
Макроекономіка
Макроэкономика
Анотація:
Розкрито теоретичні аспекти еволюції конкурентного ринкового середовища у світі та в Україні. Висвітлено основні підходи до формування антимонопольної політики та шляхи її реалізації в різні періоди розвитку ринкової економіки. Визначено особливості та основні проблеми антимонопольного регулювання у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами та надано пропозиції щодо їх усунення.
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.052г
Автор(и)
: Папакулич М.Ю. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород)
Назва
: Комунікативна та інформаційно-аналітична функції бухгалтерської звітності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 3. - С. 67-69
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.052г
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Теория бухгалтерского учета
Теорія обліку
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): бухгалтерская отчетность--бухгалтерська звітність--видовое классифицирование--видове класифікування--внутренние функции--внутрішні функції--внешние функции--зовнішні функції--информационно-аналитические функции--інформаціно-аналітичні функции--информационное обеспечение--інформаційне забезпечення--коммуникационные функции отчетности--комуніаційні функції звітності--контроль--использователи отчетности--користувачі звітності--рыночная среда--
ринкове середовище
--терминология--термінологія
Анотація:
Дано трактування поняття «функція» у підходах різних науковців у сучасній науковій літературі, розглянуто внутрішні та зовнішні функції бухгалтерського обліку. Обґрунтовано введення в науковий обіг і визначено сутність поняття «комунікативна функція звітності», яка знаходиться у тісному взаємозв'язку та взаємообумовленості з інформаційно-аналітичною функцією, пов'язаною з наданням інформаційних ресурсів про підприємство в розпорядження певного об'єкта чи суб'єкта. Відзначено важливість інформаційної функції звітності в умовах ринкового середовища та визначено суть інформаційного забезпечення. Окреслено підходи науковців до класифікації користувачів бухгалтерської звітності.
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 658
Автор(и)
: Манцуров, Ігор Германович (доктор економічних наук; професор; член-кореспондент НАН України; заслужений економіст України; директор), Дрига, Сергій Георгійович
Назва
: Конкуренція і підприємництво - невід'ємний атрибут ринку
Місце публікування
: Економіка України: науковий журнал/ Міністерство економічного розвитку і торгівлі України; Міністерство фінансів України; Національна академія наук України. - К, 2016. - № 9. - С. 99-101 (Шифр E2/2016/9)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 658
ББК
: 65.291
Предметні рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): конкуренція--
ринкове середовище
--конкурентні переваги--економічна політика україни--глобальний світ--конкурентоспроможність економіки--добробут населення--інноваційна політика--наукоміські галузі--високі технології--соціальна політика--конкуренция--рыночная среда--конкурентные преимущества--экономическая политика украины--глобальный мир--конкурентоспособность экономики--благосостояние населения--инновационная политика--наукоемкие отрасли--высокие технологии--социальная политика
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Скрипник, Наталя Анатоліївна (старший викладач), Скалозуб, Марія Ігорівна
Назва
: Диверсифікація як елемент управління підприємством
Місце публікування
: Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2017. - № 6. - С. 48-50: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 658.114
ББК
: 65.292
Предметні рубрики:
Экономика
Экономика отдельных типов и видов организаций (предприятий, фирм)
Економіка
Економіка окремих типів та видів організації (підприємств, фірм)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): диверсифікація діяльності підприємства--диверсификация деятельности предприятия--
ринкове середовище
--рыночная среда--концентрична диверсифікація--концентрическая диверсикация--горизонтальна диверсифікація--горизорнтальная диверсификация--конгломератна диверсифікація--конгломеративная диверсификация--управління підприємством--управление предприятием--види диверсифікацій--виды диврсификаций
Анотація:
Визначено сутність диверсифікації діяльності підприємства як елемента управління підприємством, що є основою розвитку підприємства в мінливих умовах ринкового середовища. Розкрито поняття диверсифікації та наведено необхідні заходи для успішної диверсифікації.
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
: 06/Д 54
Автор(и)
: Байгушев В. В. (докторант)
Назва
: Стан і напрямок розвитку українських виробників автотранспортних засобів в умовах національного ринку
Колективи
: Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Місце публікування
: Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Збірник наукових праць/ Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро: Вид-во Днiпров. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2019. - Вип. 2 (18): Review of transport economics and management. - С. 49-57 (Шифр 06/Д 54-489140)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/190697/191552Повний текстРежим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/viewIssue/11430/5915Зміст
УДК
: 338.3:629.33/.36
Предметні рубрики:
Економіка
Экономика
Транспортні засоби
Транспортные средства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): господарська діяльність--хозяйственная деятельность--невизначеність--неопределенность--автотранспортні засоби--автотранспортные средства--конкурентоспроможність--конкурентоспособность--
ринкове середовище
--рыночная среда--праці дііту--труды диита
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Виноградова О. В., Куценко О. В.
Назва
: Методологічні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств сфери послуг
Місце публікування
: Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2015. - N 2 (12). - С. 112-116: табл. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е634638/2015/2 (12)). - ISSN 2415-8089
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/452/420Повний текстРежим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/25Зміст
УДК
: 339.137.2-047.44:640.4
Предметні рубрики:
Торгівля
Торговля
Комунально-побутове господарство
Коммунально-бытовое хозяйство
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність підприємств--конкурентоспособность предприятий--сфера послуг--сфера услуг--оцінка конкурентоспроможності--оценка конкурентоспособности--
ринкове середовище
--рыночная среда--конкурентна боротьба--конкурентная борьба
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)