Пошуковий запит: <.>K=РЕЛЬСОВЫЕ КРЕПЛЕНИЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Рельсовые скрепления железных дорог Северной Америки // Железные дороги мира, 2008,N № 5.-С.69-75
|
>2.
| Даніленко Е.І. Теоретичні дослідження поздовжньої стійкості рейкових ниток при сучасних рейкових скріпленнях на залізобетонних шпалах/Е. І. Даніленко, В. М. Твердомед, М. Д. Костюк // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. -К.:ДЕТУТ, 2007,N Вип. 12:Серія "Транспортні системи і технології".-С.39-47
|
>3.
| Иванов И. А. Новый тип крепления рельсов к стабильному основанию/И. А. Иванов, И. В. Амеличев // Применение железобетона в верхнем строении железнодорожного пути. -М.:Транспорт, 1984.-С.99-107
|
>4.
| Губар О. В. Обгрунтування основних вимог до роздільних скріплень для кривих ділянок колії радіусом менше 350 м та розробка рекомендації зі складання та поточного утримання колії у таких кривих/О. В. Губар // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту та Української державної академії залізничного транспорту, 2013. т.Вип. 33.-С.237-243
|
>5.
| Рибкін В. В. Оцінка впливу величини бічної горизонтальної сили, що передається від дії рухомого складу на особливості роботи елементів вузла проміжного рейкового скріплення типу КБ та КПП-5/В. В. Рибкін, М. П. Настечик, Р. В. Маркуль // Проблеми взаємодії колії та рухомого складу, 2013.-С.38-39
|
>6.
| Рибкін В. В. Оцінка втомлено-міцністних характеристик елементів вузла проміжного рейкового скріплення типу КБ та КПП-5 при повторно-змінних циклах навантаження конструкції/В. В. Рибкін, І. О. Бондаренко, Р. В. Маркуль // Проблеми взаємодії колії та рухомого складу, 2013.-С.39-40
|
>7.
| Рибкін В. В. Сучасні підходи до вирішення проблеми проміжних скріплень для залізобетонних шпал/В. В. Рибкін, М. П. Настечик, О. В. Губар // Проблеми взаємодії колії та рухомого складу, 2013.-С.40-41
|
>8.
| Рибкін В. В. Удосконалення конструкції колії при застосуванні шурупно-дюбельного кріплення для скріплень типу КБ та СКД/В. В. Рибкін, М. П. Настечик, Р. В. Маркуль // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту та Української державної академії залізничного транспорту. -Донецьк, 2013. т.Вип. 34.-С.162-168
|
>9.
| Губар О. В. Обґрунтування основних вимог до роздільних скріплень для кривих ділянок колії радіусом менше 350 м та розробка рекомендації зі складання та поточного утримання колії у таких кривих/О. В. Губар // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту. -Донецьк, 2013,N Вип. 33.-С.237-243
|
>10.
| Настечик М. П. Експериментальні дослідження взаємодії рухомого складу та залізничної колії із проміжним рейковим скріпленням типу КПП-5/М. П. Настечик, Р. В. Маркуль // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія: "Транспортні системи і технології". -Київ, 2014. т.Вип. 25.-С.80-91
|
|
|