Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Микитенко Л. Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу/Л. Микитенко // Підприємництво, господарство, право. -К., 2010,N № 11.-С.62-66
2.

Скрицька Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні/Н. Скрицька // Підприємництво, господарство, право. -К., 2010,N № 12.-С.20-23
3.

Граніш С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій/С. Граніш // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 6.-С.36-41
4.

Курчин О. Підстави та форма господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами/О. Курчин // Підприємництво, господарство, право. -К., 2011,N № 4.-С.147-150
5.

Гаєв М. Час "вийти з тіні"/М. Гаєв // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 1.-С.19
6.

Абдулхаіров А. З. Роль міністерства курортів і туризму АР Крим у рекламно-інформаційному просуванні Кримського туристського продукту/А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право. -Київ, 2011,N № 4.-С.7-9
7.

Шупік Б. Загальні підходи до державного регулювання міжнародного туризму в Україні/Б. Шупік // Вісник державної служби України. -К, 2011,N № 3.-С.16-20
8.

Чиріч Н. Менеджмент якості продуктів і послуг в готельному бізнесі/Н. Чиріч, М. Вуїчич, М. Вуковіч // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 1.-С.538-544
9.

Алі Шах С.З. Вплив реклами на економічні показники фірми/Алі Шах С.З., Х. Х. Мірза, К. Аббас // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 3.-С.519-525
10.

Ісмаїл К. Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані/К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 6.-С.234-246
 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)