Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
26
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-26
>
1.
Микитенко Л. Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу/Л. Микитенко // Підприємництво, господарство, право. -К., 2010,N № 11.-С.62-66
>
2.
Скрицька Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні/Н. Скрицька // Підприємництво, господарство, право. -К., 2010,N № 12.-С.20-23
>
3.
Граніш С.
Рекламна діяльність
підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій/С. Граніш // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 6.-С.36-41
>
4.
Курчин О. Підстави та форма господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами/О. Курчин // Підприємництво, господарство, право. -К., 2011,N № 4.-С.147-150
>
5.
Гаєв М. Час "вийти з тіні"/М. Гаєв // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 1.-С.19
>
6.
Абдулхаіров А. З. Роль міністерства курортів і туризму АР Крим у рекламно-інформаційному просуванні Кримського туристського продукту/А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право. -Київ, 2011,N № 4.-С.7-9
>
7.
Шупік Б. Загальні підходи до державного регулювання міжнародного туризму в Україні/Б. Шупік // Вісник державної служби України. -К, 2011,N № 3.-С.16-20
>
8.
Чиріч Н. Менеджмент якості продуктів і послуг в готельному бізнесі/Н. Чиріч, М. Вуїчич, М. Вуковіч // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 1.-С.538-544
>
9.
Алі Шах С.З. Вплив реклами на економічні показники фірми/Алі Шах С.З., Х. Х. Мірза, К. Аббас // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 3.-С.519-525
>
10.
Ісмаїл К. Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані/К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 6.-С.234-246
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-26
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)