Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Міжнародна конференція "Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації" // Маркетинг в Україні. -Київ, 2016,N № 1/2.-С.4-6
2.

Шведун В.О. Формування ефективного механізму державного управління у сфері рекламної діяльності/В. О. Шведун // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління". -Дніпропетровськ:АМСУ, 2015,N № 1.-С.65-70
3.

Симоненко Я. Взгляд из компании PackGroup (об актуальном бизнесе)/Я. Симоненко // Упаковка, 2015,N № 5.-С.10-12
4.

Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі // Маркетинг в Україні. -Київ, 2014,N № 4.-С.18-19
5.

Афанасьєв О. О. Актуальність використання транзитної реклами на залізничному транспорті/О. О. Афанасьєв // Залізничний транспорт: сучасні проблеми науки, 12 груд. 2013 р.. -Київ, 2013,N Ч. 2.-С.204-205
6.

Шведун В. О. Досвід країн Європейського Союзу щодо державного управління рекламною діяльністю/В. О. Шведун // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2015,N № 6.-С.84-90
7.

Шведун В. О. Використання статистичного моделювання для визначення перспективної кількості випадків недотримання законодавства про рекламу/В. О. Шведун, С. В. Хламов // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 10.-С.389-396
8.

Ковшова І. О. Організація рекламної діяльності на підприємстві/І. О. Ковшова, А. М. Михайлюк // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікацій, 2015,N N 1 (11).-С.46-53
9.

Виноградова О. В. Організація рекламної діяльності на виробничому підприємстві/О. В. Виноградова, О. В. Крижко, Д. О. Мацюк // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікацій, 2021,N N 1 (35).-С.10-15
10.

Совершенна І. О. Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства/І. О. Совершенна, Н. М. Недопако, О. С. Оніщенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікацій, 2021,N N 1 (35).-С.62-65
 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)