Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Педагогика Украины<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Пригоровська, Л. В.
    Сосницька початкова школа як важливий етап у навчанні й вихованні О.П.Довженка / Л. В. Пригоровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- жизненный путь писателя -- життєвий шлях письменника -- история педагогики -- история украинской школы -- история школ -- історія педагогіки -- історія української школи -- історія шкіл -- начальная школа -- начальное образование -- педагогика Украины -- педагогіка України -- початкова освіта -- початкова школа -- украинские писатели -- українські письменники -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто деякі малозвісні факти, що стосуються витоків початкової освіти на історичній батьківщині видатного діяча культури О.П.Довженка та його навчання в приходській школі. Сосницька початкова школа була важливим етапом у навчанні й вихованні О.П. Довженка. Вона значно поширила уявлення майбутнтього письменника й кінодраматурга про навколишній світ, активно сприяла розвитку його пізнавальних інтересів, природних задатків, найліпших морально-вольових якостей. Як відмінник навчання, він прагнув пізнати й осягти більше, ніж того вимагали тодішні шкільні програми, і ніколи не зупинятися на досягнутому.


Дод.точки доступу:
Довженко, Александр Петрович (писатель; кинорежиссер) \о нем\; Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер) \о нем\; Сосницька початкова школа \о ней\; Сосницкая начальная школа \о нем\

Знайти схожі

2.


    Скільський, Д. М.
    Вірші Святого Письма в коментуванні П.О.Куліша для школярів / Д. М. Скільський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 133-141. - Бібліографія : С.141 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
біблійні вірші -- Біблія -- вивчення Біблії у школі та ВНЗ -- видатні педагоги -- виховання -- виховання школярів -- воспитание -- воспитание школьников -- выдающиеся педагоги -- изучение Библии в школе и вузе -- история педагогики -- історія педагогіки -- коментування Біблії -- комментирование Библии -- педагогика Украины -- педагогіка України -- религиозное воспитание -- релігійне виховання -- украинские писатели -- українські письменники -- христианское воспитание -- християнське виховання -- шкільна освіта -- шкільне виховання -- школьное воспитание -- школьное образование
Анотація: Розглянуті вірші Святого Письма в коментуванні видатного суспільного діяча і літератора П.О.Куліша з метою використання їх у вихованні сучасного українського підростаючого покоління. Біблійні вірші для школярів автор "Граматки" прокоментував доступно й зрозуміло. На думку П.О.Куліша, вірші й коментарі мали стати надійною основою для формування в учнів найцінніших релігійно-моральних якостей, їх виховання як глибоко переконаних християн, стійких і відданих громадян - патріотів своєї Вітчизни. Трад иційний спосіб створення шкільних посібників із включенням у їхній зміст фрагментів Святого Письма з відповідними коментарями може послужити надійним дороговказом і для авторів навчальних книжок сучасної української національної школи з урахуванням, з вичайно, методично-дидактичних досягнень педагогічної науки.


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон Олександрович \о нем\; Кулиш, Пантелеймон Александрович \о нем\; Библия \о произв.\; Біблія \о произв.\Святе Письмо \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Сметанський, М. І.
    Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа -- альтернативная школа -- альтернативність -- альтернативность -- вітчизняна педагогіка -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- категории педагогики -- категорії педагогіки -- отечественная педагогика -- педагогика Украины -- педагогіка України -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.


Знайти схожі

4.


    Ткаченко, Л. І.
    Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості: традиція гуманістичної педагогічної думки [] / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 77-83. - Бібліографія : С.82-83 : 7 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая педагогика -- гуманістична педагогіка -- история педагогики -- история педагогики Украины -- история педагогической мысли -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- історія педагогічної думки -- личность -- особистість -- педагогика Украины -- педагогіка України -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- развитие личности -- розвиток особистості
Анотація: Зіставлено погляди видатних українських педагогів Г.С.Сковороди та В.О.Сухомлинського на особистість та розвиток особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педагогічну традицію розвитку особистості в українській освітньо-педагогічній думці. Погляди цих педагогів мають більше спільного, ніж розбіжного. В.О.Сухомлинський творчо розвинув у теоретичних дослідженнях і застосував у практичній педагогічній діяльності гуманістичні педагогічні ідеї свого попередника. Концептуальна єдність ідей розвитк у особистості в педагогічній спадщині видатних педагогів різних епох свідчить про наявність гуманістичної педагогічної традиції в національній педагогічній думці.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (советский педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сковорода, Григорий Саввич (философ; поэт; педагог ; 1722-1749) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)