Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=Педагогика Украины<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Пригоровська, Л. В.
Сосницька початкова школа як важливий етап у навчанні й вихованні О.П.Довженка / Л. В. Пригоровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
жизненный путь писателя
--
життєвий шлях письменника
--
история педагогики
--
история украинской школы
--
история школ
--
історія педагогіки
--
історія української школи
--
історія шкіл
--
начальная школа
--
начальное образование
--
педагогика Украины
--
педагогіка України
--
початкова освіта
--
початкова школа
--
украинские писатели
--
українські письменники
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглянуто деякі малозвісні факти, що стосуються витоків початкової освіти на історичній батьківщині видатного діяча культури О.П.Довженка та його навчання в приходській школі. Сосницька початкова школа була важливим етапом у навчанні й вихованні О.П. Довженка. Вона значно поширила уявлення майбутнтього письменника й кінодраматурга про навколишній світ, активно сприяла розвитку його пізнавальних інтересів, природних задатків, найліпших морально-вольових якостей. Як відмінник навчання, він прагнув пізнати й осягти більше, ніж того вимагали тодішні шкільні програми, і ніколи не зупинятися на досягнутому.
Дод.точки доступу:
Довженко, Александр Петрович (писатель; кинорежиссер) \о нем\; Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер) \о нем\; Сосницька початкова школа \о ней\; Сосницкая начальная школа \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Скільський, Д. М.
Вірші Святого Письма в коментуванні П.О.Куліша для школярів / Д. М. Скільський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 133-141. - Бібліографія : С.141 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
біблійні вірші
--
Біблія
--
вивчення Біблії у школі та ВНЗ
--
видатні педагоги
--
виховання
--
виховання школярів
--
воспитание
--
воспитание школьников
--
выдающиеся педагоги
--
изучение Библии в школе и вузе
--
история педагогики
--
історія педагогіки
--
коментування Біблії
--
комментирование Библии
--
педагогика Украины
--
педагогіка України
--
религиозное воспитание
--
релігійне виховання
--
украинские писатели
--
українські письменники
--
христианское воспитание
--
християнське виховання
--
шкільна освіта
--
шкільне виховання
--
школьное воспитание
--
школьное образование
Анотація:
Розглянуті вірші Святого Письма в коментуванні видатного суспільного діяча і літератора П.О.Куліша з метою використання їх у вихованні сучасного українського підростаючого покоління. Біблійні вірші для школярів автор "Граматки" прокоментував доступно й зрозуміло. На думку П.О.Куліша, вірші й коментарі мали стати надійною основою для формування в учнів найцінніших релігійно-моральних якостей, їх виховання як глибоко переконаних християн, стійких і відданих громадян - патріотів своєї Вітчизни. Трад иційний спосіб створення шкільних посібників із включенням у їхній зміст фрагментів Святого Письма з відповідними коментарями може послужити надійним дороговказом і для авторів навчальних книжок сучасної української національної школи з урахуванням, з вичайно, методично-дидактичних досягнень педагогічної науки.
Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон Олександрович \о нем\; Кулиш, Пантелеймон Александрович \о нем\; Библия \о произв.\; Біблія \о произв.\Святе Письмо \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Сметанський, М. І.
Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа
--
альтернативная школа
--
альтернативність
--
альтернативность
--
вітчизняна педагогіка
--
зарубежная педагогика
--
зарубіжна педагогіка
--
категории педагогики
--
категорії педагогіки
--
отечественная педагогика
--
педагогика Украины
--
педагогіка України
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.
Знайти схожі
>
4.
Ткаченко, Л. І.
Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості: традиція гуманістичної педагогічної думки [] / Л. І. Ткаченко> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 77-83. - Бібліографія : С.82-83 : 7 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая педагогика
--
гуманістична педагогіка
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
история педагогической мысли
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
історія педагогічної думки
--
личность
--
особистість
--
педагогика Украины
--
педагогіка України
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
развитие личности
--
розвиток особистості
Анотація:
Зіставлено погляди видатних українських педагогів Г.С.Сковороди та В.О.Сухомлинського на особистість та розвиток особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педагогічну традицію розвитку особистості в українській освітньо-педагогічній думці. Погляди цих педагогів мають більше спільного, ніж розбіжного. В.О.Сухомлинський творчо розвинув у теоретичних дослідженнях і застосував у практичній педагогічній діяльності гуманістичні педагогічні ідеї свого попередника. Концептуальна єдність ідей розвитк у особистості в педагогічній спадщині видатних педагогів різних епох свідчить про наявність гуманістичної педагогічної традиції в національній педагогічній думці.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (советский педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сковорода, Григорий Саввич (философ; поэт; педагог ; 1722-1749) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)