Пошуковий запит: <.>K=ПОСТАЧАЛЬНИКИ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ходоскина О. А. Роль транспортной логистики в деятельности промышленного предприятия/О. А. Ходоскина, В. Д. Анасович, А. И. Хилькевич // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д.:Вид-во Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2019,N № 2(80).-С.49-59
|
>2.
| Ходоскина О. А. Оптимизация снабженческо-сбытовой деятельности предприятия путем применения логистических принципов/О. А. Ходоскина, В. Д. Анасович // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д.:Вид-во Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2018,N № 6(78).-С.37-46
|
>3.
| Хмельов О. Застосування нейромереж Кохонена в моделях вибору найкращого постачальника/О. Хмельов // Економіст. -К., 2009,N № 10.-С.29-30
|
>4.
| Фастовець А. А. Модель управління вартістю бізнесу на основі стандартів систем менеджменту якості/А. А. Фастовець // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 3.-С.32-42
|
>5.
| Українська залізниця - 2020г.,N 3 (81) (Введено оглавление)
|
>6.
| Строкович Г. В. Принципи взаємодії підприємства з постачальниками та покупцями/Г. В. Строкович // Економічний часопис-XXI. -К., 2013,N № 9/10 (1).-С.64-66
|
>7.
| Собон М. Онлайн-комунікації в системі охорони здоров'я в Польщі/Собон М. // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 11.-С.512-522
|
>8.
| Решетнікова І. Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг/І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. -Київ, 2011,N № 4.-С.66-69
|
>9.
| Про засади функціонування ринку електричної енергії України // Голос України, 2013,N 7 груд..-С.12-23;Урядовий кур'єр. Орієнтир, 2013,N 18 груд..-С.9-19
|
>10.
| П'ятницька Г.Т. Переваги і недоліки розвитку великих торговельних мереж на ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами/Г. Т. П'ятницька // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 4.-С.103-113
|
|
|