Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 154
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Ігнатюк, О. А. (професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор педагогічних наук).
    Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 77-83. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
аспіранти -- підготовка фахівців -- викладацька діяльність -- педагоги вищої школи -- діяльнісний характер навчання -- педагогічні технології -- технічні університети -- контекстне навчання -- аспиранты -- подготовка специалистов -- преподавательская деятельность -- педагоги высшей школы -- деятельностный характер обучения -- педагогические технологии -- технические университеты -- контекстное обучение -- зміст навчання -- содержание обучения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- основи педагогіки вищої школи -- основы педагогики высшей школы -- індивідуалізація процесу навчання -- индивидуализация процесса обучения
Анотація: Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи".

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\

Знайти схожі

2.


    Іщенко, Тетяна (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук; професор).
    Без права на помилку / Т. Іщенко, М. Хоменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 11. - С. 47-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформування освіти -- підготовка фахівців -- інтеграція освіти -- молодші спеціалісти -- професійно-технічна освіта -- конкурентоспроможність освіти -- высшее образование -- реформирование образования -- подготовка специалистов -- интеграция образования -- младшие специалисты -- профессионально-техническое образование -- конкурентоспособность образования
Анотація: Вказується необхідність створення сучасної конкурентоспроможності системи вищої освіти з урахуванням аналізу сильних і слабих сторін вищої школи, розмаїття підходів і пропозиції щодо підвищення якості підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Хоменко, Микола (директор відокремленого структурного підрозділу Науково-методичного центру аграрної освіти України "Навчально-методичний центр"; кандидат педагогічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Аматьєва, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; декан факультету дошкільної освіти та практичної психології).
    Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців / О. Аматьєва, С. Курінна, М. Головко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 41-45 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- ресурсні центри факультетів -- ресурсные центры факультетов -- факультети педагогічних університетів -- факультеты педагогических университетв -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- факультети дошкільної освіти -- факультеты дошкольного образования -- підготовка педагогів -- подготовка педагогов -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- психолого-педагогічна підтримка -- психолого-педагогическая поддержка -- професійно-методичний потенціал -- профессионально-методический потенциал
Анотація: Розглядається доцільність та перспективність організації роботи Ресурсного центру факультету як засобу вдосконалення процесу підготовки фахівців галузі освіти. Наголошується на значущості освітнього проекту "Ресурсний центр факультету" в процесі раньої професійної адаптації студентів. Визначаються можливості використання моделі діяльності Ресурсного центру з метою зміцнення зв'язків між наукою та практикою.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Курінна, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. завідувача кафедри дошкільної освіти); Головко, Маргарита (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Ресурсний центр факультету, освітній проект \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Антоненко, Т. Л.
    Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".


Знайти схожі

5.


    Артемов, В. Ю.
    Іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації з обмеженим доступом: компетентнісний підхід / В. Ю. Артемов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 130-134. - Бібліографія : С.134 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- захист інформації -- защита информации -- информация с ограниченным доступом -- інформація з обмеженим доступом -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професійне виховання вчителя -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное воспитание -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації
Анотація: Проаналізован іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації, заснований на вимогах міжнародного стандарту ISO 27001. Проекстрапольовані міжнародні компетенції на вітчизняну систему знань, умінь та навичок. Зроблено висновок, що професійне становлення особистості залежить від діалектичноїєдності хаотичного й спрямованого в освітньому та виховному процесах. І неможливо, принаймні для слов'янської ментальності, концентруватися на формуванні компетентності особистості, не враховуючи склад ових її професійного виховання.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

6.
   656.2
   П 78


    Артюшков, О. В.
    Обучение специалистов транспортного комплекса 3D-моделированию [Текст] / О. В. Артюшков // Проблемы и перспективы развития транспортных систем и строительного комплекса : материалы III Междунар. науч.-практ. конф. / М-во трансп. и коммуникаций Респ. Беларусь, Белорус. ж. д., Белорус. гос. ун-т трансп. - Гомель, 2013. - С. 422 . - ISBN 978-985-554-263-7
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

   Транспорт

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- подготовка специалистов -- підготовка спеціалістів -- 3-D моделирование -- 3-D моделювання


Дод.точки доступу:
Белорусский государственный университет транспрота \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Бідюк, Н. М.
    Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 87-95. - Бібліографія : С.95 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безработица -- безробіття -- навчання безробітних -- навчання дорослих -- образование Украины -- обучение безработных -- обучение взрослого населения -- освіта України -- підвищення кваліфікації -- підготовка фахівців -- повышение квалификации -- подготовка специалистов -- прогнозирование развития -- прогнозування розвитку -- прогностическое развитие -- прогностичний розвиток -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професійне навчання -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- профессиональное обучение
Анотація: Обгрунтовані нові та удосконалені вже існуючі підходи до формування концептуальних засад прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних. Головна увага зконцентрована на основних напрямках її розвитку: концептуальному, адміністративно- управлінському, законодавчому, соціально-економічному і організаційно-педагогічному.

Перейти к внешнему ресурсу: Концептуальні засади прогностичного розвитку

Знайти схожі

8.


    Багаева, Татьяна (кандидат социологических наук).
    Место и роль социологии брендинга в развитии и преподавании коммуникационных дисциплин [Текст] / Т. Багаева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - С. 151-178. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Отраслевая социология

   Галузева соціологія

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- коммуникативное управление рекламой -- комунікативне управління рекламою -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- междисциплинарные исследования -- міждисциплінарні дослідження -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- реклама -- рефлексивный контроль -- рефлексивний контроль -- социология брендинга -- соціологія брендингу -- учебные дисциплины -- навчальні дисципліни
Анотація: Автор предлагает дорожную карту подготовки специалистов, компетентных в реализации коммуникационных стратегий брендинга.


Знайти схожі

9.


    Багаева, Татьяна (кандидат социологических наук).
    Программа учебной дисциплины "Социология брендинга" [Текст] / Т. Багаева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - С. 179-186. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Отраслевая социология

   Галузева соціологія

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- коммуникативное управление рекламой -- комунікативне управління рекламою -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- социология брендинга -- соціологія брендингу -- учебные программы -- навчальні програми -- авторські програми -- авторские программы
Анотація: Предложена авторская программа преподавания социологии брендинга.


Знайти схожі

10.


    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.


Знайти схожі

11.


    Бакшанська, Тетяна (голова предметно-циклової комісії бібліотечних дисциплін Мелітопольського училища культури).
    Компетентний фахівець - запорука успішної роботи сучасної бібліотеки / Т. Бакшанська // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 22-23
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Образование

   Освіта

   Украина
    Україна

    Запорожская область

    Запорізька область

Кл.слова (ненормовані):
чтение -- читання -- кризис чтения -- криза читання -- библиотечное дело -- бібліотечна справа -- училища культури -- библиотечное образование -- бібліотечна освіта -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- учебная практика -- навчальна практика -- организация учебной практики -- організація навчальної практики
Анотація: Формування компетенцій бібліотечного працівника у студентів училища культури під час проходження навчальної практики в бібліотеках міста. З досвіду роботи Мелітопольського училища культури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Мелітопольське училище культури \про нього\; Концепція Державної цільової програми підтримки читання на період до 2015 року \о произв.\

Знайти схожі

12.


    Банщиков, Петро (кандидат економічних наук; доцент кафедри стратегії підприємств КНЕУ іменя Вадима Гетьмана).
    Апробація методики формалізованої оцінки компетентностей студентів на прикладі студентів 4 курсу спеціальності "Економіка підприємства" із застосуванням бізнес-симуляції VIAL+ / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2017. - № 10/11. - С. 36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерський облік
   Бухгалтерский учет

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- економіка підприємства -- экономика предприятия -- освіта -- образование -- студенти -- студенты -- компетентність -- компетентность -- навчальні плани -- учебные планы -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- управлінські завдання -- управленческие задания
Анотація: Представлені результати кількісного оцінювання ступеню оволодіння компетентностями фахівцями з економіки підприємства (на прикладі випускників бакалаврського рівня підготовки Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана) та на основі отриманих результатів зроблено пропозиції щодо удосконалення навчальних планів підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Паздрій, Віталій (кандидат економічних наук; доцент кафедри стратегії підприємств КНЕУ імені Вадима Гетьмана)

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

13.


    Бекскурнікова, Ю. Г. (аспірантка кафедри соціології та соціальних технологій Національного авіаційного університету).
    Особливості поєднання процесів формування студентів як спеціалістів та особистостей / Ю. Г. Бекскурнікова // Грані. - 2011. - № 5. - С. 111-114. - Література : С.114 (13 назв)
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
авиационное образование -- авіаційна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- личность студента -- особистість студента -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- підготовка спеціалістів -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- подготовка специалистов -- социализация личности -- социализация молодежи -- социализация студента -- социология высшей школы -- соціалізація молоді -- соціалізація особистості -- соціологія вищої школи
Анотація: Присвячено дослідженню проблем становлення особистості молодого спеціаліста, особливо тих спеціалістів, яких готують авіаційні ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Бендера, І. (директор Інституту механізації та електрифікації сільського господарства Подільського державного аграрно-технічного університету; професор кафедри сільськогоподарських машин; кандидат технічних наук).
    Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. Бендера // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 61-78 : табл., сх. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- підготовка фахівців -- кредитно-модульна система -- нормативні документи -- методична документація -- паспортизація навчального процесу -- індивідуальні навчальні плани -- анкети -- высшее образование -- подготовка специалистов -- нормативные документы -- методическая документация -- паспортизация учебного процесса -- индивидуальные учебные планы
Анотація: Наводяться основні вимоги до структури, змісту і наповнення навчально-методичних комплексів (паспортів) студентів з організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Березняк, Я. В. (Кримський гуманітарний університет; Ялта).
    Роль Преславської учительської семінарії у пропаганді сільськогосподарських знань (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Я. В. Березняк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 134-138. - Література : С.137-138 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст. кін.-20 ст. поч.
   Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. нач.

   Україна
    Украина

    Таврійська губернія

    Таврическая губерния

Кл.слова (ненормовані):
курсисти -- курсисты -- народні вчителі -- народные учителя -- підготовка фахівців -- повітове земство -- подготовка специалистов -- пропаганда знаний -- пропаганда знань -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная наука -- сельскохозяйственное образование -- сельскохозяйственные знания -- сельскохозяйственные курсы -- сельскохозяйственные школы -- семинарии -- семінарії -- сільське господарство -- сільськогосподарська наука -- сільськогосподарська освіта -- сільськогосподарські знання -- сільськогосподарські курси -- сільськогосподарські школи -- специалисты сельского хозяйства -- спеціалісти сільського господарства -- уездное земство -- школа садових робітників -- школа садовых работников
Анотація: Розглядається значення Преславської учительської семінарії у підготовці кадрів до ведення сільського господарства в Таврійській губернії. Аналізуються джерела фінансування сільськогосподарських курсів, методи та програми підготовки фахівців з різних галузей господарства. Наводяться дані, що характеризують масштаб та цінність проведених заходів у рамках Бердянського повіту. Виділено три основні форми підготовки спеціалістів сільського господарства: постійні сільськогосподарські обов'язкові курси для учнів семінарії, тимчасові сільськогосподарські курси для народних вчителів та дворічна школа садових робітників.


Дод.точки доступу:
Бердянські повітові збори \о них\; Преславська учительська семінарія \о ней\; Преславская учительская семинария \о ней\; Бердянський повіт \о нем\; Бердянский уезд \о нем\; Бердянские уездные сборы \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
   37
   У 67


    Блохін, С. Є.
    Визначення критеріїв оцінки якості вищої освіти / С. Є. Блохін, О. М. Долгов // Управління якістю підготовки кадрів з вищою освітою через удосконалення процедур ліцензування, акредитації та рейтингування : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 15-16 берез. 2012 р. : [у 2 т.] / МОН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Нац. гірн. ун-т. - Д. : НГУ, 2012. - Т. 2. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст. . -
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Україна
    Украина

    Европа

    Європа

    США

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- якість освіти -- качество образования -- система освіти -- система образования -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- навчальний процес -- учебный процесс -- освітні технології -- образовательные технологии


Дод.точки доступу:
Долгов, О. М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Бобало, Ю. (ректор Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук; професор).
    Організація контролю якості підготовки фахівців у національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало, А. Гунькало, А. Загородній // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 5-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- якість освіти -- контроль якості викладання -- навчальний процес -- види контролю -- высшая школа -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- качество образования -- контроль за качеством преподавания -- учебный процесс -- виды контроля
Анотація: Розглядаються основні чинники, які впливають на якість підготовки фахівців. Наводиться схема контролю якості навчального процесу та підготовки фахівців, яка застосовується в Національному університеті "Львівська політехніка".


Дод.точки доступу:
Гунькало, А. (начальник відділу забезпечення функціонування системи управління якістю національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук); Загородній, А. (проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат економічних наук; професор); Національний університет "Львівська політехніка" \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Бондаренко, В. (завідувач кафедри підземної розробки родовищ Національного гірничого університету; голова підкомісії з гірництва НМК "Розробка родовищ корисних копалин"; доктор технічних наук; професор).
    Еволюція структури вищої гірничої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 65-71 : табл., рис.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1899-2006 рр.
   Образование. Педагогика

   Україна
    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- підготовка фахівців -- історія університету -- вищі навчальні заклади -- структура вищої освіти -- навчальні плани -- высшее образование -- образование -- подготовка специалистов -- горная отрасль -- история университета -- высшие учебные заведения -- структура высшего образования -- учебные планы
Анотація: Характеризується еволюція структури вищої гірничної освіти в Україні, наголошується необхідність розширення структури сучасної вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Бузило, В.; Салов, В.; Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.


    Браніцька, Тетяна Ромуальдівна (кандидат педагогічних наук; доцент Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського).
    Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери в Росії / Т. Р. Браніцька // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 24-30. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.54 + 60.550
Рубрики: Конфликтология
   Конфліктологія

   Росія
    Россия

Кл.слова (ненормовані):
підготовка фахівців -- соціономічні професії -- конфліктологічна культура -- подготовка специалистов -- социономические профессии -- конликтологическая культура -- соціальна конфліктологія -- социальная конфликтология -- педагогічна конфліктологія -- педагогическая конфликтология -- працівники соціономічної сфери -- работники социономической сферы
Анотація: Розкрито актуальні завдання і проблеми конфліктологічної підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери в Росії.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

20.


    Васильченко, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри документознавства та книгознавства Харківської державної академії культури).
    Бібліотечна освіта: родзинки з досвіду викладання / М. Васильченко // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2013. - № 3. - С. 30-32
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

    Харьков

    Харків

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- библиотечное образование -- бібліотечна освіта -- высшее образование -- вища освіта -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- методика обучения -- методика навчання -- публичные уличные библиотеки -- публічні вуличні бібліотеки -- профессиональная терминология -- професійна термінологія -- нормативно-правовые документы -- нормативно-правові документи
Анотація: Розглядаються окремі родзинки, що використовуються в начальному процесі підготовки майбутніх бібліотекарів, базуючись на традиціях та інноваційних підходах.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Харківська державна академія культури \про неї\; Про внесення змін до Закону України "Про інформацію", Закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)