Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Momcheva-Gardeva, G. D. (доктор наук; доцент Варненського вільного університету "Чорноризець Храбр"; Болгарія).
    Project-based approaches and research as pedagogical technologies in higher education / G. D. Momcheva-Gardeva // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - P106-113. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.25 + 74.580.2
Рубрики: Проектний метод в освіті
   Проектный метод в образовании

   Педагогические технологии

   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
проектно-орієнтований підхід -- педагогические технологии -- проектно-ориентированный подход -- педагогічні технології -- дослідження -- исследования -- компетентність -- компетентность -- вища освіта -- высшее образование -- інформатика -- информатика
Анотація: Розкрито деякі підходи і дослідження, які знаходять застосування у відділі інформатики Варненського Вільного університету ім. "Чернорізец Храбар".

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Варненський Вільний університет ім. "Чернорізец Храбар" \о нем\

Знайти схожі

2.


    Глузман, Олександр Володимирович (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; ректор Кримського гуманітарного університету).
    Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти / О. В. Глузман, А. О. Комарова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 86-92. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Инновационные технологии в обучении
   Інноваційні технології в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні освітні технології -- європейський освітній простір -- система освіти -- педагогічний процес -- педагогічні технології -- модель освіти -- инновационные образовательные технологии -- европейское образовательное пространство -- система образования -- педагогический процесс -- педагогические технологии -- модель образования -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Сучасна інтеграція в європейський освітній простір зумовлює низку сучасних модернізаційних процесів у системі освіти.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Комарова, Аліна Олександрівна

Знайти схожі

3.


    Олексенко, Роман (доктор філософських наук; доцент).
    Інноваційний досвід у дидактиці А. С. Макаренка / Р. Олексеенко, М. Окса // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 57-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний досвід -- инновационный опыт -- інтегровані курси -- интегрированные курсы -- провідництво -- проводничество -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- новаторство педагогів -- новаторство педагогов -- інноваційна педагогіка -- инновационная педагогика -- інноваційні педагогічні ідеї -- инновационные педпгогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- дидактика
Анотація: Присвячено розгляду питань провідництва в дидактиці А. С. Макаренка, який вважав на- вчання і виховання як рівноправні складові цілісного педагогічного процесу і йшов у своєму творчому пошуку від навчання за комплексними програмами і планах до створення інтегрованих курсів і програм. Розробляючи вчення про цілі навчання, Макаренко виокремлює низку хибних традицій, що склалися в педагогічній науці, породженій страхом подвійного плану: по-перше, прагнення зрівняти всіх людей, утиснути людину в стандартний шаблон, виховати вузьку серію людських типів; по-друге, пасивне слідування за кожним індивідом, безнадійна спроба впоратися з мільйонною масою вихованців з допомогою роз- різненої мороки з кожною людиною зокрема. У першому випадку маємо справу з гіпертрофією стандартизації, у другому - з гіпертрофією індивідуалізації.


Дод.точки доступу:
Окса, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент); Макаренко, Антон Семенович (педагог; пісьменик ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

5.


    Смірнова, Ірина (учитель географії; старший учитель).
    Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 56-59 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- дидактика -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- географія -- география -- інтерактивні педагогічні технології -- интерактивные педагогические технологии -- навчально-пізнавальна діяльність -- научно-познавательная деятельность -- інтерактивні уроки -- интерактивные уроки -- структура інтерактивних уроків -- структура интерактивных уроков
Анотація: Обгрунтовано провідну роль інтерактивних технологій в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії. Розкрито суть поняття "інтерактивні технології".


Знайти схожі

6.


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Бібліографія : С.19-21 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
високі педагогічні технології -- вища освіта -- вища освіта України -- высокие педагогические технологии -- высшее образование -- высшее образование Украины -- информационно-коммуникационные технологии -- информация и образование -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформація та освіта -- методология образования -- методологія освіти -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- социально-культурная информация -- соціально-культурна інформація -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвиваючий вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси та художні образи, які детермінують відповідні педагогічн і технології ії опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну освітньої парадигми.


Знайти схожі

7.


    Иваненко, З. М. (учитель-методист Верхнесамарской ООШ Близнюковского района Харьковской области).
    "В каждом человеке - солнце..." [Текст] / З. Н. Иваненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 32-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- педагогічний досвід -- педагогический опыт -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- педагогічні методики -- педагогические методики -- педагогічні технології -- педагогические технологии
Анотація: Учитель З. Иваненко делится своим педагогическим опытом.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Токмань, Ганна (професор Переяслав-Хмельницького державного університету ім. Г.Сковороди).
    Вірші про письменників на уроці літератури: концепція Ольги Куцевол [Текст] / Г.Токмань // Дивослово. - 2011. - № 10. - С. 29-31 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні книги -- педагогічна наука -- "поетична критика" -- педагогічні технології -- поезія -- література -- письменники -- українські письменники -- педагогические книги -- педагогическая наука -- "поэтическая критика" -- педагогические технологии -- поэзия -- литература -- писатели -- украинские писатели
Анотація: Відгук на книгу О.Куцевол "Життя і творчість письменників у дзеркалі "поетичної критики", присвяченої новій методиці викладання літератури, яка полягає у залученні до матеріалів уроків віршів про письменників та твори, що вивчаються.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Дод.точки доступу:
Куцевол, Ольга (завідувач кафедри методики філологічних дисциплін державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського) \про неї\; Життя і творчість письменників у дзеркалі "поетичної критики"; книга \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (09.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Савченко, Людмила (учитель зарубіжної літератури).
    Використання ігрових педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури / Л. Савченко // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- игровые технологии обучения -- ігрові методи навчання -- ігрові технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогические технологии -- педагогічні технології
Анотація: Автор пропонує матеріали для створення ігрової форми занять на уроках зарубіжної літератури, рокриває методи та прийоми розвитку творчої самостійності учнів, їх літературних здібностей.


Знайти схожі

10.


    Савченко, Людмила (вчитель зарубіжної літератури; старший учитель).
    Використання ігрових педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Л. Савченко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11-12. - С. 20-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- навчальні ігри -- учебные игры -- ігрові завдання -- игровые задания -- навчальні завдання -- учебные задания -- дидактичні ігри -- дидактические игры -- літературні ігри -- литературные игры -- літературні турніри -- литературные турниры
Анотація: Ідеї ігрових завдань на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_11-12\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)