Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МЕХАНІЧНІ ВТРАТИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/Д 54
Автор(и) : Афанасов А. М.
Назва : Выбор методов определения механических потерь в тяговых электродвигателях постоянного и пульсирующего тока
Місце публікування : Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2010. - Вип. 32. - С. 151-154 (Шифр 06/Д 54-689072)
УДК : 621.313.001.4
Предметні рубрики: ТЯГОВЫЕ ЭЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ
ТЯГОВІ ЕЛЕКТРОДВИГУНИ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мямлін С. В. (доктор технічних наук; проректор з наукової роботи; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. ак. В. Лазаряна), Барановський Д. М.
Назва : Дослідження технічних характеристик дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при додаванні природного графіту з ніобієм до моторного масла
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 7-10: рис., табл. (Шифр З2/2011/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 629.4:621.436
Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт
Подвижной состав
Залізничний транспорт
Рухомий склад
Анотація: У роботі приведені результати досліджень технічних характеристик дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць. Встановлено, що додавання природного графіту з ніобієм до моторного масла дизелів дозволяє знизити механічні втрати на 10...17 %, а інтенсивність зносу до 40 %. При цьому, заміну масла можно проводити на 150 мото-год пізніше. Витрати масла на угар та прориву газів у картер дизелів у залежності від напрацювання при додаванні до моторного масла природного графіту з ніобієм вказують на можливість подовження ресурсу до капітального ремонту, напрацювання при якому, у середньому, можна подовжити на 1000 мото-год.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гетьман Г. К. (доктор технических наук; ДИИТ), Васильев В. Е.
Назва : О расчетном определении экономии электроэнергии при частичном отключении тяговых двигателей электроподвижного состава
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 51-54: рис. (Шифр З2/2011/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В РЕПОЗИТАРИИРежим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/908/1/Get%27man.pdf
УДК : 629.423
Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт
Подвижной состав
Залізничний транспорт
Рухомий склад
Анотація: Предложена методика определения экономии электроэнергии на тягу поездов при частичном отключении тяговых двигателей электроподвижного состава.
Перейти к внешнему ресурсу: В РЕПОЗИТАРИИ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)