Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Цыберман М.В. К вопросу о разработке системы управления железнодорожным транспортом на основе концепций маркетинговой деятельности/М.В. Цыберман // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації. -Д., 2001.-С.10
2.

Музыкина Г.И. Маркетинговые принципы повышения экономической эффективности контейнерных перевозок/Г. И. Музыкина, П. В. Бех // Проблеми економіки транспорту. -Днепропетровск, 2007.-С.72
3.

Музыкина Г.И. Маркетинговые принципы повышения экономической эффективности контейнерных перевозок/Г. И. Музыкина, П. В. Бех, Т. В. Болвановская // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. -Д., 2007,N Вип. 19.-С.271-275
4.

Мельник Т.С. Формування конкурентних переваг транспортної організації/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 6.-С.11-13
5.

Цигіпова О. Ю. Маркетинг и логістика в системі менеджменту пасажирських перевезень на залізничному транспорті/О. Ю. Цигіпова // Вагонный парк, 2008,N № 11.-С.13-15
6.

Мельник Т. С. Комплексне стратегічне планування як основа забеспечення переваг у конкурентній боротьбі/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 12.-С.29-33
7.

Мельник Т.С. Застосування принципів маркетинг-логістики для впровадження нової послуги на пасажирському залізничному транспорті/Т. С. Мельник, Л. М. Лобойко, О. В. Христофор // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д., 2008,N Вип. 22.-С.228-232
8.

Верлока В. С. Маркетинг на залізничному транспорті: шляхи розвитку та проблеми/В. С. Верлока // Вагонный парк, 2009,N № 3/4.-С.40-41
9.

Мельник Т. С. Моделі вибору маркетингової конкурентної і бізнес-стратегії для створення і захисту конкурентних переваг залізничного пасажирського транспорту/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2009,N № 7/8.-С.36-39
10.

Рудяченко І. Ф. Підвищення якості транспортных послуг на основі комплексу маркетинг-логістики/І. Ф. Рудяченко, В. Д. Гуреєв // Вагонный парк, 2009,N № 11/12.-С.40-43
 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)