Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Цыберман М.В. К вопросу о разработке системы управления железнодорожным транспортом на основе концепций маркетинговой деятельности/М.В. Цыберман // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації. -Д., 2001.-С.10
|
>2.
| Музыкина Г.И. Маркетинговые принципы повышения экономической эффективности контейнерных перевозок/Г. И. Музыкина, П. В. Бех // Проблеми економіки транспорту. -Днепропетровск, 2007.-С.72
|
>3.
| Музыкина Г.И. Маркетинговые принципы повышения экономической эффективности контейнерных перевозок/Г. И. Музыкина, П. В. Бех, Т. В. Болвановская // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. -Д., 2007,N Вип. 19.-С.271-275
|
>4.
| Мельник Т.С. Формування конкурентних переваг транспортної організації/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 6.-С.11-13
|
>5.
| Цигіпова О. Ю. Маркетинг и логістика в системі менеджменту пасажирських перевезень на залізничному транспорті/О. Ю. Цигіпова // Вагонный парк, 2008,N № 11.-С.13-15
|
>6.
| Мельник Т. С. Комплексне стратегічне планування як основа забеспечення переваг у конкурентній боротьбі/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 12.-С.29-33
|
>7.
| Мельник Т.С. Застосування принципів маркетинг-логістики для впровадження нової послуги на пасажирському залізничному транспорті/Т. С. Мельник, Л. М. Лобойко, О. В. Христофор // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д., 2008,N Вип. 22.-С.228-232
|
>8.
| Верлока В. С. Маркетинг на залізничному транспорті: шляхи розвитку та проблеми/В. С. Верлока // Вагонный парк, 2009,N № 3/4.-С.40-41
|
>9.
| Мельник Т. С. Моделі вибору маркетингової конкурентної і бізнес-стратегії для створення і захисту конкурентних переваг залізничного пасажирського транспорту/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2009,N № 7/8.-С.36-39
|
>10.
| Рудяченко І. Ф. Підвищення якості транспортных послуг на основі комплексу маркетинг-логістики/І. Ф. Рудяченко, В. Д. Гуреєв // Вагонный парк, 2009,N № 11/12.-С.40-43
|
|
|