Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гольдина О.Ю. Маркетинговый подход к деятельности библиотеки, службы информации/О. Ю. Гольдина // Научные и технические библиотеки, 2010,N № 3.-С.46-60
|
>2.
| Ремезь Ю. Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій/ Ю. Ремезь // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.39-43
|
>3.
| Акимов Д. И. Маркетинг личности и человеческого капитала/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 1.-С.109-113
|
>4.
| Луценко К. В. Політична реклама в світлі маркетингового підходу/К. В. Луценко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 1.-С.168-173
|
>5.
| Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі // Маркетинг в Україні. -Київ, 2011,N № 4.-С.18-28
|
>6.
| Соловей Н. В. Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій/Н. Соловей, К. Маліношевська // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2011,N № 10.-С.30-33
|
>7.
| Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club 19 квітня 2012 // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 2.-С.9
|
>8.
| Гавура А. Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR/А. Гавура // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 4.-С.34-44
|
>9.
| Нетреба І.О. Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства/І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 2.-С.114-117
|
>10.
| Плахотнікова Л.О. Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України/Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 4.-С.141-143
|
|
|