Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 218
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Матюшин, Л. Н.
    Маркетинговые исследования комбинированных перевозок большегрузных автомобилей и полуприцепов / Л. Н. Матюшин, Л. П. Изосимова // Вестник ВНИИЖТа. - 1996. - № 5. - С. 16-21 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Экономика

   Залізничний транспорт

   Економіка

   Россия
    Украина

    Росія

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный траснпорт -- экономика -- маркетинговые исследования -- комбинированные перевозки -- грузопотоки -- большегрузные автомобили -- маршруты перевозок -- залізничний транспорт -- економіка -- маркетингові дослідження -- комбіновані перевезення -- вантажопотоки -- великовантажні автомобілі -- маршрути перевезень


Дод.точки доступу:
Изосимова, Л. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Ефимова, Е. Н.
    Маркетинговые исследования для краткосрочного прогнозирования перевозок грузов по железной дороге / Е. Н. Ефимова // Вестник ВНИИЖТа. - 1996. - № 6. - С. 16-21 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Грузовые перевозки

   Залізничний транспорт

   Вантажні перевезення

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- грузовые перевозки -- маркетинговые исследования -- краткосрочное прогнозирование перевозок -- объемы перевозок грузов -- залізничний транспорт -- вантажні перевезення -- маркетингові дослідження -- коросткострокове прогнозування перевезень -- об'єми перевезень вантажів


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Мазо, Л. А.
    Методические основы маркетинговых исследований рынка грузовых перевозок / Л. А. Мазо, Н. И. Данченко // Вестник ВНИИЖТа. - 1997. - № 5. - С. 29-32 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Грузовые перевозки

   Залізничний транспорт

   Вантажні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- грузовые перевозки -- маретинговые исследования -- залізничний транспорт -- вантажні перевезення -- маркетингові дослідження


Дод.точки доступу:
Данченко, Н. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Абрамов, А. П.
    Актуальные вопросы экономики железнодорожного транспорта / А. П. Абрамов, М. М. Толкачева, Л. А. Мазо // Вестник ВНИИЖТа. - 1998. - № 3. - С. 16-22 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- фирменное транспортное обслуживание -- автоматизированные системы -- автоматизация экономической работы -- информатизация экономической работы -- информационные системы -- маркетинговые исследования -- управленческий учет -- доходы железных дорог -- управление расходами -- залізничний транспорт -- фірмове транспортне обслуговування -- автоматизовані системи -- автоматизація економічної роботи -- інформатизація економічної роботи -- інформаційні системи -- маркетингові дослідження -- управлінський облік -- доходи залізниць -- управління витратами


Дод.точки доступу:
Толкачева, М. М.; Мазо, Л. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.
   06
   П 75


    Товбич, В. В.
    Маркетингові дослідження ринку житла в Україні / В. В. Товбич // Строительство, материаловедение, машиностроение : сборник научных трудов / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архит.; под ред. В. И. Большакова. - Днепропетровск : ПГАСА, 2005. - Вып. 32. Ч. 2. - С. 111-121 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 966-7282-16-3
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економіка

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок житла -- рынок жилья -- житловий фонд -- жилой фонд -- житлове будівництво -- жилищное строительство -- забезпечення житлом населення -- обеспечение жильем населения


Дод.точки доступу:
Большаков, В. И. \ред.\; Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры(Днепропетровск)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
   656.2
   П 78


    Пасічник, В. І.
    Маркетингові стратегії реалізації науково-технічних досягнень у транспортній галузі України / В. І. Пасічник, В. І. Романко, С. І. Швець // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей V Міжнародної наукової конференції (27.04-28.04.2006). - Д. : ДНУЗТ, 2006. - С. 70-71
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ПРАЦІ ДІІТУ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- КЕМ


Дод.точки доступу:
Романко, В.І.; Романко, В. И.; Швець, С. І.; Швец, С. И.; Псечник, В. И.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Окландер, М. (професор; доктор економічних наук).
    Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 47-56
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- національні економіки -- інноваційний розвиток -- науково-технологічний розвиток країни -- державне регулювання -- тематика наукових досліджень -- технологічні пріоритети -- конкурентоспроможні технології -- опитування -- анкетування -- стратегічні маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- национальные экономики -- инновационное развитие -- научно-технологическое развитие страны -- государственное регулирование -- тематика научных исследований -- технологические приоритеты -- конкурентоспособные технологии -- опрос -- анкетирование -- стратегические маркетинговые исследования
Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки.


Дод.точки доступу:
Яшкіна О. (доцент; кандидат економічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Коваль, Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук).
    Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль // Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО
   МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

   БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА

   МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.
   06
   Л 89


    Савченко, Ю. Т.
    Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень / Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623 : Логістика. - С. 236-242
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- міжнародні маркетингові дослідження

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)