Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Періодичні видання (друковані) (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОМПЕТЕНТНОСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 502
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Горох, В. П.
    Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності [] / В. П. Горох // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.51-52 : 7 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- логико-математическая компетентность -- логіко-математична компетентність -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- тест здатностей до навчання -- ТЗН -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тест способностей к обучению -- ТСО -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Розглянуто структуру логіко-математичної складової тесту загальної навчальної компетентності. Завдання логіко-математичної частини ТЗНК спрямовано на використання й розуміння базових математичних уявлень, а також логіку безпосереднього розв'язування задачі. Завдання цього тесту не перевіряють сформованості складних обчислюваних навичок і знання означень із курсу вищої математики.


Знайти схожі

2.


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США [] / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліографія : С.59 : 4 назви. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- магистратура -- магістратура -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая деятельность -- педагогическая компетентность -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- ступінь магістра -- степень магистра
Анотація: Розглянуто стандарти педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачі в, які характеризують роботу науково-педагогічного складу.


Знайти схожі

3.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування [] / О. І. Ляшенко, С.А. Раков // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліографія : С.34-35 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- результати пілотування -- результаты пилотирования -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого в комплексі з предметними тестами зовнішнього незалежного оцінювання забезпечить виші більш ефективними і більш справедливими до соціально значущих груп вступників засобами відбору студентів, а також сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти; принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також результати пілотування ТЗ НК у 2010 і 2011 рр.


Дод.точки доступу:
Раков, С. А.

Знайти схожі

4.


    Вакуленко, Т. С.
    Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань: світовий досвід [] / Т. С. Вакуленко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 36-40. - Бібліографія : С.40 : 10 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність -- компетентность -- мировой опыт -- национальная система -- національна система -- образование Украины -- образовательные измерения -- освіта України -- освітні вимірювання -- світовий досвід -- тест здатностей до навчання -- ТЗН -- тест способностей к обучению -- ТСО -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: У системах національних тестувань країн світу використовують тести здатностей до навчання. Такі тести відрізняються форматом, типами завдань, змістом тощо. Численні психометричні дослідження показують, що ТНЗ впливають на підвищення ефективності системи відбору до вишів, рівня її справедливості, актуалізують значущість компетентнісної парадигми загальної середньої освіти. Представлено результати аналізу тестів здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань Великої Британії, Ізраїлю, США, Швеції, з'ясовано мету і специфіку цих тестів. Світовий досвід використання тестів здатностей до навчання слід ураховувати у розробленні тесту ТЗНК, пілотний експеримент з упровадження якого проводять в Україні.


Знайти схожі

5.


    Ломакович, С. В.
    Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання [] / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліографія : С.47-48 : 15 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вербально-коммуникативная компетенция -- вербально-комунікативна компетенція -- внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- педагогическое измерение -- педагогічне вимірювання -- Тест загальної навчальної компетентності () -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Тестові завдання вербально-комунікативних секцій відповідають новим ціннісним орієнтирам навчання як рідної, так і іноземних мов і передбачають передусім розвиненість в учасників тестування комунікативної компетенції.


Дод.точки доступу:
Терещенко, В. М.

Знайти схожі

6.


    Чирчик, Сергій (доцент кафедри дизайну середовища Київського національного університету культури та мистецтв; кандидат фізико-математичних наук).
    Оптимізаційна модель "Інтеграл компетентності дизайнера" [] / С. Чирчик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 2. - С. 59-95
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
математична модель -- математическая модель -- педагогіко-математична модель -- педагогико-математическая модель -- професійна компетентність дизайнера -- профессиональная компетентность дизайнера -- дизайнери інтер'єру -- дизайнеры интерьера -- інтеграл компетентності дизайнера -- интеграл компетентности дизайнера -- рівень сформованості професійної компетенції -- уровень формирования профессиональной компетентности
Анотація: Представлена математична модель оцінки рівня професійної компетентності майбутніх дизайнерів інтер''єру, яка дає змогу оптимізувати ефективність професійної підготовки у ВНЗ. Наведено перелік виробничих функцій, типових завдань діяльності, змін умінь та професійних компетенцій, якими мають володіти випускники ВНЗ за цим напрямом. Ця модель є універсальною, а тому може бути використана для інших напрямів підготовки шляхом зміни необхідних функціональних блоків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
Шифр: М20/2008/9
   Журнал

Маркетинг и реклама . - Виходить щомісячно
2008р. № 9
Зміст:
Сайчук, И. Темпоральная компетентность маркетолога / И. Сайчук, И. Лылык. - С.26-30
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (23.09.2008р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Б7/2009/3
   Журнал

Библиотековедение . - 1952 . - Виходит раз на два місяця
2009р. № 3
Зміст:
Елепов, Б. С. Компетентность и компетенции библиотечного специалиста: как и зачем их оценивать / Б. С. Елепов, Е. М. Крючкова. - С.117-124
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (02.09.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Іванов, І. І.
    Екологічна освіта як інструмент формування екологічної компетентності студентів - металургів [Электронный ресурс] / І. І. Іванов, О. В. Саввін // Теорія і практика металургії : загальнодержавний науково-технічний журнал. - 2019. - Том 122, N 5. - С. 36-45 : іл.,а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-2335
УДК
Рубрики: Металургія
   Металлургия

Кл.слова (ненормовані):
металургія -- металлургия -- екологія -- экология -- природа -- студент -- культура -- компетентність -- компетентность -- освіта -- образование -- дослідження -- исследование -- методика


Дод.точки доступу:
Саввін, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Pererva, E. M.
    Benefiets of project work as a means of dynamic english teaching [Electronic resource] / E. M. Pererva // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук : зб. нак. пр. / Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків, 2014. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/3895/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84.%202015%20%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B0.pdf. - Повний текст (142,13 kB)
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Англійська мова

   Английский язык

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- англійська мова -- английский язык -- проектне навчання -- проектное обучение -- методика навчання -- методика обучения -- спілкування -- общение -- комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность -- мотивація -- мотивация -- досягнення -- достижения -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- співпраця -- сотрудничество -- доречність -- уместность

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (142,13 kB)

Дод.точки доступу:
Перерва, Е. М.

Знайти схожі

11.


    Рудевич, Наталія (кандидат технічних наук; доцент; Національний технічний університет "ХПІ").
    Формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем / Н. Рудевич // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 87-98. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інженери з автоматизації енергосистем -- инженеры по автоматизации энергосистем -- організаційно-управлінська компетентність -- организационно-управленческая компетентность -- подготовка кадров -- підготовка кадрів -- функції управління -- функции управления -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Визначено, що зміст управлінської діяльності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем може бути відображений за допомогою 5 основних функцій менеджменту: планування, організація, керівництво, мотивація, контроль.Розглянуто зміст кожної функції в межах науково-дослідної, проектної, експлуатаційної діяльності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. Розроблено алгоритм навчання для формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх фахівців на основі причинно-наслідкової моделі змісту функцій управління.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

12.


    Панфілов, Юрій (кандидат психологічних наук; професор; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Методика формування комунікативної компетентності майбутнього лідера-менеджера / Ю. Панфілов, Л. Грень, В. Бондаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 10-19. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность -- подготовка менеджеров -- підготовка менеджерів -- процес навчання -- процесс обучения -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- лідери-менеджери -- лидеры-менеджеры -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- майстер-класи -- мастер-классы -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- комунікативний потенціал особистості -- коммуникативный потенциал личности -- ділові ігри -- деловые игры -- драми спілкування -- драмы общения -- тренувальні вправи -- тренировочные упражнения
Анотація: Розглянуто актуальність проблеми формування комунікативної компетентності майбутнього лідера-менеджера, однією з головних функцій якого є робота з людьми. Розкрито зміст поняття "комунікативна компетентність". Розкрито способи її формування у майбутніх лідерів-менеджерів у процесі навчання в НТУ "ХПІ" й основні шляхи їх застосування у практичній діяльності. У роботі розкрито зміст поняття «комунікативна компетентність», що розглядається як система внутрішніх ресурсів, необхідних для побудови ефективної міжособистісної взаємодії у процесі спілкування. Проаналізувавши погляди різних вчених щодо важливості комунікативної компетентності у професійному спілкуванні, показано, що вона сприяє професійному успіху і кар’єрному зростанню фахівця, допомагає йому відповідати сучасним вимогам суспільства до особистості як високому професіоналу й людині високої культури. Показано значення діагностики комунікативної компетентності для аналізу складу тих внутрішніх засобів діяльності, які використовуються у процесі спілкування. Розглянуто способи її формування у майбутніх лідерів-менеджерів у процесі навчання в НТУ «ХПІ» й основні шляхи їх застосування у практичній діяльності. Розкрито зміст майстер-класу як технології формування комунікативної компетентності майбутнього лідера-менеджера, проведеного кафедрою педагогіки і психології управління соціальними системами НТУ «ХПІ», в якому взяли участь представники ВНЗ м. Харкова та навчальних закладів Харківської област

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Грень, Лариса (кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет "ХПІ"); Бондаренко, В. (інженер; Національний технічний університет "ХПІ"); Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет" \о нем\

Знайти схожі

13.


    Низковська, Олена (методист вищої категорії; начальник відділу дошкільного розвитку).
    Соціально-економічнй освіті - новий подих / О. Низковська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 6-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- соціальне виховання -- економічне виховання -- фінансова освіта -- міжнародні освітні проекти -- тренінги -- житейская компетентность -- социальное воспитание -- экономическое воспитание -- финансовое образование -- международные образовательные проекты -- треннинги -- дошкільна освіта -- дошкольное образование
Анотація: Розповідається про програму соціальної й фінансової освіти дітей "Афлатун"

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Сулімова, Світлана (регіональний тренер Вінницької обласної молодіжної організації "Школа рівних можливостей") \о ней\; Сулава, Кетеван (керівник програми "AfІatoun InternationaІ" у країнах Східної Європи і Центральної Азії) \о ней\; Афлатун, програма соціальної й фінансової освіти \о произв.\; Всеукраїнська інструктивно-методична нарада \о ней\Інститут модернізації змісту освіти, державна наукова установа \о ней\; Школа рівних можливостей, Вінницька обласна молодіжна громадська організація \о ней\; AfІatoun InternationaІ, міжнародна фундація \о ней\

Знайти схожі

14.


    Майданюк, Аніта (педагог).
    Небезпечний град : заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 30-31 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
старші дошкільнята -- життєва компетентність -- дослідницька діяльність -- аплікації -- правила поведінки під час граду -- фізкультхвилинки -- народні прекмети -- старшие дошкольники -- природоведение -- жизненная компетентность -- исследовательская деятельность -- аппликации -- правила поведения во время града -- физкульминутки -- народные приметы -- природні явища літа -- природные явления лета
Анотація: Подано занятття про природне явище - град та подано правила поведінки під час граду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_7\12.pdf

Дод.точки доступу:
Градинки на травичці, аплікація \о произв.\; Віслючок і град, казка \о произв.\; Як утворюється град, розповідь \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Лук'янова, Світлана (вихователь-методист).
    Люби свою родину - вона в тебе єдина : заняття для дітей середньої групи / С. Лук'янова, І. Фурманова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 25-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Моральное воспитание

   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
діти середньої групи -- дошкільні навчальні заклади -- родинне виховання -- моральне виховання -- життєва компетентність -- ігри -- фотоколажи -- вправи -- дети средней группы -- дошкольные учебные заведения -- семейное воспитание -- моральное воспитание -- жизненная компетентность -- игры -- фотоколлажи -- упражнения -- моральне виховання -- моральное воспитание
Анотація: Подано розробку заняття про сім'ю, родинні стосунки, їхнє значення для кожної людини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Фурманова І., Ірина (вихователь); Будиночок, пальчикова гра \о ней\Що вміє робити матуся, гра-імітація \о ней\; Що може тато, гра-імітація \о ней\; Передай клубочок, гра \о ней\; Серце родини, вправа \о произв.\; Подарунок для найрідніших, творча майстерня \о ней\

Знайти схожі

16.


    Голова, Микола (викладач кафедри управління повсякденною діяльністю військ та тилового забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів).
    Управлінська компетентність як складова професійної діяльності майбутнього офіцера / М. Голова, Д. Торопчин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 27-35. - Библиогр.: с.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- управлінська компетентність офіцера -- управленческая компетентность офицера -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- управлінська військова діяльність -- управленческая военная деятельность -- компетентнісні підходи в освіті -- компетентностные подходы в образовании -- майбутні офіцери -- будущие офицеры -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- структура професійної компетентності -- структура профессиональной компетентности -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається управлінська компетентність як основна складова професійного становлення офіцера, визначено формування управлінської компетентності офіцера як складного інтегрального процесу, спрямованого на розвиток важливих питань самореалізації протягом усієї його професійної діяльності. Метою статті є обгрунтування та узагальнення концептуальних підходів до визначення структури управлінської компетентності сучасного офіцера Збройних сил України як складової його професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Торопчин, Дмитро (викладач кафедри управління повсякденною діяльністю військ та тилового забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури ).
    Трансформаційний зміст сучасного уроку мовлення [Текст] / І. Хом'як // Дивослово : науково-методтчний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 9. - С. 6-9. - Бібліогр.: с. 9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Метотика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови -- класифікація уроків мовлення -- структура уроку мовлення -- комукативна компетентність -- трансформаційний зміст уроків мовлення -- лінгводидактика -- урок-комунікація -- уроки формування комунікативної компетентності -- современный урок украинского языка -- класификация уроков языка -- структура урока языка -- комуникативная компетентность -- трансформационое содержание уроков языка -- лингводидактика -- урок-комуникация -- уроки формирование комуникативной компетентности
Анотація: Проаналізовано трансформаційний характер змісту уроку мовлення; схарактеризовано класифікації уроків розвитку мовлення з вибірковою ілюстрацією їхньої структури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

18.


    Артемов, Володимир (кандидат юридичних наук; доцент; доктор педагогічних наук; професор спеціальної кафедри).
    Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі / В. Артемов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 9. - С. 57-66. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація педагогіки -- дифференциация педагогики -- деонтологічна педагогіка -- деонтологическая педагогика -- деонтологічна освіта -- деонтологическое образование -- завдання деонтологічної педагогіки -- задачи деонтологической педагогики -- деонтологічна компетентність -- деонтологическая компетентность -- концепти деонтологічної педагогіки -- концепты деонтологической педагогики -- методологія деонтологічної педагогіки -- методология деонтологической педагогики -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- онтологічний підхід -- онтологический подход -- синергетика
Анотація: Аналізується співвідношення між деонтологією і педагогікою. Обгрунтовано необхідність та шляхи становлення нового напряму в педагогіці - деонтологічної педагогіки; визначено передумови її виникнення, об'єкт, предмет, мету, завдання, основні концепти та поняття, її зв'язки з іншими науковими напрямами, компетентнісний підхід, аксіологію, онтологію, синергетику як теоретико-методологічну базу деонтологічної педагогіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту педагогіки НАПН України).
    Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Л. Варзацька // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - №3. - С. 2-4. - продовження, початок №2 2016р. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.0
Рубрики: Методика викладання української мови та літератури
   Методика преподавания украинского языка и литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- 5 клас -- 6 клас -- 7 клас -- морфологічна компетентність -- етапи формування -- дидактичні функції тексту -- смислові абстракції -- структура уроку української мови -- уроки української мови -- преподавание украинского языка -- 5 класс -- 6 класс -- 7 класс -- морфологическая компетентность -- этапы формирования -- дидактические функции текста -- смысловые абстракции -- структура урока украинского языка
Анотація: Способи застосування комплексних вправ, побудованих на основі спеціально дібраних текстів, їхнє призначення залежать від етапу формування морфологічного поняття.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

20.


    Окіпняк, Дмитро (старший викладач кафедри тактики підрозділів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат педагогічних наук; Львів).
    Етапи професійної готовності саперів до дій в екстремальних ситуаціях в умовах проведення АТО / Д. Окіпняк, А. Окіпняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 43-51 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
протимінна діяльність -- противоминная деятельность -- структура протимінної діяльності -- структура противоминной деятельность -- професійна готовність саперів -- профессиональная готовность саперов -- професійна компетентність саперів -- профессиональная компетентность саперов -- фахівці з розмінування -- специалисты по разминированию -- екстремальні ситуації -- экстремальные ситуации -- умови проведення АТО -- условия проведения АТО -- військові навчальні заклади -- компоненти протимінної діяльності -- компоненты противоминной деятельности -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Присвячено вирішенню проблеми протимінної діяльності та формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців з розмінування у процесі фахової підготовки. Проведено аналіз структури, завдань протимінної діяльності, визначальних особливостей професійної підготовки фахівців з розмінування (зокрема водолазів-підривників), визначено сутність протимінноїдіяльності, висвітлено основні її компоненти: інформування про мінну небезпеку та небезпеку вибухонебезпечних предметів (ВНП); гуманітарне розмінування, тобто обстеження мін і ВНП, складання карт, маркування і розмінування; допомога постраждалим, включаючи реабілітацію та реінтеграцію; знищення запасів вибухових речовин і боєприпасів; інформаційно-пропагандистська діяльність проти використання протипіхотних мін. На основі вимог щодо формування готовності до виконання завдань удосконалено етапи формування професійної компетентності майбутніх саперів.


Дод.точки доступу:
Окіпняк, Анатолій (доцент кафедри охорони праці; Кам'янець-Подільський державний аграрно-технічний університет; кандидат педагогічних наук; доцент); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)