Пошуковий запит: <.>K=КОММУНИКАЦИИ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 489
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Грані - 2004г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Барматова С.П. Объект политической коммуникации: к проблеме теоретической идентификации/С.П. Барматова // Грані, 2004,N № 1.-С.110-114
|
>3.
| Луценко К.В. Пропагандистсько-агітаційна суть інтегрованих маркетингових комунікацій/К.В. Луценко // Грані, 2004,N № 1.-С.139-144
|
>4.
| Социология: теория, методы, маркетинг - 2004г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Барматова С. Место и роль политической коммуникации в трансформации украинского общества/С. Барматова // Социология: теория, методы, маркетинг, 2004,N №2.-С.107-119
|
>6.
| Головко Б. Информационная социология: тематическая диспозиция/Б. Головко // Социология: теория, методы, маркетинг, 2004,N №2.-С.120-132
|
>7.
| Третяк О.А. Публічна сфера як передумова раціональної політичної аргументації у дискурсивній теорії демократії Ю. Габермаса/О.А. Третяк // Грані, 2004,N № 3.-С.130-135
|
>8.
| Босак А.О. Комунікації в системі менеджменту: суть та види/А.О. Босак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2005,N № 547:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.-С.12-21
|
>9.
| Библиотековедение - 2008г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Крушельницкая Е.В. Электронный каталог рукописно-книжных памятников (подходы и перспективы коммуникации)/Е. В. Крушельницкая // Библиотековедение, 2008,N № 1.-С.34-39
|
|
|