Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
149
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Башинська, Ірина Олександрівна
(кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 12
. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.45:621
ББК
65.304.15(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика машиностроительной промышленности
Економіка машинобудівельної промисловості
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии
--
інноваційні технології
--
інтернет-маркетинг
--
интернет-маркетинг
--
маркетинг в соціальних мережах
--
маркетинг в социальных сетях
--
исследовательская методология
--
дослідницька методологія
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
организационные инновации
--
організаційні інновації
--
практические рекомендации
--
практичні рекомендації
--
промышленные предприятия
--
промислові підприємства
--
машиностроительные предприятия
--
машинобудівні підприємства
--
репутационный менеджмент
--
репутаційний менеджмент
--
SMM-специалисты
--
SMM-спеціалісти
--
социальные сети
--
соціальні мережі
--
сравнительная аналитика
--
порівняльна аналітика
--
целевые аудитории
--
цільові аудиторії
Анотація:
Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Кофанова, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; Національний технічний університет України "Київський політичний інститут").
Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів [Текст] / О. Кофанова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. -
№ 2
. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р3
Рубрики:
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
підготовка екологів
--
вища екологічна освіта
--
інноваційні технології
--
педагогічні технології
--
технологія портфоліо
--
технология портфолио
--
подготовка экологов
--
высшее экологическое образование
--
инновационные технологии
--
педагогические технологии
--
проблемно-дослідницький підхід
--
проблемно-исследовательский подход
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
проблемно-орієнтоване навчання
--
проблемно-ориентированное обучение
--
лекції-дискусії
--
лекции-дискусии
--
семінарські заняття
--
семинарские занятия
--
лабораторні роботи
--
лабораторные работы
Анотація:
Розглянуто впровадження у педагогічний процес професійної підготовки майбутніх екологів деяких інноваційних засобів, зокрема проблемно-дослідницького підходу та інформаційно-комунікаційних технологій.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
>
3.
32
С 83
Шульц, С. Л.
Інноваційний вектор євроінтеграції України: проблеми та перспективи [Текст] / С. Л. Шульц, О. М. Луцків> // Стратегічні пріоритети : наук.-аналіт. щокварт. зб. / Нац. ін-т стратег. досліджень. - Київ, 2014. -
№ 3(32)
. - С. 157-165. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
330.341.1
Рубрики:
Економіка
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
економіка
--
экономика
--
инновационная политика
--
інноваційна політика
--
інноваційні технології
--
инновационные технологии
Дод.точки доступу:
Луцків, О. М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Субіна, Оксана
(викладач кафедри освітньої політики).
Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей [Текст] / О. Субіна> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 6
. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти
--
качество высшего образования
--
якість освіти
--
качество образования
--
гуманітарна освіта
--
гуманитарное образование
--
фахові компетентності
--
профессиональные компетентности
--
рівнева освіта
--
уровневое образование
--
послідовність підготовки фахівців
--
последовательность подготовки специалистов
--
результати навчання
--
результаты обучения
--
самоідентичність
--
самоидентичность
--
інноваційні технології
--
инновационные технологии
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
--
підготовка викладачів гуманітарних спеціальностей
--
подготовка преподавателей гуманитарных специальностей
--
формування компетентностей студентів
--
формирование компетентностей студентов
--
комунікативні здібності
--
коммуникативные способности
--
фахові компетентності
--
профессиональные компетентности
Анотація:
Розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.
Знайти схожі
>
5.
Рельсы железнодорожные дифференцированно
упрочненные и нетермоупрочненные. Общие технические условия / Н. К. Кулманова [и др.]> // Вестник Казахской академии транспорта и коммуникаций им. М.Тынышпаева . - 2013. -
№ 6
. - С. 83-85 : табл.
УДК
625.143
Рубрики:
Рельсы
Рейки
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
рельсы упрочненные
--
рейки зміцнені
--
рельсы нетермоупрочненные
--
рейки нетермозміцненні
--
железнодорожная инфраструктура
--
залізнична інфраструктура
--
инновационные технологии
--
інноваційні технології
--
производство рельсов
--
виробництво рейок
--
эксплуатационная надежность
--
експлуатаційна надійність
Дод.точки доступу:
Кулманова, Н. К.; Аймурзаева, Ж. К.; Алимкулов, М. М.; Каскин, Б. К.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Полин, П. А.
Инновационный подвижной состав / П. А. Полин, Н. Ю. Иванов> // Локомотив-информ. - 2014. -
№ 8
. - С. 21-24 : фот.цв. - В электронной форме (к. 263)
УДК
629.4:005.591.6
Рубрики:
Подвижной состав
Рухомий склад
Инновационные технологии
Інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
подвижной состав
--
рухомий склад
--
инновационные технологии
--
інноваційні технології
--
локомотивы
--
локомотиви
--
гибридные тяговые приводы
--
гібридні тягові приводи
--
рельсовые автобусы
--
рейкові автобуси
--
электропоезда
--
електропоїзди
--
дизель-поезда
--
дизель-поїзди
--
тепловозы
--
тепловози
Дод.точки доступу:
Иванов, Н. Ю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
>
7.
Карянин, В. И.
Высокоскоростные поезда Stadler / В. И. Карянин> // Локомотив-информ. - 2014. -
№ 8
. - С. 19-20. - В электронной форме (к. 263)
УДК
629.423.2
Рубрики:
Электроподвижной состав
Електрорухомий склад
Электропоезда
Електропоїзди
Швейцария
Кл.слова (ненормовані):
электроподвижной состав
--
електрорухомий склад
--
электропоезда
--
електропоїзди
--
высокоскоростные поезда
--
високошвидкісні поїзди
--
инновационные технологии
--
інноваційні технології
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
>
8.
Вербицька, Світлана
(заступник директора з навчально-виховної роботи (початкова школа)).
Художньо-естетична освіта як чинник розвитку молодшого школяра / С. Вербицька> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 56-59 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Миколаївська область
Николаевская область
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта
--
начальное образование
--
взаємодія батьків і школи
--
взаимодействие родителей и школы
--
інноваційні технології
--
инновационные технологии
--
творчі вияви дітей
--
творческие проявления детей
--
авторські школи
--
авторские школы
--
школи художньо-естетичного профілю
--
школы художественно-эстетического профиля
--
художньо-естетична освіта
--
художественно-эстетическое образование
--
молодші школяри
--
младшие школьники
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
тижні початкової школи
--
недели начальной школы
Анотація:
Висвітлюються питання реалізації завдань початкової освіти у Миколаївській спеціалізованій школі "Академія дитячої творчості", розглянуто пропедевтичний зміст програм і курсів художньо-естетичного циклу, обгрунтовано використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі, шляхи організації тісної взаємодії батьків і школи. аналізується проведення Тижня початкової школи як концентрації творчих виявів дітей.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Мазнєв, Григорій Євтійович
(кандидат технічних наук; професор; заслуженій працівник освіти України; директор Інституту бізнесу і менеджменту; Харківський національний університет сільського господарства імені Петра Василенка).
Методологічні засади створення та ефективного функціонування інноваційних технологічних кластерів / Г. Є. Мазнєв> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. -
№ 1
. - С. 70-77 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
агропромислове виробництво
--
агропромышленное производство
--
агрохолдингові формування
--
агрохолдинговые формирования
--
кластерні об'єднання
--
кластерные объединения
--
інноваційні технології
--
инновационные технологии
--
інноваційні кластери
--
инновационные кластеры
--
інноваційні технологічні кластери
--
инновационные технологические кластеры
--
бізнес-процеси
--
бизнес-процессы
--
методологічні підходи
--
методологические подходы
Анотація:
Метою дослідження є узагальнення та розвиток методологічних засад формування інноваційних технологічних кластерів в агропромисловому виробництві, визначення можливостей адаптації їх до умов вітчизняної економіки для забезпечення випереджального економічного зростання на основі використання інноваційних технологій. Розглянуто підходи щодо трактування поняття "кластер". Встановлено, що теорія кластерів у сучасних умовах розвивається, спираючись не лише на теорію конкурентних переваг, але й використовуючи надбання синергетики, логістики, гомеостатики та інших наукових концепцій. На підставі узагальнення літературних джерел, накопиченого досвіду і власних досліджень, виходячі із системно-синергетичних позицій і використовуючи логістичний підхід, запропонована авторська трактовка дефініції інноваційного технологічного кластера в АПВ. Розроблено алгоритмічну модель створення й ефективного функціонування інноваційних технологічних кластерів. Запропоновано заходи з активізації інноваційних процесів використанням кластерних моделей.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Знайти схожі
>
10.
Левчишена, Олена
(заступник директора з науково-методичної роботи).
Система науково-методичної роботи в контексті упровадження моделі Школи відкритої освіти / О. Левчишена> // Рідна школа. - 2016. -
№ 2/3
. - С. 49-53 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології
--
инновационные технологии
--
саморозвиток
--
саморазвитие педагогов
--
рейтингова оцінка діяльності вчителів
--
рейтингова оценка деятельности учителей
--
концепції відкритої освіти
--
концепции открытого образования
--
моделі шкіл відкритої освіти
--
модели школ открытого образования
--
модернізація сучасної освіти
--
модернизация современного образования
--
громадсько-орієнтована освіта
--
общественно-ориентированное образование
--
школи відкритої освіти
--
школы открытого образования
--
інноваційні заклади освіти
--
инновационные учреждения образования
--
науково-методична робота
--
научно-методическая работа
--
професійне становлення педагогів
--
педагогічні технології
--
проектні технології
--
інтерактивні технології
--
професійна майстерність вчителів
--
результати професійної майстерності
Анотація:
Представлено систему науково-методичної роботи колегіуму, спрямованої на самоосвіту, саморозвиток та самореалізацію вчителя-професіонала. Обгрунтовано основні характеристики педагогічної діяльності під час становлення вчителя. Узагальнено новітні технології, механізми оцінювання діяльності педагога в умовах упровадження моделі Школи відкритої освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\10.pdf
Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)