Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ДУХОВНЫЕ ЦЕННОСТИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.
   06
   С 92


    Бех, І. Д.
    Концептуальна модель я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. - Вип. 1 (64): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 5-28. - Бібліогр.: с. 26-27
УДК
Рубрики: Виховання
   Воспитание

   Духовність

   Духовность

Кл.слова (ненормовані):
Я-духовне -- Я-духовное -- духовні цінності -- духовные ценности -- виховні технології -- воспитательные технологии -- духовне творення себе -- духовное созидание себя -- духовна рефлексія -- духовная рефлексия -- духовний масштаб особистості -- духовный масштаб личности -- духовне життя -- духовная жизнь


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Радзієвський, Віталій (кандидат культурології; доцент кафедри теорії й історії культури Київського національного університету культури і мистецтв; член-кореспондент Міжнародної академії креативної педагогіки; член-кореспондент Міжнародної академії фундаментальних основ буття; академік Української технологічної академії).
    Провідний резонанс субкультури як другий мейнстрим у культурі і як важливий показник стану суспільства [Текст] / В. Радзієвський // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2015. - № 11-12. - С. 40-43. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 71.05
Рубрики: Типология культур. Типы и модели культур.
   Типологія культур. Типи і моделі культур

Кл.слова (ненормовані):
мейнстрим -- развитие культур -- розвиток культур -- субкультурологія -- субкультурология -- резонансні субкультури -- резонансные субкультуры -- провідні субкультури -- ведущие субкультуры -- історія культури -- история культуры -- тимчасові мейнстрими -- временные мейнстримы -- вічні мейнстрими -- вечные мейнстримы -- духовні цінності -- духовные ценности -- культурні ціності -- культурные ценности -- загальнолюдські цінності -- общечеловеческие ценности
Анотація: Розглянуто вплив субкультур на формування загальнокультурного мейнстриму та наслідки такого впливу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; член-кореспондент НАНО; Львів).
    Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : науково-методичний журнал. - 2015. - № 11. - С. 2-7. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- методи навчання -- духовно-моральна культура -- духовні цінності -- цінності пізнання -- цінність Батьківщини -- принципи гармонізації -- принципи людяності -- принцип проблемності навчання -- аксіологічний принцип -- метод проблемно-рефлексивного полілогу -- кольорограма героя -- твори-спогади -- зона комфортного мислення -- формы обучения -- методы обучения -- духовно-моральные культуры -- духовные ценности -- ценности познания -- ценности Родины -- принципы гармонизации -- принципы человечности -- принципы проблемности обучения -- аксиологический принцип -- метод проблемно-рефлексивного полилога -- произведения-воспоминания -- зона комфортного мышления
Анотація: Про сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Рибак, Любов (вчитель початкових класів; спеціаліст вищої категорії; старший вчитель Попельниківської ЗОШ І-ІІІ ст. Снятинського району Івано-Франківської області).
    Доброта — це краса людської душі / Л. Рибак // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 63-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- шкільні проекти -- школьные пректы -- доброта -- милосердя -- милосердие -- людяність -- человечность -- 3 клас -- 3 класс -- розробки проектів -- разработки пректов -- духовні цінності -- духовные ценности -- бажання творити добро -- желание творить добро
Анотація: Надається розробка проекту для учнів 3 класу, присвяченого важливості в нашому житті доброти та милосердя. Даний проект створено з метою виховання духовних цінностей, почуття доброти, людяності, пробудження та стимулювання в учнів бажання творити добро.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\27.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

5.
   06
   С 92


    Безугла, М. В.
    Духовно-культурні цінності освіти в поглядах сучасних учених [Текст] / М. В. Безугла // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2016. Вип. 2 (71). - С. 31-40. - Бібліогр.: с. 38-39
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- образование -- цінність -- ценность -- духовність -- духовность -- духовні цінності -- духовные ценности -- культурні цінності -- культурные ценности -- духовно-культурні цінності освіти -- духовно-культурные ценности образования

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
   06
   С 92


    Мельничук, Т. Ф.
    Духовні цінності українського народу як чинник формування творчої особистості: практичний досвід [Текст] / Т. Ф. Мельничук // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. - Вип. 5 (68). - С. 54-66 : рис. - Бібліогр.: с. 64-65
УДК
Рубрики: Суспільство
   Общество

   Духовність

   Духовность

Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності -- духовные ценности -- творчі особистості -- творческие личности -- духовна культура -- духовная культура -- культурно-історична спадщина -- культурно-историческое наследие -- громадська організація -- общественная организация -- культурно-просвітницька діяльність -- культурно-просветительская деятельность -- клуби за інтересами -- клубы по интересам -- жіночі організації -- женские организации


Дод.точки доступу:
Гармонія, клуб ділової жінки \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Невмержицька, О. М. (Національний університет біоресурсів і природокористування України; Київ).
    Цінність як поняття: теоретичні основи [Текст] / О. М. Невмержицька // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 7. - С. 114-117. - Література : С.117 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.028
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
буття цінності -- бытие ценности -- духовна діяльність -- духовная деятельность -- духовні цінності -- духовные ценности -- материальные ценности -- матеріальні цінності -- мировоззрение -- світогляд -- ценностное отношение -- ценностно-материальная деятельность -- ценность -- ціннісне відношення -- ціннісно-матеріальна діяльність -- цінність
Анотація: Наголошується на тому, що цінність знаходиться на межі матеріального та ідеального і об'єднує їх у якісно іншу "річ", тому необхідно розрізняти матеріальні та духовні аспекти вираження ціннісного відношення. Щодо матеріального відношення цінн ості, то це вираження утилітарних відносин, що беруться в їхній сукупності. Духовне вираження ціннісного відношення проявляється і закріплюється в етичних та сакральних формах суспільної свідомості через "абсолютні", "вищі" та "загальнолюдські" ціннос ті. Цінність - це вираження лише людського способу життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Мозгова, Людмила (кандидат педагогічних наук; завідувач міського методичного кабінету управління освіти і науки Бориспільської міської ради).
    Світоглядні уявлення дитини з особлиими потребами [Текст] / Л. Мозгова // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 19-23 : портр. - Библиогр.: с. 23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)6
Рубрики: Українська література
   Украинская литература

Кл.слова (ненормовані):
твори письменників України -- произведения писателей Украины -- українська література -- украинская литература -- аналіз художнього твору -- анализ художественного произведения -- світогляд дитини -- діти з особливими потребами -- дети с особенными потребностями -- погляди -- взгляды -- уявлення -- представления -- знання та оцінки -- знания и оценки -- переконання -- убеждения -- віра -- вера -- ідеали -- идеалы -- структура світогляду -- структура мировозрения -- духовні цінності -- духовные ценности
Анотація: Аналіз повісті М. Матіос "Черевички Божої Матері" для створення психологічного портрету головної героїні.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Матіос, Марія (письменник ; 1959-) \о ней\; Забужко, Оксана (поэтесса; прозаик; эссеист; культуролог ; 1960-) \о ней\; Черевички Божої Матері, повість \о произв.\; Казка про калинову сопілку, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (05.02.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Духовні сенси культуроцетричної освіти / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 31-37. - Література : С. 36-37 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовний сенс людини -- духовні цінності -- духовність особистості -- духовность личности -- духовные ценности -- духовный смысл человека -- культура и образование -- культура і освіта -- культуроцентрическое образование -- культуроцентрична освіта -- постмодернизм в образовании -- постмодернізм в освіті -- религиозная культура -- релігійна культура -- философия образования -- философия постмодерна -- філософія освіти -- філософія постмодерна
Анотація: Нові підходи до навчання та виховання в ціннісному просторі вимагають уточнення ролі культури в особистісному пошуку духовно-ціннісних сенсів в умовах постмодерну. При дослідженні духовних сенсів культурологічної освіти застосовувалися методи системно го, соціокультурного та компаративного аналізу. Культурологічний підхід дозволив проаналізувати зміцнення засад духовної культури у змісті сучасної освіти. Обгрунтовано значення культурологічної освіти для процесів культурної ідентифікації, культурног о наслідування й "укорінення" індивіда в культурну традицію, що є засобами формування духовності особистості в умовах постмодерну. Духовно-ціннісний освітній сенс культури полягає в змінах, що відбуваються в особистості в процесі культурологічнох осві ти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Рєзніков, С. І. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Науковий та релігійний дискурси у методології філософсько-освітнього дослідження феномена духовності / С. І. Рєзніков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 59-63. - Література : С.63 : 10 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності -- духовність особистості -- духовность личности -- духовные ценности -- методолгія філософсько-освітнього дослідження -- методология философско-образовательного исследования -- науковий дискурс -- научный дискурс -- религиозный дискурс -- релігійний дискурс -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Проведений у даній статті аналіз відносин релігії та науки показує, що застосовність принципу синтезу наукових та трансцендентно-релігійних підходів для дослідження духовності виглядає цілком обгрунтовано. Як наука, так і більшою мірою релігія змінюют ь людину та її духовний світ, роблять сприйняття світу людиною більш диференційованим, а мислення - більш універсальним і концептуальним. І релігія, і наука пред'являють до особистості людини, її духовних якостей високі вимоги. Проте при цьому пріорит ет все ж таки потрібно визнати за підходами релігійно-трансцендентального напряму, оскільки наука дисциплінує і розвиває розум, а релігія - духовний світ людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)