Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Яренко, Анатолій Валерійович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.40г-5
Автор(и) : Чубукова, Ольга Юріївна (завідувач кафедри економічної кібернетики Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор), Яренко, Анатолій Валерійович
Назва : Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господартва підприємства
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 8. - С. 180-186: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 65.6.062
ББК : 65.40г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--логистический маркетинг--логістичний маркетинг--накладные расходы--накладні витрати--потребительская удовлетворенность--споживча задоволеність--удовлетворенность потребителей--задоволеність споживачів--размеры заказов--розміри замовлень--склады предприятий--склади підприємств--структурное моделирование--структурне моделювання--движение товаров --рух товарів
Анотація: Розглянуто проблеми товарного руху. Визначено взаємозалежність витрат на замовлення та зберігання продукції від стану складського господарства підприємства. На основі проведеного дослідження розроблено модель оптимальної кількості складів підприємства в залежності від рівня задоволеності споживачів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290с-6
Автор(и) : Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ), Раллє, Наталія Вікторівна
Назва : Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016/2. - № 12. - С. 449-457: кол.іл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 331.101.3
ББК : 65.290с-6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): информационные технологии--інформаційні технології--методология управления персоналом--методологія управління персоналом--кадровый менеджмент--кадровий менеджмент--качественное оценивание--якісне оцінювання--кибернетические системы--кібернетичні системи--компании--компанії--маркетинговая методология--маркетингова методологія--материальное поощрение--матеріальне заохочення--организационные критерии--організаційні критерії--программное обеспечение--програмне забезпечення--рекрутинг--социальные сети--соціальні мережі--специализированные программные комплексы--спеціалізовані програмні комплекси--трудовое участие--трудова участь--трудовая мотивация--трудова мотивація--управленческое моделирование--управлінське моделювання--экономическая эффективность--економічна ефективність
Анотація: Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)