Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Шабатура, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шабатура, Юрій (завідувач кафедри електромеханіки та електроніки; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; доктор технічних наук; професор; Львів)
Назва : Сучасні завдання природничо-наукової підготовки майбутніх офіцерів
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - Київ, 2016. - № 7/8. - С. 52-65: рис. (Шифр В17/2016/7/8)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природничо-наукові дисципліни--естественно-научные дисциплины--рівні знань офіцерів--уровни знаний офицеров--професія офіцера--профессия офицера--професійна спрямованість дисциплін--профессиональная направленность дисциплин--військові технології--военные технологии--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--навчальні дисципліни--учебные дисциплины--види навчальних занять--виды учебных занятий--лекції--лекции--практика--лабораторні заняття--лабораторные занятия--військові навчальні заклади --военные учебные заведения--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения
Анотація: Досліджується проблема інтеграції природничо-наукових дисциплін у професійно освітній системі вищих військових навчальних закладів. На підставі аналізу розвитку військової техніки і технологій зроблений обгрунтований висновок про суттєве зростання ролі природничо-наукової освіти в сучасній системі підготовки офіцерів. Автор відзначає необхідність посилення професійної спрямованості дисциплін природничо-наукового блоку і пропонує три основні підходи, у межах яких розглянуті інтеграційні, мотиваційні та критеріальні аспекти планування і здійснення викладання цих дисциплін. Виконана аналітична постановка завдання досягнення курсантами заданого рівня тезаурусу природничо-наукових знань та досліджені умови його оптимального вирішення з використанням сучасних інформаційних технологій. Отримані результати можуть використовуватися у навчальному процесі вищих військових навчальних закладів не тільки за умов визначеної тривалості навчального процесу, але й у випадку прийняття рішень стосовно прискореного випуску офіцерів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)