Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Черненко, Оксана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу)
Назва : На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання
Серія: Інтернет маркетинг
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 4-11: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пошуковий маркетинг--мобільний маркетинг--конкурентоспроможність підприємств--в2в маркетинг--маркетинг в2в--маркетинг в соціальних мережах--консалтинговий ринок--автоматизація маркетингу--поисковый маркетинг--мобильный маркетинг--конкурентоспособность предприятий--маркетинг в социальных сетях--консалтинговый маркетинг--автоматизация маркетинга
Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Черненко, Оксана
Назва : ХІ міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт "Молодь опановує маркетинг" ім. Ігоря Ткаченка
Серія: Економіка знань
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 67-68: фот. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгові марки--конкурси--цільова аудиторія--торговые марки--конкурсы--целевая аудитория--переможці конкурсів--победители конкурсов--спеціальні відзнаки конкурсів--специальные отличия конкурсов
Анотація: 20-21 травня 2016 р. відбулася підсумкова конференція 11-го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу "Молодь опановує маркетинг" ім. Ігоря Ткаченка. На конкурс було подано 58 робіт з 32 університетів України. У статті названі роботи, які стали переможцями конкурсу в 2016 р. та роботи, які були нагороджені спеціальними відзнаками конкурсу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Черненко, Оксана (заступник керівника ; викладач кафедри промислового маркетингу)
Назва : Кваліфікаційний рівень "Менеджер з маркетингових досліджень"
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 6. - С. 15-18: фот. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка маркетологів--молоді спеціалісти з маркетингу--професійна сертифікація--міжнародні стандарти--esomar--панельні дослідження--онлайн опитування--статистичний аналіз--подготовка маркетологов--молодые специалисты по маркетингу--профессиональная сертификация--международные стандарты--панельные исследования--онлайн опрос--статистический анализ
Анотація: Надано інформацію, як відбувається робота над професійним стандартом. Крім того, розкрито зміст основних змін, зафіксованих в новій редакції професійного стандарту кваліфікаційного рівня "Менеджер з маркетингових досліджень", яке відбулося 30 листопада 2016 року на конференції "Маркетинг в Україні".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)