Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Хоружий, Григорій@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Хоружий, Григорій
(доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук).
Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 8
. - С. 57-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Германия
Німеччина
Швейцария
Швейцарія
Италия
Італія
Кл.слова (ненормовані):
навчання упродовж усього життя
--
обучение в продолжении всей жизни
--
конструктивний підхід до освіти
--
конструктивный подход к образованию
--
компетентність студентів
--
компетентность студентов
--
центри компетентностей студентів
--
центры компетентностей студентов
--
інтеграція наукових напрямів
--
интеграция научных направлений
--
досвід діяльності центрів
--
опыт деятельности центров
--
керівні органи центрів
--
руководящие органы центров
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.
Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки)
Знайти схожі
>
2.
Хоружий, Григорій
(проректор Університету банківської справи Національного банку України; доктор філософських наук; професор).
Студентоцентризм як принцип академічної культури / Г. Хоружий> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 4
. - С. 7-24
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
цілі Болонського процесу
--
цели Болонского процесса
--
європейський простір
--
европейское пространство
--
соціальне партнерство
--
социальное партнерство
--
якість освіти
--
качество образования
--
освіта впродовж життя
--
образование на протяжении жизни
--
лісабонські стратегії
--
лиссабонские стратегии
--
студенти
--
типи студентів
--
типы студентов
--
університети
--
университеты
--
історія освіти
--
история образования
--
стратегії читання
--
стратегии чтения
--
реформування вищої освіти
--
реформирование высшего образования
Анотація:
Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку університетського руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.
Дод.точки доступу:
Університети Європи після 2010 року: різноманітність за єдності цілей, лісабонська декларація \о произв.\; Європейський союз студентів \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)