Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хоружа, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; проректор з наукової роботи), Киричок, Віра
Назва : Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 4/5. - С. 26-32
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.4
ББК : 74.200
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Проаналізовано особливості впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах України курсів духовно-морального виховання школярів з етики та християнської етики. Визначено суперечності, проблеми цього процесу та перспективи їх подолання.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; проректор з наукової роботи)
Назва : Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2015. - № 6. - С. 9-19: рис.-2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукова етика вкладача--научная этика преподавателя--етичні норми--этические нормы--етичні принципи--этические принципы--наукова діяльність викладачів--научная деятельность преподавателей--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--норми наукової діяльності викладача--нормы научной деятельности преподавателя--академічна свобода--академическая свобода
Анотація: Розглядаються нормативні основи наукової етики викладача вищої школи в умовах академічних свобод та автономії. Проаналізовані положення Етичного кодексу вченого України, визначені етичні принципи наукової діяльності викладача у різних сферах: наукового знання, наукового співтовариства, соціальної та екзистенційної свободи і відповідальності. Подано результати соціологічного опитування викладачів щодо їхньої обізнаності зі стандартами наукової етики.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки)
Назва : "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці?
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К., 2016. - № 6. - С. 30-39 (Шифр В17/2016/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 371
ББК : 74р
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): галузі знань--отрасли знаний--педагогічні закономірності--педагогические закономерности--ціннісно-смислові орієнтири--ценностно-смысловые ориентиры--педагогіка дозвілля--педагогика досуга--педагогічна наука--педагогическая наука--систематизація педагогічних наук--систематизация педагогических наук--наука педагогіка--наука педагогика--наука освіта--наука образование
Анотація: Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувача вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, розмірковується роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядається питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружий, Григорій (доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук), Хоружа, Людмила
Назва : Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К., 2017. - № 8. - С. 57-67
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Германия
Німеччина
Швейцария
Швейцарія
Италия
Італія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання упродовж усього життя--обучение в продолжении всей жизни--конструктивний підхід до освіти--конструктивный подход к образованию--компетентність студентів--компетентность студентов--центри компетентностей студентів--центры компетентностей студентов--інтеграція наукових напрямів--интеграция научных направлений--досвід діяльності центрів--опыт деятельности центров--керівні органи центрів--руководящие органы центров--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения
Анотація: Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)