Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Решетілова, Тетяна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Решетілова, Тетяна, Довгань, Сергій, Пілова, Катерина
Назва : Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 4. - С. 59-70: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка споживача--поведение потребителя--зовнішня реклама--внешняя реклама--сприйняття реклами--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--рекламні звернення--рекламные обращения--восприятие рекламы--фактори сприйняття реклами--факторы восприятия рекламы--гендерне сприйняття--гендерное восприятие--гендер в рекламі--гендер в рекламе--переваги статі в рекламі--преимущества пола в рекламе
Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Решетілова, Тетяна (доктор економічних наук ; професор ; завідувач кафедри маркетингу)
Назва : Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2017. - N 1. - С. 58-62: табл. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживчий попит--споживчі спільноти--характеристики інноваційних товарів--комунікації споживачів--планування маркетингових комунікацій--атрибути інноваційних товарів--інтереси споживачів--комунікації підприємств зі споживачами--потребительский спрос--потребительские сообщества--характеристики инновационных товаров--коммуникации потребителей--планирование маркетинговых коммуникаций--атрибуты инновационных товаров--интересы потребителей--коммуникации предприятий с потребителями
Анотація: Підкреслено, що процес виведення інноваційних товарів на ринок є достатньо ризиковим, навіть коли товар має очевидні переваги для споживачів. Автор пропонує використовувати процес комунікації підприємства зі споживачем на етапі створення інноваційного товару та надає примірний план такої взаємодії.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)