Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Редько, Валерій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України)
Назва : Проектувальна діяльність автора шкільного підручника з іноземної мови
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2009. - № 11. - С. 26-32 (Шифр Р65/2009/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Анотація: Розглядаються питання конструкторської діяльності автора підручника іноземної мови. Пропонується оригінальна модель цієї діяльності та описується ії зміст й етапи.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько Валерій, Кизенко, Василь, Кохан, Олександр, Басай Надія, Федусенко Юрій
Назва : Іншомовна освіта в умовах профільного навчання
Місце публікування : Іноземні мови в навчальних закладах: Науково - методичний журнал. - К.: СМП аверс, 2009. - № 6. - С. 98-101 (Шифр И209/2009/6)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики: Освіта
Образование
Педагогіка
Педагогика
Іноземна мова
Иностранный язык
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010. - № 11. - С. 23-32: табл. (Шифр Р65/2010/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація: Розглядається теорія вправ як важливих засобів навчання іноземних мов. Відповідно до комунікативно-діяльнісного підходу автор створює моделі формування іншомовної комунікативної компетенції у говорінні, аудіюванні, читанні, письмі, які використовуються у змісті шкільних підручників з іспанської мови.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Сучасний підхід до начання іноземних мов
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011. - № 1/2. - С. 54-55 (Шифр Р65/2011/1/2)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Інтерактивні технології навчання іноземної мови
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011. - № 8/9. - С. 28-36 (Шифр Р65/2011/8/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Анотація: Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України)
Назва : Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи)
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012. - № 12. - С. 13-20
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація: Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов )
Назва : Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 4/5. - С. 41-52
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація: Розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 8/9. - С. 50-53
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація: Розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіотивного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабраторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України), Пасічник, Олександр
Назва : Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ" : зацікавлений погляд на проблему
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 11. - С. 21-30: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371
ББК : 74.04
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Анотація: Розглядається актуальна для вітчизняної освіти проблема забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. На підставі аналізу змісту навчальних програм, анкетування студентів та викладачів вказується, що в окремих випадках спостерігається порушення принципу наступності, оскільки доволі часто курси вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі та ВНЗ функціонують автономно та нескоординовано. З огляду на це визначаються чинники, що порушують наступність іншомовної освіти, та окреслюються шляхи подолання негативних тенденцій розвитку цієї галузі.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України), Пасічник, Олександр
Назва : Моніторинг якості навчальних досягнень учнів -2013: проблеми та виклики
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 11. - С. 14-19: фот.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 373
ББК : 74.2
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 2013 р.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 2013 г.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні досягнення учнів--учебные достижения учащихся--якість навчальних досягнень--качество учебных достижений--якість знань учнів--качество знаний учащихся--5 клас--10 клас--моніторинги якості--мониторинги качества--конструювання тестів для моніторингів--конструирование тестоя для мониторингов--функціональна грамотність читання--функциональная граммотность чтения--тестові завдання--тестовые задания--зміст тестових завдань--содержание тестовых заданий--іноземні мови--иностранные языки--навчальні програми--учебные программы
Анотація: Висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над конструюванням змісту тестів дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обгрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)