Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Редько, Валерій@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-12
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України)
Назва
: Проектувальна діяльність автора шкільного підручника з іноземної мови
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2009. - № 11. - С. 26-32 (Шифр Р65/2009/11)
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 372.8
ББК
: 74.26
Предметні рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Анотація:
Розглядаються питання конструкторської діяльності автора підручника іноземної мови. Пропонується оригінальна модель цієї діяльності та описується ії зміст й етапи.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько Валерій, Кизенко, Василь, Кохан, Олександр, Басай Надія, Федусенко Юрій
Назва
: Іншомовна освіта в умовах профільного навчання
Місце публікування
: Іноземні мови в навчальних закладах: Науково - методичний журнал. - К.: СМП аверс, 2009. - № 6. - С. 98-101 (Шифр И209/2009/6)
Примітки
: В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики:
Освіта
Образование
Педагогіка
Педагогика
Іноземна мова
Иностранный язык
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України)
Назва
: Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010. - № 11. - С. 23-32: табл. (Шифр Р65/2010/11)
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 372.8
ББК
: 74.26
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація:
Розглядається теорія вправ як важливих засобів навчання іноземних мов. Відповідно до комунікативно-діяльнісного підходу автор створює моделі формування іншомовної комунікативної компетенції у говорінні, аудіюванні, читанні, письмі, які використовуються у змісті шкільних підручників з іспанської мови.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України)
Назва
: Сучасний підхід до начання іноземних мов
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011. - № 1/2. - С. 54-55 (Шифр Р65/2011/1/2)
Примітки
: В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 372.8
ББК
: 74.26
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України)
Назва
: Інтерактивні технології навчання іноземної мови
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011. - № 8/9. - С. 28-36 (Шифр Р65/2011/8/9)
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 371.3
ББК
: 74.202
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Анотація:
Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів.
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України)
Назва
: Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи)
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012. - № 12. - С. 13-20
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 372.8
ББК
: 74.26
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація:
Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов )
Назва
: Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 4/5. - С. 41-52
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 372.8
ББК
: 74.26
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація:
Розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня.
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України)
Назва
: Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 8/9. - С. 50-53
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 372.8
ББК
: 74.26
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація:
Розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіотивного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабраторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України), Пасічник, Олександр
Назва
: Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ" : зацікавлений погляд на проблему
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 11. - С. 21-30: табл.
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 371
ББК
: 74.04
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Анотація:
Розглядається актуальна для вітчизняної освіти проблема забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. На підставі аналізу змісту навчальних програм, анкетування студентів та викладачів вказується, що в окремих випадках спостерігається порушення принципу наступності, оскільки доволі часто курси вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі та ВНЗ функціонують автономно та нескоординовано. З огляду на це визначаються чинники, що порушують наступність іншомовної освіти, та окреслюються шляхи подолання негативних тенденцій розвитку цієї галузі.
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України), Пасічник, Олександр
Назва
: Моніторинг якості навчальних досягнень учнів -2013: проблеми та виклики
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 11. - С. 14-19: фот.
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 373
ББК
: 74.2
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 2013 р.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 2013 г.
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальні досягнення учнів--учебные достижения учащихся--якість навчальних досягнень--качество учебных достижений--якість знань учнів--качество знаний учащихся--5 клас--10 клас--моніторинги якості--мониторинги качества--конструювання тестів для моніторингів--конструирование тестоя для мониторингов--функціональна грамотність читання--функциональная граммотность чтения--тестові завдання--тестовые задания--зміст тестових завдань--содержание тестовых заданий--іноземні мови--иностранные языки--навчальні програми--учебные программы
Анотація:
Висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над конструюванням змісту тестів дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обгрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-12
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)