Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пустотин, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2008р.,N 10
Цікаві статті :
Пустотин В. Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы/ В. Пустотин (стр.19-21)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пустотин В.
Назва : Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - 2008. - № 10. - С. 19-21 (Шифр М20/2008/10)
УДК : 339.166
Предметні рубрики: БРЕНДЫ
БРЕНДИ
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Пустотин В. (директор)
Назва : Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя?
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2017. - N 3. - С. 23-27: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): женские бренды --жіночі бренди --самовосприятие--самосприйняття--женственность--жіночність--женский имидж --жіночий імідж
Анотація: Речь идет о понятии "женский брендинг" и о том, для чего нужны женские бренды и что женский брендинг должен давать самой женщине.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)