Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Попович, В. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Попович В. М. (кандидат філософських наук; доцент Запорізького Національного Технічного університету)
Назва
: Моделі соціальної роботи в громаді: можливості розвитку в Україні
Місце публікування
: Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 3. - С. 127-130 (Шифр Г2/2013/3)
Примітки
: Література : С.130 : 12 назв
УДК
: 364.07
ББК
: 60.94
Предметні рубрики:
Соціальна робота
Социальная работа
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Розглянуто особливості двох моделей соціальної роботи в громаді: модель надання соціальних послуг і модель розвитку й активізації громади. Визначено можливості і перспективи розвитку соціальної роботи в громаді в Україні.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Попович В. М. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя)
Назва
: Розвиток системи православної богословської освіти в Україні: ретроспективний аналіз
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 5. - С. 6-11 (Шифр Г2/2014/5)
Примітки
: Література : С.11 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 37.015
ББК
: 74.03
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація:
Розглянуто історичний розвиток системи православної богословської освіти в Україні. Наведено періодизацію розвитку та інституціонального становлення сучасної системи богословської освіти в Українській Православній Церкві. В даному дослідженні приділяє ться увага, насамперед, конфесійній професійній вищій духовній освіті - православній богословській. Православній освіті притаманні як надбання патристичної, діалогічної традиції духовного становлення священнослужителя, так і сучасні концепції розвитку освіти в дискурсі. модернізації і реформування церковно-світських відносин, що вказує на посилення соціальності богословської освіти, складовою якої є соціальне вчення Православної Церкви.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Попович В. М. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя)
Назва
: Компетентнісний підхід у православній богословській освіті в контексті її модернізації
Місце публікування
: Грані. - Дніпропетроськ: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 4. - С. 112-117
Примітки
: Бібліографія : С.116-117 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 21
ББК
: 86.2
Предметні рубрики:
Релігія. Містика. Вільнодумство
Религия. Мистика. Свободомыслие
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): богословское образование--богословська освіта--компетентнісний підхід--компетентнісний підхід в освіті--компетентність--компетентностный подход--компетентностный подход в образовании--компетентность--компетенция--компетенція--модернизация образования--модернізація освіти--образование в украине--освіта в україні--православна богословська освіта--православна церква--православная церковь--православное богословское образование--социальные учения--социальные учения православной церкви--соціальні вчення--соціальні вчення православної церкви
Анотація:
Актуалізуються проблеми модернізації і реформування сучасної системи православної богословської освіти в Україні. Основними завданнями реформування системи сучасної богословської освіти є: входження в національну систему вищої освіти, державн у акредитацію духовних ВНЗ і впровадження Болонського процесу в систему богословської освіти. Компетентнісний підхід у контексті реформування православної богословської освіти полягає у подоланні протиріччя між двома основними завданнями богословської освіти - духовним навантаженням і набуттям богословських знань. Фактором вирішення цієї проблеми може виступити інкорпорація соціального вчення Православної Церкви в систему богословської освіти. Це дозволяє виділити три групи ключових компетентносте й у богословській освіті: компетентності в сфері богословських знань, морально-етична компетентність, соціальна/громадянська компетентність.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\20.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)