Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Попович, В. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попович В. М. (кандидат філософських наук; доцент Запорізького Національного Технічного університету)
Назва : Моделі соціальної роботи в громаді: можливості розвитку в Україні
Місце публікування : Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 3. - С. 127-130 (Шифр Г2/2013/3)
Примітки : Література : С.130 : 12 назв
УДК : 364.07
ББК : 60.94
Предметні рубрики: Соціальна робота
Социальная работа
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розглянуто особливості двох моделей соціальної роботи в громаді: модель надання соціальних послуг і модель розвитку й активізації громади. Визначено можливості і перспективи розвитку соціальної роботи в громаді в Україні.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попович В. М. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя)
Назва : Розвиток системи православної богословської освіти в Україні: ретроспективний аналіз
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 5. - С. 6-11 (Шифр Г2/2014/5)
Примітки : Література : С.11 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 37.015
ББК : 74.03
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Розглянуто історичний розвиток системи православної богословської освіти в Україні. Наведено періодизацію розвитку та інституціонального становлення сучасної системи богословської освіти в Українській Православній Церкві. В даному дослідженні приділяє ться увага, насамперед, конфесійній професійній вищій духовній освіті - православній богословській. Православній освіті притаманні як надбання патристичної, діалогічної традиції духовного становлення священнослужителя, так і сучасні концепції розвитку освіти в дискурсі. модернізації і реформування церковно-світських відносин, що вказує на посилення соціальності богословської освіти, складовою якої є соціальне вчення Православної Церкви.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попович В. М. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя)
Назва : Компетентнісний підхід у православній богословській освіті в контексті її модернізації
Місце публікування : Грані. - Дніпропетроськ: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 4. - С. 112-117
Примітки : Бібліографія : С.116-117 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 21
ББК : 86.2
Предметні рубрики: Релігія. Містика. Вільнодумство
Религия. Мистика. Свободомыслие
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): богословское образование--богословська освіта--компетентнісний підхід--компетентнісний підхід в освіті--компетентність--компетентностный подход--компетентностный подход в образовании--компетентность--компетенция--компетенція--модернизация образования--модернізація освіти--образование в украине--освіта в україні--православна богословська освіта--православна церква--православная церковь--православное богословское образование--социальные учения--социальные учения православной церкви--соціальні вчення--соціальні вчення православної церкви
Анотація: Актуалізуються проблеми модернізації і реформування сучасної системи православної богословської освіти в Україні. Основними завданнями реформування системи сучасної богословської освіти є: входження в національну систему вищої освіти, державн у акредитацію духовних ВНЗ і впровадження Болонського процесу в систему богословської освіти. Компетентнісний підхід у контексті реформування православної богословської освіти полягає у подоланні протиріччя між двома основними завданнями богословської освіти - духовним навантаженням і набуттям богословських знань. Фактором вирішення цієї проблеми може виступити інкорпорація соціального вчення Православної Церкви в систему богословської освіти. Це дозволяє виділити три групи ключових компетентносте й у богословській освіті: компетентності в сфері богословських знань, морально-етична компетентність, соціальна/громадянська компетентність.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\20.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)