Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ментель, Гжегож@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща), Радванський, Ришард
Назва : (Не)ефективність ринку капіталу і аномалії розподілу "Value at Risk" у часі
Серія: Гроші, фінанси і кредит
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 10. - С. 390-403: nf,k.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.2(4ПОЛ)в7-05
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Методология рынка ценных бумаг, 2010-2014 гг.
Методологія ринку цінних паперів, 2010-2014 рр.
Географіч. рубрики: Польша
Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): биржевые рынки--біржові ринки--временные аномалии--часові аномалії--национальные финансовые системы--національні фінансові системи--потенциальные убытки фондовых бирж--потенційні збитки фондових бірж--рыночная неэффективность капитала--ринкова неефективність капіталу--статистические индексы--статистичні індекси--стоимость под риском--вартість під ризиком--уровень прибыли капитала--рівень прибутку капіталу--финансовое моделирование--фінансове моделювання--фондовый рынок--фондовий ринок--экономическая эффективность капитала--економічна ефективність капіталу
Анотація: Зроблено спробу описати потенційні аномалії у рівні прибутків в умовах схильності фондової біржі до ризику. Схильність до ризику змодельовано за даними Варшавської фондової біржі, 2010–2014 рр., зокрема, за індексом WIG30. Негативний ефект місяця року відчутно спостерігається для вересня. Щодо ефекту тижня, найбільші потенційні втрати спостерігаються для п’ятої групи, тобто для стику місяців. Ефект дня тижня для даної вибірки однозначно визначити не вдалось.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща), Брожина, Яцек, Радванський, Ришард
Назва : Оцінювання ефективності розміщення інвестицйних фондів в Польщі в період кризи
Серія: Економіка та управління національним господарством
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 6. - С. 91-101: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.263
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Инвестиционная деятельность, 2000-2013 гг.
Інвестиційна діяльність, 2000-2013 рр.
Географіч. рубрики: Польша
Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): инвестиционная деятельность--інвестиційна діяльність--инвестиционные фонды--інвестиційні фонди--економічна криза--экономический кризис--национальные финансовые рынки--національні фінансові ринки--оценочные методы--оціночні методи--финансово-экономические кризисы--фінансово-економічні кризи--экономическая эффективность инвестиционніх фондов--економічна ефективність інвестиційних фондів
Анотація: Зроблено спробу оцінити ефективність розміщення інвестиційних фондів на польському ринку в 2000—2013роках. Ці роки розмежовано на два підперіоди: роки, що передували економічній кризі, тобто 2000—2006 pp., і роки т.зв. кризи, тобто 2007—2013 роки. Такий підхід мав на меті насамперед оцінити ефективність інвестиційних фондів в період економічного спаду. Враховано широкий спектр кількісних критеріїв оцінювання інвестиційних фондів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42г-5
Автор(и) : Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща), Стецько, Юстина, Ментель, Гжегож
Назва : Імідж бренду та довіра споживачів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 8. - С. 237-245: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.77
ББК : 65.42г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аакера модель--теория маркетинга--теорія маркетингу--брендинг--брендінг--концептуальные подходы--концептуальні підходи--модель аакера--оценочная методология--оціночна методологія--позитивный имидж--позитивний імідж--потребительское доверие--доверие потребителей--довіра споживачів--узнаваемые бренды--впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)