Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Любаренко, Тетяна Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка)
Назва : Глобалізація брендів на світових товарних ринках
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2010. - № 11. - С. 7-10: табл., рис. (Шифр Е3/2010/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339. 138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)