Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Литвиненко, Т. А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Т. А. (викладач Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди)
Назва : Безперервність освіти в приватних освітньо-наукових комплексах: історико-теоретичний аспект
Місце публікування : Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 6. - С. 65-68 (Шифр Г2/2012/6)
Примітки : Бібліографія : С. 68 : 7 назв
УДК : 37
ББК : 74
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Визначаються та розглядаються теоретико-методичні і практичні аспекти організації процесу безперервної освіти недержавними науково-освітніми комплексами в умовах становлення інформаційного громадянського суспільства незалежної України.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Т. А. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків)
Назва : Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 3. - С. 29-34 (Шифр Г2/2014/3)
Примітки : Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)