Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Ковальчук, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Ковальчук, Світлана
(кандидат економічних наук; Хмельницький національний університет).
Сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України / С. Ковальчук> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 27-32 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658.152
ББК
65.291.5
Рубрики:
Економіка
Економічний потенціал організації, 2000-2011 рр.
Экономика
Экономический потенциал организации, 2000-2011 гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
економічний потенціал організації
--
економічний потенціал
--
розвиток промисловості
--
промислові підприємства
--
інноваційна діяльність
--
інноваційна активність
--
фінансування інновацій
--
економічна статистика
--
экономический потенциал организации
--
экономический потенциал
--
развитие промышленности
--
промышленные предприятия
--
инновационная деятельность
--
инновационная активность
--
финансирование инноваций
--
экономическая статистика
Анотація:
Здійснено авторські узагальнення щодо визначення інноваційного розвитку промислових підприємств України. Визначено напрями підвищення інноваційної активності промислових підприємств.
Знайти схожі
>
2.
Ковальчук, Світлана
.
Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду / С. Ковальчук> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 5
. - С. 6-18 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Кл.слова (ненормовані):
реклама
--
рекламна діяльність
--
рекламні комунікації
--
рекламные коммуникациикоммуникации
--
PR
--
ринкові відносини
--
рыночные отношения
--
екстендер
--
экстендер
--
рекламно-інформаційні тренди
--
рекламно-информационные тренды
--
напрями рекламно-інформаційного тренду
--
направления рекламно-информационного тренда
--
нестандартні медіа
--
нестандартные медиа
--
флешмоби
--
соціальна відповідальність брендів
--
социальная ответственность брендов
--
соціальне забарвлення реклами
--
социальное закрашивание рекламы
Анотація:
Розглядаються сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Знайти схожі
>
3.
Ковальчук, Світлана
(доктор економічних наук).
Функціонально-організаційні аспекти процесу формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств / С. Ковальчук> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 55-58 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства
--
маркетингові стратегії підприємств
--
інноваційний розвиток підприємств
--
маркетинг промислових підприємств
--
промышленные предприятия
--
маркетинговые стратегии предприятий
--
инновационное развитие предприятий
--
маркетинг промышленных предприятий
Анотація:
Здійснено авторські узагальнення щодо визначення інноваційного розвитку промислових підприємств. Визначено та формалізовано сферу внутрішніх конфліктів в інноваційній діяльності підприємств та можливості їх подолання. У статті знайшов відображення процес формування та реалізації маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\15.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
В 2015 році
відбувся десятий ювілейний конкурс "Молодь опановує маркетинг" [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 4-33 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
конкурси
--
конкурсы
--
ринок праці
--
ринок труда
--
підсумки конкупсів
--
итоги конкурсов
--
склад журі
--
состав жюри
--
вимоги до наукових праць
--
требования к научным трудам
--
учасники конкурсів
--
участники конкурсов
--
списки університетів
--
списки университетов
--
переможці конкурсів
--
плобедители конкурсов
--
студентські конкурси
--
студенческие конкурсы
--
історія становлення конкурсів
--
история становления конкурсов
Анотація:
Підсумки десятого ювілейного конкурсу "Молодь опановує маркетинг".
Дод.точки доступу:
Лилик, І. (генеральний директор УАМ) \о ней\; Чурилов, Микола Миколайович (генеральний директор компанії "TNS в Українфі"; доктор соціологічних наук) \о нем\; Федоришин, Олександр (кандидат психологіних наук) \о нем\; Ковальчук, Світлана (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу і товарознавства ХНУ) \о ней\; Захарчук, Ірина (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; ІІІ місце) \о ней\; Захарчук, Ірина (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2006 р.) \о ней\; Андрушкевич, Зинаїда (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2007 р.) \о ней\; Мендрик, Віта (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2007 р.) \о ней\; Закрижевська, Ольга (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2008 р.) \о ней\; Голубовська, Оксана (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2009 р.) \о ней\; Тябіна, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2010 р.) \о ней\; Кострубська, Інна (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2011 р.) \о ней\; Сердунич, Наталя (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2012 р.) \о ней\; Бомблюк, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2012 р.) \о ней\; Бура, Антоніна (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2014 р.) \о ней\; Кострубська, Алла (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2015 р.) \о ней\; Гнидина, Ольга (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2015 р.) \о ней\; Орехов, Олег (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2014 р.) \о нем\; Завгороднєва, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2013 р.) \о ней\; Мігда, В. (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2008 р.) \о ней\; Молодь опановує маркетинг, конкурс \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Ковальчук, Світлана
(завідувач кафедри маркетингу і товарознавства).
Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку [Текст] / С. Ковальчук, М. Лазебник> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 18-33 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок
--
обсяги рекламного ринку
--
ТБ-реклама
--
зовнішня реклама
--
реклама в пресі
--
радіореклама
--
транспортна реклама
--
Indoor-реклама
--
рекламный рынок
--
объемы рекламного рынка
--
ТВ-реклама
--
внешняя реклама
--
реклама в прессе
--
транспортная реклама
--
радиореклама
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
масмедіа
--
массмедиа
Анотація:
Діагностика та аналіз основних тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Окремо представлений аналіз ринку маркетингових комунікацій у розрізі основних масмедіа (ТБ-реклама, реклама в пресі, зовнішня реклама, транспортна і Indoor-реклама, радіореклама, ринок Інтернет реклами).
Дод.точки доступу:
Лазебник, Максим (виконавчий директор)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)