Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Завалевський, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалевський, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора)
Назва : Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 6. - С. 17-19
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74р
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Анотація: Акцентується увага на ролі вчительства в розвитку нації. Наголошується, що професійно-педагогічна діяльність характеризується майстерністю та компетентністю, потребує постійного розвитку і саморозвитку. Виокремлюються основні здібності до педагогічної діяльності. як комунікативність, перцептивні здібності, динамізм особистості, емоційна стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалевський, Юрій (заступник директора; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти України; доктор педагогічних наук; Київ)
Назва : Формування конкурентоспроможного фахівця - одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - Київ, 2015. - № 11/12. - С. 7-18
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--конкурентноспроможність фахівців--конкурентоспособность специалистов--конкурентноспроможні фахівці--конкурентоспособные специалисты--професійна компетентність--профессиональная компетентность--особистісна компетентність--личностная компетентность--моббінг--моббинг--проблеми конкурентоспроможності--проблемы конкурентоспособности
Анотація: На основі проаналізованих наукових джерел, автор пропонує своє визначення конкурентоспроможності фахівця як інтегральної характеристики, яка обумовлюється сформованою компетентністю фахівця і високим рівнем сформованості особистісних і професійно необхідних якостей.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту модернізації змісту освіти МОН України), Бережна, Таміла
Назва : Готовність учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: сутність і структура
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2015. - № 9/10. - С. 11-16
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 373
ББК : 74.2
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоров'язбережувальне середовище--здоровьесберегающая среда --загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--формування здоров'язбережувального середовища--формирование здоровьесохраняющей среды--педагогічна діяльність--педагогическая деятельность--когнітивні компоненти--когнитивные компоненты--знання --знания--уміння--умения--структурні компоненти--структурные компоненты--мотивація педагогічної діяльності--мотивация педагогической деятельности--емоційно-ціннісні компоненти--эмоционально-ценностные компоненты--практично-діяльнісні компоненти--практически-деятетельностные компоненты--готовність вчителів--готовность учителей
Анотація: З'ясовано різні підходи до визначення поняття готовності вчителя до професійної педагогічної діяльності. Охарактеризовано різні погляди дослідників щодо готовності майбутнього вчителя до здійснення здоров'язбережувальної діяльності. Зокрема, розкрито сутність поняття готовності учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Визначено та описано структурні компоненти готовності вчителя до формування здоров'язбережувального середовища.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"), Гавриш, Ірина, Пугач, Анжеліна
Назва : Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст
Місце публікування : Рідна школа. - Київ: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2016. - № 4. - С. 3-8
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74.04
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
Географіч. рубрики: Україна
Украина
США
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): третя індустріальна революція--третья индустриальная революция--шостий технологічний уклад--шестой технологический уклад--nbic-технології--nbic-технологии--nbic-конвергенція--nbic-конвергенция--stem-освіта--stem-образование--міжнародний досвід--международный опыт--система освіти--система образования--реформування системи освіти--реформирование системы образования--державна освітня політика--государственная образовательная политика--інноваційні освітні системи--инновационные образовательные системы--досвід високорозвинених країн--опыт высокоразвитых стран
Анотація: Схарактеризовано цивілізаційні тенденції розвитку людства, що визначають аксіологічні імперативи державної політики в освітній галузі високорозвинених країн. Розкрито сутність понять "третя індустріальна революція" "NBIC-технології", "NBIC-конвергенція". Проаналізовано особливості STEM-освіти як інноваційної освітньої системи, що відповідає загальносвітовим тенденціям розвитку на досвіду, накопиченого в США і Україні під час реалізації STEM-освіти.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\1.pdf
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа")
Назва : Проект "Інтелект України": у пошуках концептів освіти ХХІ століття
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2016. - № 5/6. - С. 78-80
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371
ББК : 74.04
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): всеукраїнські форуми--всеукраинские форумы--науково-педагогічні проекти--научно-педагогические проекты--програми форумів--программы форумов--учасники форумів--участники форумов
Анотація: Репортаж учасника ІІІ Всеукраїнського освітянського форуму "Інтелект України".
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; професор; в. о. директора), Мариновська, Оксана
Назва : Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2017. - № 9/10. - С. 79-84: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 373
ББК : 74.2
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторські школи--авторские школы--експериментальні школи--экспериментальные школы--інноваційні школи--инновационные школы--типи шкіл--типы школ--моделювання змін--моделирование изменений--спільне у моделювання змін--совместное в моделировании изменений--відмінності у моделювання змін--отличие в моделировании изменений--способи моделювання змін--способы моделирования изменений--специфіка моделювання змін--специфика моделирования изменений--класифікаційні ознаки моделей шкіл--классификационные признаки моделей школ
Анотація: Розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській школі. Йдеться про те, що: з'ясовано спільні та відмінні риси моделювання змін у різних типах шкіл; схарактеризовано способи моделювання змін в авторській, експериментальній, інноваційній та адаптивній школах; укладено їхні класифікаційні ознаки, що слугувало підставою для розкриття сутності, особливостей та специфіки моделювання змін в авторській школі, яку тлумачать як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за сутністю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)