Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Жебровська, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Жебровська, Олена (аспірант)
Назва : Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс"
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2014. - № 9. - С. 44-46: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетингові комунікації
Экономика
Маркетинговые коммуникации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--інтегровані маркетингові комунікації--товари класу люкс--послуги класу люкс--преміум-клас--просування товарів--маркетингова політика--зарубіжний досвід--інновації в рекламі--маркетинговые коммуникации--интегрированные маркетинговые коммуникации--товары класса люкс--услуги класса люкс--преиум-класс--продвижение товаров--маркетинговая политика--зарубежный опыт--инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жебровська, Олена (аспірант)
Назва : Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища
Серія: Маркетингові комунікації
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2014. - № 5. - С. 40-46: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Маркетинг
Економіка
Анотація: Досліджено генезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також зниження ефективності традиційних інструментів маркетингових комунікацій.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)