Л 33 Лебедев, С. Т. Основы маркетинга : Учеб. пособие для вузов / С. Т. Лебедев, Т. Ю. Филиппова. - 2-е изд., доп. - СПб. : ИД "МиМ", 1997. - 224 с. - 00.00
Дод.точки доступу: Филиппова, Т. Ю. Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
П 70 Прауде, В. Р. Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб Затв. МОН України
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ Дод.точки доступу: Білий, О. Б. Примірників всього: 27 АУЛ (27) Свободны: АУЛ (27) |
Ш37 Шевченко, Л. С. Введение в маркетинг : Учеб. - практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 672 с. - Алф.-Предм. указ.: с. 650-670. - ISBN 966-7124-87-8 : 60.00 грн, 110.00 грн
Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ФОРМИРОВАНИЯ -- маркетингові формування -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ Примірників всього: 8 АУЛ (8) Свободны: АУЛ (8) |
Б68 Блайт, Дж. Основы маркетинга / Дж. Блайт. - К. : Знання-Прес, 2003. - 493 с. - (Европейский маркетинг). - ISBN 966-7767-86-8 : 45.00 грн
Кл.слова (ненормовані): рынок -- РИНОК -- потребители -- споживачі -- покупатели -- ПОКУПЦІ -- брендинг -- упаковка -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- сбыт -- ЗБУТ -- промоушн Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
Г 20 Гаркавенко, С. С. Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. - 4-е вид., доп. - Київ : Лібра, 2006. - 718 с. - Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 966-7035-75-1 : 150.00 грн Затв. МОН України
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК Свободных экз. нет |
С 92 Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля. Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля. № 18 : Маркетинг : теорія і практика / ред. Т. С. Максимова. - 2012. - 324 с. : рис., табл. - укр. - рос. - 42.00 грн
Кл.слова (ненормовані): КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- ИННОВАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- РУХ ТОВАРІВ -- ДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЛОГІСТИКА -- ЛОГИСТИКА -- управління маркетингом -- управление маркетингом Дод.точки доступу: Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ) Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Б 48 Березовський, К. М. Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізації [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / К. М. Березовський ; Харків. нац. екон. ун-т. - Х. : Рейтинг, 2013. - 20 с. : рис., табл. -
Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- МАРКЕТИНГОВЫЙ ПОТЕНЦИАЛ -- МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- стратегическое сответствие -- стратегічна відповідність -- архитектура предприятия -- архітектура підприємств -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Дод.точки доступу: Березовский, К. М.; Харківський національний економічний університет Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
М 26 Маркелова, Л. Н. Маркетинг : Толковый терминологический словарь-справочник / Л. Н. Маркелова ; ВНИИ комплексной информации по стандартам и качеству. - М. : Инфоконт, 1991. - 223 с. - 00.00
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): СЛОВАРЬ -- СЛОВНИК Дод.точки доступу: ВНИИ комплексной информации по стандартам и качеству Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
С 87 Струпинська, Н. В. Забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Н. В. Струпинська ; Харків. нац. екон. ун-т. - Х. : Рейтинг, 2014. - 20 с. : іл., табл. -
Машинобудування Машиностроение Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- маркетинговая деятельность -- кількісне оцінювання -- количественное оценивание -- межі інтервалів якісних рівнів -- границы интервалов качественных уровней -- комплексна ієрархічна система показників -- комплексная иерархическая система показателей Дод.точки доступу: Струпинская, Н. В.; Харківський національний економічний університет Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
К 73 Котлер, Ф. Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК Примірників всього: 3 АУЛ (3) Свободны: АУЛ (3) |
Ч-46 Череп, А. В. Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн Рек. МОН України
Кл.слова (ненормовані): НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ Дод.точки доступу: Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
А 42 Аксенов, И. М. Основы стратегического маркетинга [Электронный ресурс] : учеб. пособие; электронное изд. комбинированного использования на CD-ROM / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2017. - 30,3 МБ. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-699-893-7 : 50.00 грн
Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- маркетингове середовище -- стратегии сегментации рынка -- стратегії сегментації ринку -- концепции позиционирования -- концепції позиціонування -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- стратегии планирования -- стратегії планування -- стратегическое прогнозирование -- стратегічне прогнозування Дод.точки доступу: Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
М 31 Маслова, Т. Д. Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2008. - 384 с. : ил., табл. - (Учебник для вузов). - Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376. - ISBN 978-5-469-00172-0 : 95.00 грн
Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- збутова політика Дод.точки доступу: Божук, С. Г.; Ковалик, Л. Н. Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
Г 20 Гаркавенко, С. С. Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 708 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 550.00 грн. Затв. МОН України
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
С 77 Старостіна, А. О. Маркетинг : Навч. посібник / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. - 2-ге вид., перероб. і доп. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 326 с. : іл. - Библиогр.: с. 321-326. - ISBN 966-620-108-9 : 95.00 грн Рек. МОН України
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- маркетинговий менеджмент -- МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- маркетинг міжнародний -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ Дод.точки доступу: Зозульов, О. В. Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
Д 12 Дайер, Д. Procter&Gamble. Путь к успеху : 165-летний опыт построения брендов / Д. Дайер, Ф. Далзелл, Р. Олегарио. - пер. с анг. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 524 с. : ил. - 50.00 грн
Кл.слова (ненормовані): экономика крупных корпораций -- економіка великих корпорацій -- брендинг -- рекламные технологии -- рекламні технології Дод.точки доступу: Далзелл, Ф.; Олегарио, Р. Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Б 20 Балабанова, Л. В. Маркетинг підприємства : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; Ін-т екон. і упр. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 612 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 594-598. - Предм. покажчик: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 120.00 грн Рек. МОН України
Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- МАРКЕТИНГОВА ЛОГІСТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЛОГИСТИКА -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- КАДРОВОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ Дод.точки доступу: Холод, В. В.; Балабанова, І. В.; Інститут економіки і управління Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
Ч-49 Чернова, Н. С. Маркетинг : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти "бакалавр" спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування: [препринт] / Н. С. Чернова, Т. О. Ковальчук. - Дніпро : вид-во "Грані", 2018. - 18. - (ДIIТ. Каф. Економiка та менеджмент). - 3.00 грн
Кл.слова (ненормовані): МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ -- МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ -- ПРАКТИЧЕСКИЕ ЗАНЯТИЯ -- ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ -- 1661 Дод.точки доступу: Ковальчук, Т. О.; Ковальчук, Т. А. Примірників всього: 3 АНЛ (1), АУЛ (2) Свободны: АНЛ (1), АУЛ (2) |
С 16 Салига, С. Я. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : монографія / С. Я. Салига, І. А. Каланджи ; Запоріз. ін-т держ. та муніципального упр. - Запоріжжя : ГУ "ЗІДМУ", 2007. - 148 с. : іл. - Бібліогр.: с. 125-137. - 10.00 грн
Кл.слова (ненормовані): монографія -- монография -- маркетингові стратегії підприємства -- маркетинговые стратегии предприятия -- функціонування маркетингу -- функционирование маркетинга -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ Дод.точки доступу: Каланджи, І. А.; Запорізький Інститут державного та муніципального управління Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |