316
   Д 31


    Демченко, С. В.
    Масова комунікація як чинник формування громадянського суспільства в незалежній Україні (глобальне і національне) : монографія / С. В. Демченко. - Дніпропетровськ : Маковецький, 2009. - 366 с. - ISBN 978-966-1507-18-9 : 50.00 грн
УДК
Рубрики: соціологія
   социология

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ -- РЕКЛАМНЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ -- ИНТЕРНЕТ-КОММУНИКАЦИИ -- УКРАЇНСЬКИЙ СОЦІУМ -- УКРАИНСКИЙ СОЦИУМ

Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

658.15:659
М 74


    Можевенко, Т. Ю.
    Планування рекламних комунікацій промислових підприємств [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Т. Ю. Можевенко ; Харківський національний економічний університет. - Х., 2012. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
рекламные коммуникации -- рекламні комунікації -- медиакомбинация -- медіакомбинація -- распределение средств -- використання коштів -- рекламный анонс -- рекламний анонс -- целевая аудитория -- цільова аудиторія -- АВТОРЕФЕРАТ


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)