Д 31 Демченко, С. В. Масова комунікація як чинник формування громадянського суспільства в незалежній Україні (глобальне і національне) : монографія / С. В. Демченко. - Дніпропетровськ : Маковецький, 2009. - 366 с. - ISBN 978-966-1507-18-9 : 50.00 грн
социология Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ -- РЕКЛАМНЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ -- ИНТЕРНЕТ-КОММУНИКАЦИИ -- УКРАЇНСЬКИЙ СОЦІУМ -- УКРАИНСКИЙ СОЦИУМ Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
М 74 Можевенко, Т. Ю. Планування рекламних комунікацій промислових підприємств [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Т. Ю. Можевенко ; Харківський національний економічний університет. - Х., 2012. - 20 с. -
Організація виробництва Организация производства Кл.слова (ненормовані): рекламные коммуникации -- рекламні комунікації -- медиакомбинация -- медіакомбинація -- распределение средств -- використання коштів -- рекламный анонс -- рекламний анонс -- целевая аудитория -- цільова аудиторія -- АВТОРЕФЕРАТ Дод.точки доступу: Харківський національний економічний університет Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |