П58 Попов, С. Г. Основы маркетинга : учеб. пособие / С. Г. Попов . - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Ось-89, 2005. - 272 с. - ISBN 5-98534-141-0 : 10.00 грн
економіка Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ -- РЫНКИ СБЫТА -- РИНКУ ЗБУТУ -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЗБУТОВА ПОЛІТИКА -- КОНТРАКТЫ -- КОНТРАКТИ -- БРЕНДИНГ -- ПАБЛИК РИЛЭЙШНЗ -- ФИРМЫ -- ФІРМИ Примірників всього: 50 АУЛ (50) Свободны: АУЛ (50) |
Б68 Блайт, Дж. Основы маркетинга / Дж. Блайт. - К. : Знання-Прес, 2003. - 493 с. - (Европейский маркетинг). - ISBN 966-7767-86-8 : 45.00 грн
Кл.слова (ненормовані): рынок -- РИНОК -- потребители -- споживачі -- покупатели -- ПОКУПЦІ -- брендинг -- упаковка -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- сбыт -- ЗБУТ -- промоушн Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
Н 73 Новітній маркетинг : навч. посібник для вузів / За ред. Є.В.Савельєва. - Київ : Знання, 2008. - 420 с. : ил. - (Вища освiта ХХI столiття). - Рек. МО і науки України. - ISBN 978-966-346-349-0 : 45.00 грн, 70.00 грн
Кл.слова (ненормовані): ІНТЕГРОВАНИЙ МАРКЕТИНГ -- ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МАРКЕТИНГ -- СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНИГ -- СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ ЗНАНЬ -- БРЕНДИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- АУТСОРСИНГ -- ФРАНЧАЙЗИНГ -- МАРКЕТИНГ СУПЕРМАРКЕТУ -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- ГОТЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГОСТИНИЧНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ШОУ-МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВІ ВІЙНИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ВОЙНЫ -- ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГЛОБАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА -- МЕЖДУНАРОДНАЯ РЕКЛАМА -- МІЖКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МЕЖКУЛЬТУРНЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ Дод.точки доступу: Савельєв, Є.В. \ред.\ Примірників всього: 3 АУЛ (3) Свободны: АУЛ (3) |
Г 27 Гевко, О. Б. Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / О. Б. Гевко. - Тернопіль, 2009. - 21 с. - (Терноп. держ. техн. ун-т ім. Івана Пулюя). -
организация производства машиностроение машинобудування Кл.слова (ненормовані): БРЕНДИНГ -- СТРАТЕГІЯ БРЕНДИНГУ -- СТРАТЕГИЯ БРЕНДИНГА Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Р 69 Ромат, Е. В. Реклама : учеб. пособие / Е. В. Ромат. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2008. - 208 с. - (Краткий курс). - Библиогр.: с. 204-207. - ISBN 978-5-469-00671-8 : 30.00 грн
Кл.слова (ненормовані): Рекламный менеджмент -- Рекламний менеджмент -- Маркетинговые коммуникации -- Маркетингові комунікації -- Брендинг Примірників всього: 5 АУЛ (5) Свободны: АУЛ (5) |
Л 57 Лиллекер, Д. Д. Политическая коммуникация. Ключевые концепты / Д. Лиллекер ; пер. с англ. - Х. : Гуманитарный центр, 2010. - 297 с. - Библиогр.: с. 296-297. - Пер. вид. : Key Concepts in Political Communication / Darren G. Lilleker. - London, 2006. - ISBN 978-966-8324-65-9 : 86.00 грн.
Соціологія Кл.слова (ненормовані): аутентичность -- аутентичність -- БРЕНДИНГ -- брендинг -- КОНСЬЮМЕРИЗМ -- конс'юмеризм -- ИНТЕРНЕТ - ПОЛИТИКА -- ІНТЕРНЕТ - ПОЛІТИКА -- фрейминг -- фреймінг -- ИМИДЖ -- ІМІДЖ Дод.точки доступу: Lilleker, Darren G. Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
О-76 Остренко, С. А. Феномен інноваційної діяльності в сучасній освіті: засади, механізми, горизонти (соціально-філософський аналіз) [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. філос. наук: 09.00.03 / С. А. Остренко ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2015. - 16 с. -
Философия Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ -- СОЦИАЛЬНЫЙ КАПИТАЛ -- БРЕНДИНГ -- БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ -- ИМПЛЕМЕНТАЦИЯ -- екзистенція -- ЭКЗИСТЕНЦИЯ Дод.точки доступу: Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Р 69 Ромат, Е. В. Реклама : учеб. пособие для высш. учеб. завед. / Е. В. Ромат. - 2-е изд., перераб. и доп. - К. : ИСИО Украины, НВФ "Студцентр", 1996. - 212 с. : ил., схем., табл. - Библиогр.: с. 202-205. - ISBN 5-7763-1697-9 : 10.00 грн
Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- коммуникационные характеристики -- комунікаційні характеристики -- средства рекламы -- засоби реклами -- управление рекламой -- управління рекламою -- визитные карточки -- візитні картки -- история рекламы -- історія реклами -- паблик рилейшнз -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- КОМП'ЮТЕРНА РЕКЛАМА -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламные агентства -- рекламні агенства -- рекламная кампания -- рекламна компанія Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |
Д 12 Дайер, Д. Procter&Gamble. Путь к успеху : 165-летний опыт построения брендов / Д. Дайер, Ф. Далзелл, Р. Олегарио. - пер. с анг. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 524 с. : ил. - 50.00 грн
Кл.слова (ненормовані): экономика крупных корпораций -- економіка великих корпорацій -- брендинг -- рекламные технологии -- рекламні технології Дод.точки доступу: Далзелл, Ф.; Олегарио, Р. Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |