Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=45.01.14@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   У 65
   Р 69


    Ромат, Е. В.
    Реклама : учеб. пособие / Е. В. Ромат. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2008. - 208 с. - (Краткий курс). - Библиогр.: с. 204-207. - ISBN 978-5-469-00671-8 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Рекламный менеджмент -- Рекламний менеджмент -- Маркетинговые коммуникации -- Маркетингові комунікації -- Брендинг

Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

2.
658.15:659
М 74


    Можевенко, Т. Ю.
    Планування рекламних комунікацій промислових підприємств [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Т. Ю. Можевенко ; Харківський національний економічний університет. - Х., 2012. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
рекламные коммуникации -- рекламні комунікації -- медиакомбинация -- медіакомбинація -- распределение средств -- використання коштів -- рекламный анонс -- рекламний анонс -- целевая аудитория -- цільова аудиторія -- АВТОРЕФЕРАТ


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

3.
   65
   У 76


    Усов, В. В.
    Основы торговой рекламы : Практическое пособие / В. В. Усов. - М. : Экономика, 1976. - 239 с. - 00.00
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама


Дод.точки доступу:
Иванов, Г. Г.
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

4.
659.1:005.936.4(043.3)
П 48


    Поклонська, Л. С.
    Формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначення : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л. С. Поклонська ; Харків. нац. економ. ун-т ім. С. Кузнеця. - Харків : ТОВ "Рейтинг", 2017. - 20 с. : іл., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ПРОМИСЛОВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ПРОМЫШЛЕННЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- рекламна стратегія -- рекламная стратегия -- інформаційний контент -- информационный контент


Дод.точки доступу:
Поклонская, Л. С.; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)