Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)Статті, доповіді, тези (72)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
331.6
Щ 60


    Щербак, В. Г.
    Формування, використання та розвиток трудового потенціалу в умовах структурно-інноваційних перетворень : Авт. дис. д-ра е. н. : 08.00.07 / В. Г. Щербак. - Х., 2009. - 35 с. - (Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна). -
УДК
Рубрики: економіка праці
   экономика труда

Кл.слова (ненормовані):
РИНОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ПРАЦІ -- РЫНОК ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО ТРУДА -- ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ТРУДОВОЙ ПОТЕНЦИАЛ -- БРЕНД-КАПІТАЛ ГАЛУЗІ -- БРЕНД-КАПИТАЛ ОТРАСЛИ -- КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПЕРСОНАЛУ -- КОНКУРЕНТНЫЕ ПРЕИМУЩЕСТВА ПЕРСОНАЛА

Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

2.
339.138:663.4
П 32


    Піняк, І. Л.
    Управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / І. Л. Піняк ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2010. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Харчова промисловість

   Пищевая промышленность

Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КАПІТАЛ -- ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЙ КАПИТАЛ -- МАРКЕТИНГОВІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ АКТИВИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ АКТИВЫ -- ТОРГОВІ МАРКИ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ -- БРЕНД -- КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ -- КАНАЛЫ РАЗПРЕДЕЛЕНИЯ -- ПИВОВАРНІ ПІДПРИЄМСТВА -- ПИВОВАРЕННЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- АВТОРЕФЕРАТ


Дод.точки доступу:
Пивняк, И. Л.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Тернопіль)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

3.
658.81
П 87


    Птащенко, О. В.
    Маркетингова підтримка товарної інноваційної політики промислових підприємств : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / О. В. Птащенко ; Харк. нац. економ. ун-т. - Х., 2011. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ТОВАРНА ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ИННОВАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ПІДТРИМКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОДДЕРЖКА -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОМПЛЕКС -- ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ИННОВАЦИОННЫЙ ПОТЕНЦИАЛ -- ІННОВАЦІЙНА АКТИВНІСТЬ -- ИННОВАЦИОННАЯ АКТИВНОСТЬ -- АВТОРЕФЕРАТ -- БРЕНД-САЙТ


Дод.точки доступу:
Птащенко, Е. В.; Харківський національний економічний університет (Х.)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

4.
658.5:67/.68(043.3)
М 12


    Мавріду, В. Ю.
    Методичне забезпечення використання франчайзингу на підприємствах легкої промисловості [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / В. Ю. Мавріду ; Харківський національний економічний університет. - Х., 2013. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Легка промисловість

   Легкая промышленность

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- вартість франшизи -- стоимость фрашшизы -- модель бренда -- франчайзинг -- АВТОРЕФЕРАТ


Дод.точки доступу:
Мавриду, В. Ю.; Харківський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

5.
658.147:659.127.6:69(043.3)
М 22


    Мамонов, К. А.
    Стейкхолдерна стратегія вартісно-орієнтованого управління капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств [Рукопис] : авт. дис. д-ра е. н.: 08.00.04 / К. А. Мамонов ; Харківська нац. акад. міського госп-ва. - Х., 2012. - 40 с. : іл., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Будівництво

   Строительство

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- вартістно-орієнтоване управління -- стоимостно-ориентированное управление -- стейкхолдери -- стейкхолдері -- інтелектуальний капітал -- интеллектуальный капитал -- будівельні корпоративні підприємства -- строительные корпоративные предприятия -- капітал бренд -- капитал бренд -- стейкхолдерна стратегія -- стейкхолдерная стратегия


Дод.точки доступу:
Харківська національна академія міського господарства (Харків)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)