Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (47)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СЕГМЕНТАЦИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
   У У9(2)
   П 70


    Прауде, В. Р.
    Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб
Затв. МОН України
ДРНТІ
ББК У9(2)21
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ


Дод.точки доступу:
Білий, О. Б.
Примірників всього: 27
АУЛ (27)
Свободны: АУЛ (27)
Знайти схожі

2.
   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

3.
   У339
   М 13


    Мазаракi, А. А.
    Мiжнародний маркетинг : Пiдручник для вузiв / А. А. Мазаракi, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник. - К. : КДТЕУ, 2000. - 306 с. - ISBN 966-7376-62- 1 : 21.00 грн
Доп. Міносвіти і науки України
УДК
Рубрики: маркетинг--международный
Кл.слова (ненормовані):
сегментация рынка стратегия конкуренция -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


Дод.точки доступу:
Чаюн, Т.І.; Мельник, Т.М.
Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

4.
   У339
   Ф35


    Федько, В. П.
    Маркетинг для технических вузов : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько, О.А. Шапор. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 480 с. - (Учебники для технических вузов). - ISBN 5-222-01948-9 : 32.00 грн, 26.00 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инфраструктура продаж -- інфраструктура продажу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.; Шапор, О.А.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

5.
   У339
   Ф32


    Федько, В. П.
    Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько. - 3-е изд., доп. и перераб. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. - 480 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-01665-Х : 20.20 грн
УДК
Рубрики: экономика
   економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ИНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖ -- ІНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖУ -- РЕАЛИЗАЦИЯ ТОВАРОВ -- РЕАЛІЗАЦІЇЯ ТОВАРІВ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.
Примірників всього: 29
АУЛ (29)
Свободны: АУЛ (29)
Знайти схожі

6.
   У 339
   О-75


   
    Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд., пер. с англ. - К. ; М. ; СПб. : Вильямс, 2000. - 944 с. - ISBN 5-8459-0065-4 : 47.00 грн, 250.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- стратегічне планування -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ РЫНКИ -- ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- целевой рынок -- цільовий ринок -- позицирование -- позиціонування -- конкуренция -- конкуренція -- ценообразование товаров -- ціноутворення товарів -- личная продажа -- особистий продаж -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

7.
   У339
   М26


   
    Маркетинг: основи теорії та практики : Навч. посібник для вузів / За ред. В.В. Липчука. - 3-тє вид., доп. і випр. - Л. : Магнолiя плюс, 2005. - 288 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8340-01-9 : 27.00 грн
Рекомен. Мін. освіти і науки України
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товар ценовая политика сегментация рынка маркетинг коммуникаций


Дод.точки доступу:
Липчук, В.В. \ред.\
Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

8.
   У339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Маркетинг менеджмент : Эксресс-курс / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. - 3-е изд., Пер. с англ. - СПб. : Питер, 2007. - 480 с. - (Классический зарубежный учебник). - ISBN 978-5-91180-092-5 : 52.30 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
   менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
рыночный спрос -- контакты с покупателями -- потребительские рынки -- деловые рынки -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- торговые марки -- рыночные предложения -- услуги -- сервис -- ценовые стратегии -- рыночная логистика -- массовые коммуникации -- личные коммуникации -- глобальный рынок -- ринковий попит -- контакти з покупцями -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ділові ринки -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- торгові марки -- ринкові пропозиції -- послуги -- сервіс -- цінові стратегії -- ринкова логістика -- масові комунікації -- особисті камунікації -- глобальний ринок


Дод.точки доступу:
Келлер, К.Л.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

9.
   338
   Х 21


    Харрисон, А.
    Управление логистикой. Разработка стратегий логистических операций / А. Харрисон, Ремко ван Хоук. - Пер. с англ. - Днепропетровск : Баланс-Бізнес-Букс, 2007. - 328 с. - Предм. указ.: с. 329-331. - ISBN 966-8644-89-1 : 90.10 грн
УДК
Рубрики: логистика
   логістика

Кл.слова (ненормовані):
ЛОГИСТИЧЕСКАЯ ЦЕПОЧКА -- ЛОГІСТИЧНА МЕРЕЖА -- МАТЕРИАЛЬНЫЕ ПОТОКИ -- МАТЕРІАЛЬНІ ПОТІКИ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ПОТОКИ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТІКИ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПЕРСПЕКТИВА -- МАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- СЕГМЕНТАЦІЯ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИОРИТЕТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ПРИОРІТЕТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- ЛОГІСТИЧНЕ УПРАВЛІННЯ -- ДРАЙВЕРЫ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИИ -- ДРАЙВЕРИ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ -- МЕЖДУНАРОДНАЯ ЛОГИСТИКА -- МІЖНАРОДНА ЛОГІСТИКА -- УПРАВЛЕНИЕ ГРАНИЦАМИ ВРЕМЕНИ -- УПРАВЛІННЯ МЕЖОЮ ПОРИ -- РАЦИОНАЛИЗАЦИЯ -- РАЦІОНАЛІЗАЦІЯ -- ЗАПАСЫ -- ЗАПАСИ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЛОГИСТИЧЕСКОЙ ЦЕПОЧКИ -- ІНТЕГРАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОЇ МЕРЕЖІ -- ПАРТНЕРСКИЕ ОТНОШЕНИЯ -- ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ -- СНАБЖЕНИЕ -- ПОСТАЧАННЯ -- ПОСТАВЩИКИ -- ПОСТАЧАЛЬНИКИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИОРИТЕТІ -- ЛОГІСТИЧНІ ПРИОРІТЕТИ -- ПОРТФОЛИО -- ПОРТФОЛІО -- ЛЕВЕРИДЖ ЛОГИСТИЧЕСКИХ ОПЕРАЦИЙ -- ЛЕВЕРИДЖ ЛОГІСТИЧНИХ ОПЕРАЦІЙ -- ЛОГИСТИЧЕСКИЙ РИСК -- ЛОГІСТИЧНИЙ РИЗИК -- БЫСТРОЕ РЕАГИРОВАНИЕ -- ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ


Дод.точки доступу:
ван Хоук, Ремко
Примірників всього: 3
АНЛ (2), АХЛ (1)
Свободны: АНЛ (2), АХЛ (1)
Знайти схожі

10.
330.341.1:621(043.3)
Б 73


    Богдан, Ю. М.
    Інноваційна стратегія як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Ю. М. Богдан ; Класичний приватний ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Машиностроение

   Машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ИННОВАЦИИ -- целевой рынок -- КОНКУРЕНЦИЯ -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- РЕНТАБЕЛЬНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- ПОТЕНЦИАЛ ПРЕДПРИЯТИЙ


Дод.точки доступу:
Богдан, Ю. Н.; Класичний приватний університет (Запоріжжя)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)