Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=целевой рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   У 339
   О-75


   
    Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд., пер. с англ. - К. ; М. ; СПб. : Вильямс, 2000. - 944 с. - ISBN 5-8459-0065-4 : 47.00 грн, 250.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- стратегічне планування -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ РЫНКИ -- ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- целевой рынок -- цільовий ринок -- позицирование -- позиціонування -- конкуренция -- конкуренція -- ценообразование товаров -- ціноутворення товарів -- личная продажа -- особистий продаж -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

2.
330.341.1:621(043.3)
Б 73


    Богдан, Ю. М.
    Інноваційна стратегія як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Ю. М. Богдан ; Класичний приватний ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Машиностроение

   Машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ИННОВАЦИИ -- целевой рынок -- КОНКУРЕНЦИЯ -- СЕГМЕНТАЦИЯ -- РЕНТАБЕЛЬНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- ПОТЕНЦИАЛ ПРЕДПРИЯТИЙ


Дод.точки доступу:
Богдан, Ю. Н.; Класичний приватний університет (Запоріжжя)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)