Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=товародвижение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У У9(4/8)/Э 14
Автор(и)
: Эванс Дж. Р., Берман Б.
Назва
: Маркетинг : сокр. пер. с анг.
Вихідні дані
: М.: Экономика, 1990
Кільк.характеристики
:351 с
Примітки
: пер. с англ. :
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Маркетинг
Примірники
: всього : АУЛ(2), АНЛ(1)
Вільні
: АУЛ(2), АНЛ(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга
Вихідні дані
: М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995
Кільк.характеристики
:702 с
ISBN, Ціна
5-89093-001-Х:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--
товародвижение
--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники
: всього : АУЛ(2)
Вільні
: АУЛ(2)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 338/Г 68
Автор(и)
: Гордон М.П., Карнаухов С.Б.
Назва
: Логистика товародвижения . -2-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані
: М.: Центр экономики и маркетинга, 1999
Кільк.характеристики
:208 с
Серія:
Б-ка хоз. руководителя. Кн.26
ISBN, Ціна
5-85873-034-5:
УДК
: 338.242
Предметні рубрики:
логистика--
товародвижение
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339/А 83
Автор(и)
: Армстронг Г., Котлер Ф.,
Назва
: Маркетинг : Загальний курс. Учеб. посібник/ Г. Армстронг, Ф. Котлер; #v922 . -5-е вид. Пер. з анг.
Вихідні дані
: М.; СПб.; К.: Дiалектика, 2001
Кільк.характеристики
:608 с
ISBN, Ціна
5-8459-0131-6:
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование --компании--компанії--покупатели--покупці--потребители рынка--товары--ценообразование--
товародвижение
--торговля--маркетинговые коммуникации
Примірники
: всього : АНЛ(2), АУЛ(1)
Вільні
: АНЛ(2), АУЛ(1)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К 73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані
: М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики
:646 с.: ил.
Примітки
: Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна
978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--
товародвижение
--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(3)
Вільні
: АУЛ(3)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)