Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (4)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=стратегічне прогнозування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/А 42
Автор(и) : Аксенов И. М.
Назва : Основы стратегического маркетинга [Електронний ресурс] : учеб. пособие; электронное изд. комбинированного использования на CD-ROM
Вихідні дані : Киев: Основа, 2017
Кільк.характеристики :30,3 МБ
Колективи : Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
ISBN, Ціна 978-966-699-893-7:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--електронний ресурс--электронный ресурс--маркетинговая среда--маркетингове середовище--стратегии сегментации рынка--стратегії сегментації ринку--концепции позиционирования--концепції позиціонування--конкурентные стратегии--конкурентні стратегії--стратегии планирования--стратегії планування--стратегическое прогнозирование--стратегічне прогнозування
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)