Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (59)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/О-75
Автор(и) : Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В.
Назва : Основы маркетинга . -2-е европ. изд.
Вихідні дані : К.; М.; СПб.: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики :944 с
ISBN, Ціна 5-8459-0065-4:
ДРНТІ : 10
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование--стратегічне планування--сегментация рынка--сегментація ринку--глобальные рынки--глобальні ринки--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--маркетинговая информация--маркетингова інформація--целевой рынок--цільовий ринок--позицирование--позиціонування--конкуренция--конкуренція--ценообразование товаров--ціноутворення товарів--личная продажа--особистий продаж--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Г 51
Автор(и) : Гірченко Т.Д., Дубовик О.В.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури; К.: ІНКОС, 20072007
Кільк.характеристики :255 с.: іл.
ISBN, Ціна 966-8347-46-3:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--конкуренція--конкуренция--товарна політика--товарная политика--нова продукція--новая продукция--цінова політика--ценовая политика--ціноутворення--ценообразование--збут продукції--сбыт продукции--комунікаційна політика--коммуникационная политика--реклама--мерчандайзинг--розподіл товару--распределение товара--цільові ринки--целевые рынки--стратегія позиціонування--стратегия позиционирования--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 004/П 24
Автор(и) : Пелещишин А. М.
Назва : Інтернет-технології опрацювання консолідованих інформаційних ресурсів : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010
Кільк.характеристики :247 с.: табл.
Серія: Консолідована інформація; Вип. 4
Примітки : Бібліогр.: с. 245-247
ISBN, Ціна 978-966-553-975-9:
ДРНТІ : 19.31
УДК : 004.738.5(075.8)
Предметні рубрики: Інтернет
Интернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--глобальне інформаційне середовище--глобальное информационное пространство--пошукові системи--поисковые системы--моделі сайтів--модели сайтов--позиціонування сайтів--позиционирование сайтов--взаємодія двох сайтів--взаимодействие двух сайтов--тематика сайтів--тематика сайтов--сайти спільнот користувачів--сайты сообществ пользователей--интернет-технологии--інтернет-технології
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/М 58
Автор(и) : Корінєв В. Л., Кулішов В. В., Одягайло Б. М., Олійник І. В., Сазонец О. М.
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2011
Кільк.характеристики :384 с.: іл., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 382-383
ISBN, Ціна 978-966-2025-82-8:
ДРНТІ : 06.51.65
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--інформаційне забезпечення маркетингу--информационное обеспечение маркетинга--стратегічна конкурентоспроможність--стратегическая конкурентноспособность--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--конкурентне позиціонування--конкурентное позиционирование--міжнародна товарна політика--международная товарная политика--международные маркетинговые коммуникации--международные маркетинговые решения--міжнародні маркетингові комунікації--міжнародні маркетингові рішення
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики :646 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.21:621(043.3)/К 76 рукописний текст
Автор(и) : Кошарна П. С.
Назва : Формування стратегічного інструментарію позиціонування підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04
Вихідні дані : Х., 2015
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
ДРНТІ : 06
УДК : 005.21:621(043.3)
Предметні рубрики: Управление предприятием
Управління підприємством
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--позиціонування--позиционирование--стратегічний інструментарій--стратегический инструментарий--стратегічна позиція--стратегическая позиция--візуалізація--визуализация
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5:330.341.2(0/Я 22 -257238
Автор(и) : Яворська Н. Р.
Назва : Інструменти забезпечення соціально-економічної взаємодії на підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04
Вихідні дані : Л., 2015
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Львівський університет бізнесу та права
ДРНТІ : 06
УДК : 658.5:330.341.2(043.3)
Предметні рубрики: Організація виробництва
Организация производства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--соціально - економічна взаємодія--социально - экономическое взаимодействие--вагові коефіцієнти--весовые коэффициенты--середовище функціонування підприємств--среда функционирования предприятий--позиціонування підприємств--позиционирование предприятий
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.2/К 43
Автор(и) : Кириленко О. М.
Назва : Теорія і методологія формування техніко-економічного потенціалу малодіяльних дільниць залізничного транспорту : монографія
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2016
Кільк.характеристики :300 с.: іл., табл.
Колективи : Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Примітки : Бібліогр.: с. 286-299
ISBN, Ціна 978-617-7320-93-6:
ДРНТІ : 73.29.75
УДК : 338.47
Предметні рубрики: Економіка транспорту-- залізничний транспорт
Экономика транспорта-- железнодорожный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монографія--монография--транспортні системи--транспортные системы--нацiональна економіка--национальная экономика--транспортно-дорожній потенціал--транспортно-дорожный потенциал--стратегічне позиціонування залізничного транспорту--стратегическое позиционирование железнодорожного транспорта--малодіяльні дільниці--малодеятельные дороги--реформування залізничної галузі--реформирование железнодорожной отрасли--системне забезпечення--системное обеспечение
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/А 42
Автор(и) : Аксенов И. М.
Назва : Основы стратегического маркетинга [Електронний ресурс] : учеб. пособие; электронное изд. комбинированного использования на CD-ROM
Вихідні дані : Киев: Основа, 2017
Кільк.характеристики :30,3 МБ
Колективи : Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
ISBN, Ціна 978-966-699-893-7:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--електронний ресурс--электронный ресурс--маркетинговая среда--маркетингове середовище--стратегии сегментации рынка--стратегії сегментації ринку--концепции позиционирования--концепції позиціонування--конкурентные стратегии--конкурентні стратегії--стратегии планирования--стратегії планування--стратегическое прогнозирование--стратегічне прогнозування
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)