Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (59)
Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/О-75
Автор(и)
: Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В.
Назва
: Основы маркетинга . -2-е европ. изд.
Вихідні дані
: К.; М.; СПб.: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики
:944 с
ISBN, Ціна
5-8459-0065-4:
ДРНТІ
: 10
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование--стратегічне планування--сегментация рынка--сегментація ринку--глобальные рынки--глобальні ринки--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--маркетинговая информация--маркетингова інформація--целевой рынок--цільовий ринок--позицирование--
позиціонування
--конкуренция--конкуренція--ценообразование товаров--ціноутворення товарів--личная продажа--особистий продаж--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг
Примірники
: всього : АУЛ(2)
Вільні
: АУЛ(2)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 51
Автор(и)
: Гірченко Т.Д., Дубовик О.В.
Назва
: Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані
: К.: Центр навчальної літератури; К.: ІНКОС, 20072007
Кільк.характеристики
:255 с.: іл.
ISBN, Ціна
966-8347-46-3:
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--конкуренція--конкуренция--товарна політика--товарная политика--нова продукція--новая продукция--цінова політика--ценовая политика--ціноутворення--ценообразование--збут продукції--сбыт продукции--комунікаційна політика--коммуникационная политика--реклама--мерчандайзинг--розподіл товару--распределение товара--цільові ринки--целевые рынки--стратегія
позиціонування
--стратегия позиционирования--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 004/П 24
Автор(и)
: Пелещишин А. М.
Назва
: Інтернет-технології опрацювання консолідованих інформаційних ресурсів : навчальний посібник
Вихідні дані
: Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010
Кільк.характеристики
:247 с.: табл.
Серія:
Консолідована інформація; Вип. 4
Примітки
: Бібліогр.: с. 245-247
ISBN, Ціна
978-966-553-975-9:
ДРНТІ
: 19.31
УДК
: 004.738.5(075.8)
Предметні рубрики:
Інтернет
Интернет
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--глобальне інформаційне середовище--глобальное информационное пространство--пошукові системи--поисковые системы--моделі сайтів--модели сайтов--
позиціонування
сайтів--позиционирование сайтов--взаємодія двох сайтів--взаимодействие двух сайтов--тематика сайтів--тематика сайтов--сайти спільнот користувачів--сайты сообществ пользователей--интернет-технологии--інтернет-технології
Примірники
: всього : АУЛ(2)
Вільні
: АУЛ(2)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/М 58
Автор(и)
: Корінєв В. Л., Кулішов В. В., Одягайло Б. М., Олійник І. В., Сазонец О. М.
Назва
: Міжнародний маркетинг : навч. посібник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані
: Львів: Магнолія 2006, 2011
Кільк.характеристики
:384 с.: іл., табл.
Примітки
: Бібліогр.: с. 382-383
ISBN, Ціна
978-966-2025-82-8:
ДРНТІ
: 06.51.65
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--інформаційне забезпечення маркетингу--информационное обеспечение маркетинга--стратегічна конкурентоспроможність--стратегическая конкурентноспособность--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--конкурентне
позиціонування
--конкурентное позиционирование--міжнародна товарна політика--международная товарная политика--международные маркетинговые коммуникации--международные маркетинговые решения--міжнародні маркетингові комунікації--міжнародні маркетингові рішення
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К 73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані
: М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики
:646 с.: ил.
Примітки
: Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна
978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--
позиціонування
товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(3)
Вільні
: АУЛ(3)
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 005.21:621(043.3)/К 76 рукописний текст
Автор(и)
: Кошарна П. С.
Назва
: Формування стратегічного інструментарію
позиціонування
підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04
Вихідні дані
: Х., 2015
Кільк.характеристики
:20 с
Колективи
: Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
ДРНТІ
: 06
УДК
: 005.21:621(043.3)
Предметні рубрики:
Управление предприятием
Управління підприємством
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): автореферат--
позиціонування
--позиционирование--стратегічний інструментарій--стратегический инструментарий--стратегічна позиція--стратегическая позиция--візуалізація--визуализация
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 658.5:330.341.2(0/Я 22 -257238
Автор(и)
: Яворська Н. Р.
Назва
: Інструменти забезпечення соціально-економічної взаємодії на підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04
Вихідні дані
: Л., 2015
Кільк.характеристики
:20 с
Колективи
: Львівський університет бізнесу та права
ДРНТІ
: 06
УДК
: 658.5:330.341.2(043.3)
Предметні рубрики:
Організація виробництва
Организация производства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): автореферат--соціально - економічна взаємодія--социально - экономическое взаимодействие--вагові коефіцієнти--весовые коэффициенты--середовище функціонування підприємств--среда функционирования предприятий--
позиціонування
підприємств--позиционирование предприятий
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 656.2/К 43
Автор(и)
: Кириленко О. М.
Назва
: Теорія і методологія формування техніко-економічного потенціалу малодіяльних дільниць залізничного транспорту : монографія
Вихідні дані
: Київ: Ліра-К, 2016
Кільк.характеристики
:300 с.: іл., табл.
Колективи
: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Примітки
: Бібліогр.: с. 286-299
ISBN, Ціна
978-617-7320-93-6:
ДРНТІ
: 73.29.75
УДК
: 338.47
Предметні рубрики:
Економіка транспорту-- залізничний транспорт
Экономика транспорта-- железнодорожный транспорт
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): монографія--монография--транспортні системи--транспортные системы--нацiональна економіка--национальная экономика--транспортно-дорожній потенціал--транспортно-дорожный потенциал--стратегічне
позиціонування
залізничного транспорту--стратегическое позиционирование железнодорожного транспорта--малодіяльні дільниці--малодеятельные дороги--реформування залізничної галузі--реформирование железнодорожной отрасли--системне забезпечення--системное обеспечение
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339/А 42
Автор(и)
: Аксенов И. М.
Назва
: Основы стратегического маркетинга [Електронний ресурс] : учеб. пособие; электронное изд. комбинированного использования на CD-ROM
Вихідні дані
: Киев: Основа, 2017
Кільк.характеристики
:30,3 МБ
Колективи
: Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Форма і об'єм ресурсу:
Электрон. текстовые дан.
Примітки
: Загл. с титул. экрана
ISBN, Ціна
978-966-699-893-7:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--електронний ресурс--электронный ресурс--маркетинговая среда--маркетингове середовище--стратегии сегментации рынка--стратегії сегментації ринку--концепции позиционирования--концепції
позиціонування
--конкурентные стратегии--конкурентні стратегії--стратегии планирования--стратегії планування--стратегическое прогнозирование--стратегічне прогнозування
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)