Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (62)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
658.5:656.224
А 38


    Акбаров, М. И.
    Управление коммерческой деятельностью ОАО "Узжелдорпасс" посредством маркентинговых коммуникаций : авт. дис. к. э. н.: 08.00.05 / М. И. Акбаров ; Петербург. гос. ун-т путей сообщ. - СПб., 2011. - 22 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА -- МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ -- МАРКЕТИНГОВОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ


Дод.точки доступу:
Петербургский государственный университет путей сообщения
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

2.
   339
   М 25


   
    Маркетинг. Стратегии с которыми побеждают / сост. А. Мальцева. - Киев : Максимум, 2006. - 314 с. : табл., ил. - ISBN 966-96426-5-5 : 72.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
радикальный маркетинг -- радикальний маркетинг -- гармонический маркетинг -- гармонічний маркетинг -- управление поставками -- управління поставками -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- эффективность маркетинга -- ефективність маркетингу


Дод.точки доступу:
Мальцева, А. \сост.\
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У 658
   Н 73


   
    Новітній маркетинг : навч. посібник для вузів / За ред. Є.В.Савельєва. - Київ : Знання, 2008. - 420 с. : ил. - (Вища освiта ХХI столiття). - Рек. МО і науки України. - ISBN 978-966-346-349-0 : 45.00 грн, 70.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРОВАНИЙ МАРКЕТИНГ -- ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МАРКЕТИНГ -- СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНИГ -- СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ ЗНАНЬ -- БРЕНДИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- АУТСОРСИНГ -- ФРАНЧАЙЗИНГ -- МАРКЕТИНГ СУПЕРМАРКЕТУ -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- ГОТЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГОСТИНИЧНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ШОУ-МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВІ ВІЙНИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ВОЙНЫ -- ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГЛОБАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА -- МЕЖДУНАРОДНАЯ РЕКЛАМА -- МІЖКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МЕЖКУЛЬТУРНЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Савельєв, Є.В. \ред.\
Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

4.
339.944:6
Р 69


    Романченко, О. М.
    Формування маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності машинобудівного підприємства : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / О. М. Романченко. - Х., 2010. - 20 с. - (Харьк. нац. економ. ун-т). -
УДК
Рубрики: економіка
   экономика

   машинобудування

   машиностроение

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ -- ПРОГРАММА ЛОЯЛЬНОСТИ -- ОРГАНІЗОВАНІ СПОЖИВАЧІ -- ОРГАНИЗОВАННЫЕ ПОТРЕБИТЕЛИ -- СПОЖИВАЧІ-ІНДИВІДИ -- ПОТРЕБИТЕЛИ-ИНДИВИДЫ

Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

5.
   У 65
   Р 69


    Ромат, Е. В.
    Реклама : учеб. пособие / Е. В. Ромат. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2008. - 208 с. - (Краткий курс). - Библиогр.: с. 204-207. - ISBN 978-5-469-00671-8 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Рекламный менеджмент -- Рекламний менеджмент -- Маркетинговые коммуникации -- Маркетингові комунікації -- Брендинг

Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

6.
   У 651/659
   Р 69


    Ромат, Е. В.
    Реклама : учеб. пособие для высш. учеб. завед. / Е. В. Ромат. - 2-е изд., перераб. и доп. - К. : ИСИО Украины, НВФ "Студцентр", 1996. - 212 с. : ил., схем., табл. - Библиогр.: с. 202-205. - ISBN 5-7763-1697-9 : 10.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- коммуникационные характеристики -- комунікаційні характеристики -- средства рекламы -- засоби реклами -- управление рекламой -- управління рекламою -- визитные карточки -- візитні картки -- история рекламы -- історія реклами -- паблик рилейшнз -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- КОМП'ЮТЕРНА РЕКЛАМА -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламные агентства -- рекламні агенства -- рекламная кампания -- рекламна компанія

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

7.
   У339
   Ф35


    Федько, В. П.
    Маркетинг для технических вузов : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько, О.А. Шапор. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 480 с. - (Учебники для технических вузов). - ISBN 5-222-01948-9 : 32.00 грн, 26.00 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инфраструктура продаж -- інфраструктура продажу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.; Шапор, О.А.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

8.
   У339
   Ф32


    Федько, В. П.
    Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько. - 3-е изд., доп. и перераб. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. - 480 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-01665-Х : 20.20 грн
УДК
Рубрики: экономика
   економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ИНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖ -- ІНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖУ -- РЕАЛИЗАЦИЯ ТОВАРОВ -- РЕАЛІЗАЦІЇЯ ТОВАРІВ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.
Примірників всього: 29
АУЛ (29)
Свободны: АУЛ (29)
Знайти схожі

9.
658.84
Х 97


    Хряпіна, І. С.
    Управління витратами підприємства на маркетингові комунікації : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / І. С. Хряпіна. - Х., 2010. - 20 с. - (Харк. нац. екон. ун-т). -
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВІЕ КОММУНИКАЦИИ -- КОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ -- КОММУНИКАЦИОННАЯ КАМПАНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНИЙ БЮДЖЕТ -- КОММУНИКАЦИОННІЙ БЮДЖЕТ -- ТОРГОВІ МАРКИ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ

Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

10.
658.15
Ч-38


    Челенко, Ю. В.
    Формування та оцінювання маркетингових комунікацій промислового підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Ю. В. Челенко ; Харк. нац. економ. ун-т. - Х., 2012. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- Продукція промислового призначення -- ПРОДУКЦИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО НАЗНАЧЕНИЯ -- Споживча задоволеність продукцією -- Потребительская удовлетворенность продукцией -- Інформованність споживачів -- Осведомленность потребителей -- АВТОРЕФЕРАТ


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет (Х.)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)